چگونه یک شرکت شمعی از رسانه های اجتماعی برای ایجاد تجربه بهتر مشتری استفاده می کند

امروزه بهترین بازاریابان با مشارکت در نظرات و پیام ها با مخاطبان خود طرفداران وفادار ایجاد می کنند. با نزدیک شدن به هر مکالمه ای با علاقه واقعی ، آنها از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند تا تجربه مشتری قابل توجه و فراموش نشدنی را به همراه داشته باشند که طرفداران بارها و بارها به آنجا باز می گردند. اما دقیقاً چگونه می توانید این تجربه قابل توجه مشتری را در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید؟

بریانا ایوانز یکی از بازاریابانی که هنر رسانه های اجتماعی را به دست آورده است تا تجربه بهتری از مشتری به دست آورد. او مدیر رسانه های اجتماعی در Southern Elegance Candle Company (SECC) است ، یک عطر خانگی و مارک تجاری سبک زندگی جوان که گرما و مهمان نوازی ای را نشان می دهد که جنوب به آن شهرت دارد. نه تنها تمرکز او بر نامزدی به آنها در ایجاد طرفداران وفادار کمک کرد ، بلکه به آنها کمک کرد درآمد خود را دو یا سه برابر کنند ، همانطور که بنیانگذار و مدیرعامل آن D’Shawn Russell به ما گفت: “رسانه های اجتماعی ما پول زیادی به ما می رسانند … شاید ماهانه 20 تا 30 هزار دلار درآمد داشته باشید ، فقط تصاویر زیبا را به بیش از 100 هزار دلار در ماه ارسال کنید به سادگی با مشارکت بیشتر مردم

در مورد نحوه SECC در پشت صحنه بخوانید تجربه مثبت مشتری را در رسانه های اجتماعی ایجاد می کند که باعث می شود مشتریان بارها و بارها بازگردندبه شما مستقیماً از Bryanna Evans ، مدیر رسانه های اجتماعی در SECC خواهید شنید و خواهید آموخت:

  • چگونه یک تجربه مثبت مشتری در رسانه های اجتماعی می تواند ارزش قابل توجهی برای تجارت شما به ارمغان بیاورد
  • چگونه مخاطبان شما می توانند در استراتژی بازاریابی و توسعه محصول کسب و کار شما به شما کمک کنند
  • ابزاری که برایانا برای ارتباط موثرتر با مخاطبان SECC استفاده می کند
  • کدام پلتفرم های اجتماعی برای مشارکت مشتری موفق ترند

این پست بخشی از #BufferBrandSpotlight ، مجموعه رسانه های اجتماعی Buffer است که توجه افرادی را که از طریق رسانه های اجتماعی ، ایجاد اجتماع ، ایجاد محتوا و داستان نویسی به ایجاد مارک های برجسته کمک می کنند ، مورد توجه قرار می دهد.

این مجموعه بر اساس استوری های اینستاگرام ایجاد شده است ، به این معنی که می توانید مصاحبه اصلی را در نکات برجسته ما در نمایه Instagrambuffer ما مشاهده کنید.

از خودت بیشتر برایمان بگو! Candle Southern Elegance Candle (SECC) درباره چیست و نقش شما در آنجا چیست؟

شمع مجلسی Southern Elegance Candle یک عطر خانگی و مارک تجاری سبک زندگی است که گرمی و مهمان نوازی را که جنوب به آن شهرت دارد ، به تصویر می کشد. عطرهایی که ما ارائه می دهیم از تجربیات مدیرعامل ما ، D’Shawn Russell در بزرگ شدن در جنوب الهام گرفته شده است. از طریق محصولات ما ، افراد می توانند لذت های زندگی جنوبی را بدون توجه به جایی که هستند تجربه کنند.

نام من برایانا ایوانز است و نقشی که در Southern Elegance ایفا می کنم چند وجهی است ، اما مسئولیت های اصلی من شامل مدیریت رسانه های اجتماعی و نظارت بر خدمات به مشتریان است. اگرچه بسیاری آنها را موجوداتی مجزا می دانند ، اما من احساس می کنم که آنها تا حدود زیادی با یکدیگر همپوشانی دارند. هر دو در روند من برای توسعه استراتژی های جذاب برای مصرف کنندگان ، ایجاد محتوا و ایجاد ارتباطات معتبر با مخاطبان ما کمک می کنند.

چرا تجربه مشتری در رسانه های اجتماعی اهمیت دارد؟

در این عصر شارژ دیجیتالی ، همه چیز در نوک انگشتان ما قرار دارد. ما مشروط شده ایم که به همان سرعتی که اطلاعات را مصرف می کنیم ، انتظار داشته باشیم. همین امر برای تجربه مشتری در رسانه های اجتماعی ثابت است. این اغلب اولین برداشتی است که مصرف کنندگان بالقوه از شرکت دارند و آیا ارزش سرمایه گذاری در آنها را دارد (مرور بسترهای رسانه های اجتماعی آنها ، دنبال کردن حساب ها ، خرید محصولات). این می تواند باعث ایجاد یا شکستن یک نام تجاری شود.

چگونه SECC یک تجربه مشتری مثبت در رسانه های اجتماعی ایجاد می کند؟

ما از بسترهای خود برای پرورش محیطی خوشامد با محوریت وحدت و فراگیری استفاده می کنیم. شعار ما “ارزشهای مدرن ، جذابیت جنوبی” نقش مهمی در فرآیند ایجاد محتوا دارد- از گرافیک گرفته تا زیرنویس ، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا اطمینان حاصل شود که هرکسی که با خوراک ما روبرو می شود ، پذیرفته شده است. ما طوری با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنیم که گویی دوستان دیرینه ای هستیم ، خواه از ابتدا آنها را دنبال کرده اند یا از سر کنجکاوی به سر می برند. این انرژی همچنین به نحوه برخورد ما با سوالات ، پاسخ به نظرات ، ایمیل و DM ها تبدیل می شود.

ما طوری با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنیم که گویی دوستان دیرینه ای هستیم ، خواه از ابتدا آنها را دنبال کرده اند یا از سر کنجکاوی به سر می برند. این انرژی همچنین به نحوه برخورد ما با سوالات ، پاسخ به نظرات ، ایمیل و DM ها تبدیل می شود.

موفق ترین پلتفرم های اجتماعی SECC برای مشارکت مشتری کدام است و چرا؟

اینستاگرام و فیس بوک موفق ترین سیستم عامل های ما هستند ، در حالی که TikTok روی پاشنه خود قرار دارد. موفقیت من را مدیون منافع واقعی ما در مخاطبانمان می دانم. اینترنت بسیاری را دچار تردید کرده است- اغلب نمی توان فهمید که یک مارک واقعاً به شما به عنوان یک مصرف کننده اهمیت می دهد یا فقط پول شما. این احساس را می توان از طریق تماس های روبی و دستیاران چت بات تقویت کرد. اگر کسی در مورد پست های ما نظر می دهد ، ما دوباره نظر می دهیم. اگر آنها زنگ می زنند با صدای خوش آمدگویی روبرو می شوند. ما از طریق مسابقه ها ، فیلم ها ، مسابقات و هدایا جرقه می زنیم.

موفقیت من را مدیون منافع واقعی ما در مخاطبانمان می دانم. اگر کسی در مورد پست های ما نظر می دهد ، ما دوباره نظر می دهیم. اگر آنها زنگ می زنند با صدای خوش آمدگویی روبرو می شوند. ما از طریق مسابقه ها ، فیلم ها ، مسابقات و هدایا جرقه می زنیم.

پست اینستاگرام اینجا پیدا شد.

چگونه از جامعه خود برای راهنمایی استراتژی بازاریابی و توسعه محصول خود یاد می گیرید؟

جامعه ما در مورد آنچه از ما می خواهند بسیار صریح است. ما اغلب پیغام هایی در مورد عطرها و محصولاتی که آنها می خواهند بازگردانند یا ببینند دریافت می کنیم. با این حال ، در صورت تصمیم برای عرضه محصول یا رایحه جدید ، سعی می کنیم تا آنجا که ممکن است آنها را در این فرآیند قرار دهیم. ما به آنها اجازه می دهیم رایحه ها را آزمایش کنند ، به رایحه های جدید رای دهند و شمع ها را نام ببرند. ما به طور فعال از طریق نظرسنجی های داستانی ، نظرسنجی ها و پرسیدن س feedbackالات به دنبال بازخورد آنها هستیم و علاقه خود را به پروژه های آینده آزمایش می کنیم.

پست فیس بوک در اینجا یافت شد.

مدیریت حساب و جامعه SECC در شبکه های اجتماعی چگونه به نظر می رسد؟

ما همیشه کارهای زیادی انجام می دهیم ، بنابراین محتوا به صورت هفتگی برنامه ریزی شده است. شخصاً ، سازمان مهم است. من باید زمان خود را عاقلانه مدیریت کنم. برای این کار از یک برنامه ریز شخصی ، یک برنامه ریز رسانه های اجتماعی و دو تخته سفید استفاده می کنم. یک تخته سفید دارای برنامه زمانبندی مبتنی بر زمان است که نوشته شده است. این امر به من اجازه می دهد تا در صورت بروز مشکل و نیاز به کمک روی زمین یا هجوم تماس ها برای روز ، حرکت کنم. دیگری شامل یادآوری های مهم برای پروژه ها و وظایف آینده است.

روز کاری من معمولاً از ساعت 8 صبح شروع می شود. وقتی وارد می شوم ، برنامه ریزان و یادآوری های روزم را مرور می کنم. ساعت کار بعدی به پاسخگویی به ایمیل های خدمات مشتری اختصاص دارد. در نیم ساعت آینده ، هر گرافیکی را که برای روز نیاز دارم ایجاد می کنم و در صورت عدم انجام این کار در آخر هفته ، چند پست را برنامه ریزی می کنم. پس از آن ، مستقیماً وارد DM های اینستاگرام و فیس بوک می شویم. من همچنین به نظرات از هر نقطه بین سی دقیقه تا یک ساعت پاسخ می دهم. سپس کمی وقت می گذارم تا ایمیل های کاری خود را بررسی کنم و چند مورد را در لیست کارهای خود حذف کنم. من همچنین از این فرصت استفاده می کنم و حداقل یک ویدیوی TikTok در هفته برای حساب شرکت برنامه ریزی و اجرا می کنم.

ما روزانه استوری های اینستاگرام و فیس بوک خود را ارسال می کنیم- بسته به آنچه در زمین اتفاق می افتد ، من تصاویر پشت صحنه را حدود ساعت 11:30 صبح یا 1 بعد از ظهر ارسال می کنم. در طول روز من داستانهایی را که در آن ها برچسب گذاری شده ایم یا اطلاعیه های مهمی مانند فروش به اشتراک می گذارم. بعد از ناهار ، من برمی گردم تا به ایمیل های جدید خدمات مشتری پاسخ دهم ، در صورت نیاز هر پست دیگری را برنامه ریزی کنم ، به DM ها ، پاسخ های داستان و نظرات پاسخ دهم. روز من معمولاً ساعت 4 بعد از ظهر به پایان می رسد. قبل از اینکه یک روز دیگر را ترک کنم ، مطمئن می شوم که به ایمیل های ماندگار پاسخ می دهم.

ما روزانه استوری های اینستاگرام و فیس بوک خود را ارسال می کنیم- بسته به آنچه در زمین اتفاق می افتد ، من تصاویر پشت صحنه را در حدود 11:30 صبح یا 1 بعد از ظهر ارسال می کنم. در طول روز من داستانهایی را که در آن ها برچسب گذاری شده ایم یا اطلاعیه های مهمی مانند فروش به اشتراک می گذارم.

نحوه استفاده از ابزار تعامل جدید ما را با ما در میان بگذارید. ویژگی های مورد علاقه شما چیست؟

ابزار تعامل جدید بافر واقعاً به افزایش کارآیی پاسخ به نظرات کمک کرده است. ویژگی نامزدی مورد علاقه من تا کنون هشدارها است ، زیرا آنها در زمان بسیار صرفه جویی می کنند. من عاشق این هستم که چگونه به من اجازه می دهند اولویت دهم که کدامیک را باید در اسرع وقت پاسخ دهم. وقتی سبد خرید یا نماد س questionال را می بینم ، می دانم که ممکن است لازم باشد اطلاعات مفصلی برای آن فرد در دسترس باشد. یک مزیت دیگر این است که این ابزار به راحتی می تواند نظرات هر پست را مرور کرده و آن نظرات مزاحم مزاحم را پیدا کند تا حذف یا پنهان شوند.

چه توصیه ای برای برندهایی دارید که می خواهند از شبکه های اجتماعی برای ایجاد جامعه ای از فالوورهای وفادار استفاده کنند؟

توصیه من به برندهایی که به دنبال استفاده از رسانه های اجتماعی برای ایجاد یک جامعه وفادار هستند این است مکالمات را شروع کنید ، بازخورد جمع آوری کنید و با پیروان خود واقعی باشیدبه رسانه های اجتماعی می توانند ارعاب آور باشند اما در پایان روز ، هیچ راه اشتباه یا درستی برای این کار وجود ندارد. آنچه برای Southern Elegance کار می کند ، ممکن است برای شرکت دیگری کار نکند. همه اینها آزمون و خطاست. برای مارک ها مهم است که رویکردهای مختلف را آزمایش کنند و ببینند چه چیزی می چسبد. شروع خوب این است که موضوعات ، گرایش ها و عادات مخاطبان مورد نظر خود را بررسی کرده و از این اطلاعات برای تنظیم محتوای جذاب استفاده کنید.

آنچه برای Southern Elegance کار می کند ، ممکن است برای شرکت دیگری کار نکند. همه اینها آزمون و خطاست. برای مارک ها مهم است که رویکردهای مختلف را آزمایش کنند و ببینند چه چیزی می چسبد. شروع خوب این است که موضوعات ، گرایش ها و عادات مخاطبان مورد نظر خود را بررسی کرده و از این اطلاعات برای تنظیم محتوای جذاب استفاده کنید.

من در واقع برخی از اساتید خود را از کالج دنبال می کنم. آنها مرتباً مقالاتی ارسال می کنند ، گفتگوهایی را درباره روندهای نوظهور ، رسانه های اجتماعی ، روابط عمومی و شیوه های بازاریابی آغاز می کنند. من سعی می کنم در رسانه های اجتماعی فعال باشم- حتی اگر روزانه پست نگذارم ، زمانی را برای گذراندن هر پلتفرم ، یادداشت برداری از الگوهای رفتاری ، موضوعات تکراری ، هشتگ های پرطرفدار و غیره اختصاص می دهم. اگر چیزی را دیدم که فکر می کنم می توانم از آن استفاده کنم یا دوباره کار کنم تا با ظرافت جنوبی هماهنگ شود ، یادداشت می کنم و عمیق تر کاوش می کنم.

علاوه بر این ، در وقت آزاد من دوره های آنلاین را گذرانده و در “دانشگاه YouTube” شرکت می کنم. رسانه های اجتماعی دائما در حال تغییر هستند و من دریافتم که بهترین راه برای پیگیری تغییرات ، به روز رسانی ها و آخرین استراتژی های الگوریتم این است که فقط زمان را برای یادگیری فعال کنار بگذاریم.

محصول مورد علاقه شما SECC چیست و چرا؟

محصول مورد علاقه من Southern Elegance باید ذوب کننده و گرم کننده موم ما باشد. من فقط گرمکن خود را روشن می کنم ، مومی ذوب می شود و روز خود را ادامه می دهم. عطرهای مورد علاقه من چارلستون: چای شیرین و ساوانا: هلو و شامپاین ما هستند ، زیرا آنها من را به یاد زمان بزرگ شدن در گرجستان و تحصیل در دانشگاه جنوبی جورجیا می اندازند.

پست اینستاگرام اینجا پیدا شد.

آیا برای بریانا س questionsالی دارید؟ با خیال راحت سوالات خود را به پست توییتر زیر پاسخ دهید و برایانا یا فردی از تیم بافر در اسرع وقت با آنها تماس می گیرد.