معنی آن برای بافر و نحوه آماده سازی

دوباره شروع کنیم. اگر در رسانه‌های اجتماعی کار می‌کنید، انطباق و تغییر استراتژی خود بر اساس الگوریتم‌های در حال تغییر و ظهور و سقوط شبکه‌های اجتماعی چیز جدیدی نیست. (چه کسی دیگر در Vine بود؟ ??‍♀️) اما، البته، ما آرزو می کنیم که شما مجبور نباشید.

آخرین موج برای بازاریابان و سازندگان رسانه‌های اجتماعی این است که TikTok ممکن است در ایالات متحده ممنوع شود. برنامه ویدیویی فرم کوتاه به یکی از پرکاربردترین پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی تبدیل شده است و بر روندها و تغییرات فرهنگی تأثیرگذار است.

با این حال، یک جنگ مداوم در ایالات متحده بر سر نگرانی های مربوط به حریم خصوصی برای شرکت چینی وجود دارد. در حال حاضر، از شرکت مادر TikTok خواسته شده است که این شرکت را بفروشد یا به طور بالقوه در ایالات متحده ممنوع شود.

TikTok یک پلتفرم محبوب برای سازندگان و کاربران است زیرا هر کسی می‌تواند بر خلاف سایر شبکه‌های اجتماعی، ویروسی شود و بدون تعداد زیادی دنبال‌کننده اولیه، مخاطب ایجاد کند. اخیراً، بیشتر شرکت‌ها یک استراتژی TikTok دارند، و هیچ کمبودی در نمونه‌هایی از TikTok وجود ندارد که به رشد کسب‌وکار کمک می‌کند یا کسی را به یک خالق تمام‌وقت تبدیل می‌کند.

در Buffer، بسیاری از افراد جامعه ما از زمان‌بندی TikTok ما در استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی خود استفاده می‌کنند. بنابراین، اگر TikTok در ایالات متحده ممنوع شود، چه معنایی دارد و بازاریابان رسانه های اجتماعی چگونه می توانند آماده شوند؟ در زیر سعی خواهیم کرد به این سوالات پاسخ دهیم.

ممنوعیت بالقوه TikTok برای کاربران بافر در ایالات متحده چه معنایی دارد؟

ناشناخته های زیادی در مورد معنای ممنوعیت TikTok در ایالات متحده وجود دارد، بنابراین ما کاملاً مطمئن نیستیم که برای Buffer چه شکلی خواهد بود.

هیچ سابقه ای برای ممنوعیت کامل یک برنامه توسط ایالات متحده وجود ندارد. اینکه چه اتفاقی برای حساب‌های TikTok متصل کاربران Buffer مستقر در ایالات متحده می‌افتد به هر اقدامی که دولت ایالات متحده یا TikTok انجام می‌دهد بستگی دارد. با کسب اطلاعات بیشتر، این پست وبلاگ را به روز نگه می داریم.

چگونه بازاریابان می توانند برای ممنوعیت TikTok آماده شوند؟

هنوز ناشناخته های زیادی وجود دارد، اما اگر شما از آن دسته ای هستید که می خواهید از قبل آماده شوید، ما متوجه می شویم. در اینجا چند مرحله وجود دارد که می توانید برای شروع آماده سازی در صورت ممنوع شدن TikTok انجام دهید.

1. همه ویدیوهای TikTok خود را دانلود کنید

صرف نظر از اینکه TikTok ممنوع است یا خیر، ایده خوبی است که از محتوای خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، زیرا نمی خواهید همه ویدیوهای عالی که تاکنون ایجاد کرده اید را از دست بدهید. اگر از Buffer برای ارسال محتوای خود به TikTok استفاده کرده‌اید، در برگه «پست‌های ارسال‌شده» به تمام محتوای خود دسترسی خواهید داشت.

اگر می‌خواهید مرحله اضافی را انجام دهید، می‌توانید ویدیوهای خود را در دوربین گوشی خود ذخیره کنید یا آنها را در یک سرویس ذخیره‌سازی ابری مانند Dropbox آپلود کنید.

ویدیوهای TikTok خود را توسط:

  1. روی ویدیویی که می خواهید دانلود کنید کلیک کنید
  2. روی سه نقطه در گوشه پایین سمت راست کلیک کنید
  3. روی “ذخیره ویدئو” کلیک کنید

تأییدی را مشاهده خواهید کرد که ویدیوی شما در حال بارگیری است و پس از پایان ذخیره شدن آن.

دانلود فیلم همچنین به این معنی است که اگر می‌خواهید دوباره آن‌ها را به کانال‌های اجتماعی دیگر ارسال کنید، به آن‌ها دسترسی دارید – یک استراتژی هوشمند رسانه‌های اجتماعی که ما توصیه می‌کنیم.

2. به مخاطب خود بگویید کجا دیگری شما را پیدا کند

اگر TikTok جایی است که اکثر مخاطبان خود را دارید، باید به آنها بگویید در صورت از دست دادن دسترسی شما یا آنها به برنامه، کجا می توانند شما را پیدا کنند. مطمئن شوید که دیگر شبکه‌های اجتماعی برتر و کانال‌های متعلق به خود را به اشتراک گذاشته‌اید، مانند وب‌سایت، پیوند در بیو و خبرنامه، تا بتوانند در تماس باشند.

در اینجا یک مثال از UnderTheDeskNews است که در مورد ممنوعیت احتمالی TikTok صحبت می کند و مخاطبان خود را به پادکست خود نشان می دهد.

@underthedesknews #tiktok #tiktokban #biden #رسانه های اجتماعی #اخبار فوری ♬ صدای اصلی – UnderTheDeskNews

پیوند موجود در بیو خود را در نمایه TikTok خود به روز کنید تا یک پیوند همیشه سبز باشد. اگر TikTok ممنوع باشد، این احتمال وجود دارد که نتوانید این پیوند را به‌روزرسانی کنید، اما بینندگان بین‌المللی همچنان می‌توانند آن را ببینند و روی آن کلیک کنند، بنابراین مطمئن شوید که این پیوندی است که می‌توانید در حساب TikTok خود بگذارید.

توصیه می کنیم از صفحه شروع به عنوان یک ابزار پیوند در بیو سریع و رایگان استفاده کنید که می توانید آن را به روز نگه دارید.

4. استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را توسعه دهید

اگر TikTok بخشی از استراتژی کلی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شما است، اگر شما یا مخاطبانتان دیگر نمی‌توانید به برنامه دسترسی داشته باشید، باید تغییراتی را ایجاد کنید. توصیه می کنیم در کنار TikTok روی رشد چند شبکه رسانه اجتماعی مانند اینستاگرام و لینکدین سرمایه گذاری کنید.

اگر ویدیوهای کوتاه برای شما جذاب هستند، پس شروع کنید به Instagram Reels و YouTube Shorts، دو پلتفرم پیشرو دیگر برای به اشتراک گذاری آن سبک محتوا.

ممنوعیت بالقوه TikTok همچنین یادآور اهمیت افزایش مخاطب در پلتفرم‌ها و سرویس‌هایی است که کنترل بیشتری روی آنها دارید. زمان خوبی است که وب سایت خود را به روز نگه دارید، با ابزار پیوند در بیو راه اندازی کنید و مطمئن شوید که خبرنامه خود را به بهترین شکل ممکن استفاده می کنید.

این وضعیت هنوز در نوسان است و ما نمی دانیم که نتیجه چه خواهد بود. در حال حاضر، بهترین کار این است که آگاه باشید و برای تغییرات احتمالی آماده شوید. با کسب اطلاعات بیشتر، این پست وبلاگ را به روز نگه می داریم.