4 نکته برای ساختن یک شغل محتوایی ماندگار

در گزارش اقتصاد خلاق Antler در سال 2023، 24 درصد از سازندگان مورد بررسی، طول عمر را به عنوان یک نگرانی اصلی برجسته کردند – و دلیل خوبی هم داشت. حتی اگر با سازندگانی روبرو شوید که درآمد کافی برای کار تمام وقت کسب می کنند، به همان اندازه عادی است که سازندگان در فراموشی محو شوند.

مت کووال، یوتیوب‌بر، میانگین طول حرفه‌ای برای خالقان را بین پنج تا هفت سال می‌داند (و این برای افراد واقعاً مداوم است). و این کمکی نمی کند که به طور متوسط ​​18.4 ماه طول می کشد تا یک کارآفرین محتوا از خود حمایت کند (حتی برای برخی بیشتر). پس چه چیزی توده ها را از سازندگان واقعا موفق جدا می کند؟

در این مقاله، مواردی را پوشش می‌دهیم که تضمین می‌کند سازندگان می‌توانند با محتوا و توصیه‌های عملی برای تضمین طول عمر، شغلی مادام‌العمر ایجاد کنند.

ساخت باند فرودگاه محافظ

بخشی از چیزی که سازندگان را از ورود همه جانبه به محتوا منصرف می‌کند، ترس از بی‌ثباتی است – و این کاملاً معتبر است. همه شش تا 18 ماه طول نمی کشند تا شروع به کسب درآمد کافی از محتوا برای حمایت از آنها کنند.

موضوع اینجاست. برای تبدیل شدن به یک خالق موفق، لازم نیست درآمد خود را رها کنید. بسیاری از سازندگان در کنار تولید محتوا شغل خود را نیز بر عهده دارند. حوا آرنولد باشگاه خالقان پاره وقت پلتفرم خود را بر اساس این ایده ساخته است که می توانید تعادلی بین رشد به عنوان یک خالق پیدا کنید، حتی زمانی که نمی توانید تمام تمرکز خود را به آن اختصاص دهید.

تصویری که توییتی از ایو آرنولد را نشان می‌دهد که می‌خواند: 5. محدودیت‌های اهرمی من صبح 2 ساعت برای نوشتن فرصت دارم.  خودشه.  یا 2 ساعت نوشتن یا 2 ساعت نگران کننده و خروجی صفر است.  من بیشتر صبح ها برای انجام کار انتخاب می کنم.  محدودیت های من بر تصمیم گیری من متمرکز است.  تصمیم من نوشتن است.
توییت حوا

یک بینش کلیدی که ایو به اشتراک می‌گذارد ساده اما مؤثر است: «محدودیت‌ها بهره‌وری را مجبور می‌کنند». وقتی می‌دانید زمان محدودی برای خلق کردن دارید، مجبور می‌شوید به جای فکر کردن بیش از حد، آنچه را دارید کنار بگذارید.

اگر فکر می‌کنید که همه‌این بهترین رویکرد است، ساختن باند مالی را برای حمایت از شما در ماه‌هایی که ممکن است درآمدی نداشته باشید، در اولویت قرار دهید. برای آگاهی از میزان نیاز شما، این گزارش به اشتراک گذاشت که سازندگان محتوا به طور متوسط ​​10700 دلار برای شروع کسب و کار خود خرج می کنند و 66 درصد برای سرمایه گذاری جدید خود به پس انداز متکی هستند.

این گزارش همچنین بیان می‌کند که هزینه‌های فناوری حدود 1000 دلار در سال در طول سه سال اول و 2000 دلار در سال پس از آن هزینه دارد. این ابزارها شامل همه چیز از ابزار تولید محتوا گرفته تا نرم افزار مدیریت کسب و کار است.

محافظت پیشگیرانه از خود می تواند به شما کمک کند که ادامه دهید و شانس شما را برای ماندگاری طولانی مدت به جای اینکه نیمه کاره تمام کنید افزایش دهد.

در حال رشد فراتر از اولین پلت فرم شما

بسیاری از سازندگان کار خود را با یک یا دو پلتفرم که برای رشد در اولویت قرار می دهند، شروع می کنند. مواردی که برای مدت طولانی دوام می آورند فراتر از آن پلتفرم ها گسترش می یابند.

ناتالی باربو از دوران دبیرستان شروع به ارسال ویدیوهای یوتیوب کرد و اکنون مدیر عامل استارتاپ اقتصاد خلاق Rella است. توماس فرانک به عنوان یک وبلاگ نویس شروع کرد، به یوتیوب گسترش یافت و اکنون قالب‌ها و دوره‌های Notion را می‌فروشد که سالانه بیش از یک میلیون دلار برای شرکتش درآمد دارد.

تصویری که توییتی از توماس فرانک را نشان می دهد که می گوید: اشتراک گذاری یک نقطه عطف!  من و تیمم با فروش قالب های @NotionHQ در یک سال (ژانویه-دسامبر 2022) 1 میلیون دلار به دست آوردیم.  در اینجا نگاهی به موارد زیر است: - تفکیک کامل درآمد/هزینه‌های ما - آمار ترافیک - برنامه‌ها و ابزارهایی که استفاده می‌کنیم - استراتژی بازاریابی - نحوه رشد ما در سال 2023
توییت توماس

امتحان کردن چیزی جدید می تواند ترسناک باشد، اما کارآفرینان محتوا مانند همتایان تجاری خود باید مایل به انجام جهش های بزرگ باشند. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند این جهش را انجام دهید:

  • راحت باشید – با استفاده مجدد از محتوایی که در حال حاضر برای یک پلتفرم می سازید، شروع کنید، مانند پست کردن TikToks خود در Reels
  • فراتر از رسانه‌های اجتماعی فکر کنید – برخی از سازندگان خبرنامه‌ها را شروع می‌کنند، در حالی که برخی دیگر از محتوای کوتاه به محتوای طولانی تبدیل می‌شوند. کاری را انجام دهید که برای شما و مخاطبانتان مفید است
  • مخاطبان خود را با خود همراه کنید – از اعضای باتجربه مشاوره و داستان های دیگرانی که تجربیات مشابهی را تجربه می کنند دعوت کنید

کنترل مخاطبان خود را به دست بگیرید

اگر هدف شما کسب درآمد از محتوایتان است، پس باید مالکیت کانال های ارتباطی خود را داشته باشید تا واقعاً بر نحوه دستیابی به مخاطبان خود قدرت داشته باشید.

خبرنامه ها یک انتخاب واضح و کم مانع هستند که به شما کمک می کنند آدرس ایمیل افرادی را که می خواهند فراتر از پست های شما از شما بشنوند، جمع آوری کنید. TikToker maybetamsin با اسکیت‌ها و ویدیوهای سبک زندگی شروع کرد، سپس به یک خبرنامه گسترش داد که حدود چهار پوند در ماه برای دسترسی پریمیوم دریافت می‌کند.

راه اندازی یک جامعه گامی پیچیده تر اما ارزشمند است که می توانید بردارید، به خصوص اگر مزایای واضحی برای افراد وجود داشته باشد که بتوانند مستقیماً به شما دسترسی داشته باشند. شما تصمیم می گیرید که چه کسی می تواند وارد شود، و شما تصمیم می گیرید که چه چیزی را می توان / نمی توان در جامعه خود گفت. رایان برودریک روز زباله با یک خبرنامه آغاز شد و اکنون میزبان انجمن Discord برای 1300 عضو پرداخت کننده است.

با سبک ها و قالب های محتوا آزمایش کنید

هنگامی که جنل الیانا برای اولین بار در یوتیوب پست گذاشت، در فضای مجازی منتشر شد و تنها با دو ویدیو میلیون ها بازدید را به خود اختصاص داد. این روزها، جنل پس از خرید یک خانه ساکن شده است و ویدئوهایی از بازسازی یا باغبانی خود در ملک خود را برای مخاطبان نزدیک به 2.5 میلیونش تنها در یوتیوب پست می کند. محتوایی که او اکنون پست می‌کند چیزی نیست که به موفقیت اولیه او منجر شد، اما ویدیوهای او هنوز تعداد بازدیدهای مناسبی دارند.

آزمایش بخشی طبیعی از فرآیند خلاقیت و فلسفه ای است که همه سازندگان باید آن را تجسم کنند. برخی از سازندگان از رویکرد چالشی برای محتوا استفاده می کنند (هر روز به مدت یک ماه توییت کنید؛ یک بار در روز به مدت 800 روز یک وبلاگ منتشر کنید). این روش می تواند به شما کمک کند عضله خلاق خود را بسازید و قوام را بهبود ببخشید، اما ممکن است خیلی سریع تخلیه شود.

روش دیگری که باید امتحان کنید این است که مشخص کنید چه چیزی در حال حاضر با محتوای شما کار می کند و آن را برای مدتی دو برابر کنید. این همان کاری است که جسیکا استنزبری با انتشار ویدیویی در مورد کسب درآمد از محصولات دیجیتال در فضای مجازی انجام داد. او در ادامه ویدیوهای بیشتری ساخت که فرآیند و ابزارهایی را که از ایجاد محصولاتش پشتیبانی می‌کردند، توضیح می‌داد.

فکر کردن به آزمایش های جدید یک راه عالی برای ساخت ماهیچه های خلاقانه شما و خارج شدن از منطقه راحتی خلاقانه شما است.

زمانی که نیازی را شناسایی کردید، حرکت کنید

برخی از سازندگان با یک جایگاه شروع می‌کنند و در طول حرفه خود به آن می‌چسبند – بازبین‌های فناوری مارکز براونلی و آی جاستین به ذهن میرسه. با این حال، افراد رشد می کنند و تکامل می یابند، و محتوای آنها نیز همینطور، بنابراین غیرعادی نیست که بخواهیم محوری داشته باشیم

در نظر بگیرید که آیا می خواهید یک محور نرم یا سخت داشته باشید. یک محور نرم می تواند سبک ویرایش شما را تغییر دهد یا به آرامی گسترش یابد تا دیدگاه های بیشتری را به اشتراک بگذارید. یوتیوبر D’Angelo Wallace به دلیل ویدیوهای تفسیری خود که میلیون ها بازدید را به خود جلب می کند، شناخته شده است، اما او در واقع شروع به اشتراک گذاری محتوای هنری کرد. تفسیر شوخ او باعث شد که از هنر به فرهنگ پاپ گسترش یابد.

در همین حال، یک محور سخت می تواند موضوعات را از چیزی که به آن معروف شده اید تغییر دهد. TikToker آیومی ساماراویرا در میانه این رویکرد قرار دارد، زیرا برای حمایت از استارتاپ خود، The Canopy، از پست کردن محتوای حرفه‌ای به محتوای اقتصاد سازندگان تغییر می‌کند.

هر رویکردی را که انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که مخاطب را جذب می‌کنید، به‌ویژه اگر می‌خواهید بیشتر آنها را در طول انتقال خود حفظ کنید. مخاطبان خود را به هر آنچه که هست آسان کنید و به آنها بگویید که در آینده چه انتظاری دارند. احتمالاً هنوز هم برخی از آنها را از دست خواهید داد، اما تعجب خواهید کرد که چند نفر برای آنها حضور دارند شما، دسته شما نیست

با تعیین حد و مرز و کار آگاهانه، فرسودگی شغلی را کاهش دهید

در حالی که دنبال کردن طول عمر به عنوان یک خالق خوب و خوب است، اما همه ما با ارتباط آن با فرسودگی تولیدکنندگان آشنا هستیم. این گزارش نشان داد که 61 درصد از سازندگان با فرسودگی شغلی مواجه هستند – و تبعیض قائل نمی شود.

هیچ شغلی ارزش سلامت جسمی و روانی شما را ندارد. همین امر در مورد تولید محتوا نیز صدق می کند. با تولید محتوا مانند یک شغل رفتار کنید و ساعاتی را برای ایجاد آن تعیین کنید. به خودتان زمان تعطیلات بدهید. برای کاهش فرسودگی شغلی، کاری را که برای تعیین حد و مرز لازم است انجام دهید، حتی با خودتان