مصاحبه با دیگو سانچز

آیا اگر پادزهر بلاک نویسندگان را پیدا کنید فوق العاده نیست. یا اگر بتوانید صدها ایده را در یک لحظه ایجاد کنید.

به نظر می رسد یک ابرقدرت بسیار جالب است، درست است؟

این موردی است که من اغلب آرزویش را داشتم و هزاران مشتری بافر به آن امیدوار بودند.

این همچنین رویایی است که دیگو سانچز، مدیر ارشد محصول Buffer به اشتراک گذاشته است.

به همین دلیل است که دیگو بسیار هیجان زده بود (و هنوز هم هست) از قدرت هوش مصنوعی که نه تنها این بارها را کاهش می دهد، بلکه کل رویکرد شما را به رسانه های اجتماعی متحول می کند.

در ماه فوریه، دیگو به راه اندازی دستیار هوش مصنوعی Buffer کمک کرد.

در این پست وبلاگ، شما را در پشت صحنه Buffer، قدم زدن در تولد هوش مصنوعی Buffer، کاوش در روند توسعه آن، ادغام آن با OpenAI، و نقش حیاتی بازخورد کاربران در شکل دادن به آینده آن، خواهیم برد.

چرا هوش مصنوعی؟

دیگو، مدیر محصول (PM) در Buffer، سال ها به هوش مصنوعی علاقه مند بود و حتی برای مدت طولانی تری در این فضا کار کرده است.

دیگو که پیش از این یک PM در Typeform بود، در سال 2017 با مهندسان یادگیری ماشین روی برنامه‌های هوش مصنوعی کار کرد.

زمانی که در سال 2019 به Buffer پیوست، مشتاق بود تا برنامه‌های هوش مصنوعی را در محصولات Buffer بررسی کند، مانند آنچه قبلاً Reply و Engage بود، اما اکنون ویژگی‌های تعامل در Buffer هستند.

دیگو پس از درک پتانسیل هوش مصنوعی در تولید محتوا، ایده های خود را به ماریا، دفتر اصلی محصولات Buffer و جوئل، بنیانگذار و مدیر عامل Buffer ارائه کرد. به او چراغ سبز نشان دادند تا جلو برود.

آنها با همکاری نزدیک با دینوس (مهندس محصول در تیم دیگو)، شروع به بررسی چگونگی رسیدن سریع به بازار کردند. با افزایش تقاضای بازار برای راه حل های هوش مصنوعی، بافر تلاش های خود را تسریع کرد و دستیار هوش مصنوعی بافر شروع به شکل گیری کرد.

برخی از طرح های اولیه که دیگو و دینوس روی آنها کار کردند

شناسایی نقاط کلیدی درد

تیم دیگو برای شناسایی نقاط اصطکاک و فرصت‌ها برای بهینه‌سازی در سراسر محصول، از نزدیک با کاربران جامعه بتا کار کرد.

آن‌ها دریافتند که کسب‌وکارهای کوچک و سازندگان اغلب با ارائه ایده‌های پست، یافتن لحن و صدای برند خود و مدیریت محتوا برای چندین کانال رسانه‌های اجتماعی مشکل دارند.

چالش ایجاد حجم بالایی از محتوای جذاب بسیار جالب بود.

برای کمک به کاربران برای غلبه بر این چالش، دیگو به دنبال استفاده از فناوری هوش مصنوعی در تولید محتوا بود.

دیگو پس از صحبت با مشتریان شروع به طراحی اپلیکیشن های جدید هوش مصنوعی کرد.

فرآیند توسعه و هوش مصنوعی باز

فرآیند توسعه دستیار هوش مصنوعی Buffer با رفع نقاط اصطکاک کلیدی در محصول آغاز شد.

این تیم تصمیم گرفت بر روی برنامه های متن به متن تمرکز کند و هدف آن کمک به کاربران در نوشتن شرح، ایجاد ایده های پست، بازنویسی محتوا با رنگ های مختلف و گسترش ایده ها بود.

دیگو و دینوس راه‌حل‌های بالقوه را بررسی کردند و مفاهیمی مانند پیشنهادات هشتگ به کمک هوش مصنوعی، تولیدکننده‌های ایده محتوا و موارد دیگر را پیش‌بینی کردند.

دستیار هوش مصنوعی Buffer از طریق API خود با OpenAI ادغام می شود و به آن امکان می دهد در آینده با سایر سرویس ها کار کند. این انعطاف‌پذیری بافر را قادر می‌سازد تا سرویس‌های مختلف را آزمایش کند، تجربیات شخصی‌سازی شده ارائه دهد و احتمالاً راه‌حل‌های هوش مصنوعی داخلی را توسعه دهد.

دیگو OpenAI را به دلیل API های قدرتمند، مدل های مختلف و به روز رسانی های مداوم آن انتخاب کرد.

مدل‌های ارزان‌تر و سریع‌تر آن برای مشکلات کاملاً مشخص ایده‌آل هستند، در حالی که مدل‌های قدرتمندتر مانند DaVinci یا ChatGPT4 می‌توانند برنامه‌های کاربردی باز را مدیریت کنند.

اکنون با یک نمونه اولیه کار و یک API قدرتمند هوش مصنوعی وصل شده، دیگو به بازخورد کاربر بیشتری نیاز داشت.

فیل در ژانویه گروه بتای هوش مصنوعی را در Discord راه اندازی می کند (واقعیت جالب: این هوش مصنوعی در ابتدا “خلق بافر” نام داشت)

بازخورد کاربر نقش مهمی در شکل دادن به عملکرد Buffer AI ایفا کرد. این به تیم کمک کرد تا تنظیمات را انجام دهند و فرصت های جدید را شناسایی کنند و موارد استفاده کنند.

به عنوان مثال، یکی از پذیرندگان اولیه یک ویژگی رشته توییتر با کمک هوش مصنوعی را پیشنهاد کرد، که Buffer اکنون به طور فعال در حال بررسی آن است.

سایر پذیرندگان اولیه برای ایده‌ها کمک می‌خواستند، که منجر به توسعه ویجت ایده‌پردازی شد.

دیگو همچنین تشخیص داد که کاربران هنگام تولید کپی به گزینه های بیشتری نیاز دارند. بنابراین، او و تیم سه ورودی جدید هوش مصنوعی ساختند. بازنویسی، خلاصه و بسط دهید.

دیگو اولین کسی است که بازخورد ارزشمند کاربران در ایجاد دستیار هوش مصنوعی Buffer را به اشتراک می گذارد.

ما واقعاً آن را گرامی می‌داریم، تمام تلاش خود را می‌کنیم که همیشه برای ایده‌ها و پیشنهادات بسیار باز باشیم و بر اساس بازخورد مشتری عمل کنیم.»

موفقیت پس از عرضه

دستیار هوش مصنوعی در 15 فوریه 2023 راه اندازی شد و یکی از موفق ترین پرتاب ها در تاریخ Buffer بود.

از زمان راه اندازی، هوش مصنوعی بافر در ایجاد بیش از 33300 پست برای 8850 کاربر کمک کرده است. این 2.8 میلیون کلمه ایجاد شده توسط هوش مصنوعی در Buffer است.

از دیگو پرسیدم که به چه جنبه ای از پرتاب افتخار می کند. او گفت که از این که چگونه به بخشی جدایی ناپذیر از گردش کار کاربرانی که به توانایی های نوشتن خود اطمینان نداشتند تبدیل شده است بسیار افتخار می کند.

این فوق العاده است که نه تنها مشتریان Buffer، بلکه حتی هم تیمی های Buffer من، از هوش مصنوعی برای فعال تر بودن در رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. چند نفر از همکاران که نویسندگان مطمئنی نبودند، اکنون از هوش مصنوعی به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از گردش کار خود استفاده می کنند – به خاطر آن در حال ایجاد مخاطب هستند.

هوش مصنوعی برای همه چیز از ایده‌های طوفان فکری گرفته تا اصلاح و صیقل‌کردن زیرنویس‌ها برای پست‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده شده است. اعضای تیم بافر مانند ماریا، آماندا و میترا همه به طرق مختلف از دستیار هوش مصنوعی بهره مند شده اند.

در حالی که ماریا از آن برای ارائه پست های شخصی خود در لینکدین استفاده می کند، میترا از آن برای ایجاد ایده های جدید برای حساب Buffer TikTok استفاده می کند.

بعدش چی؟

از دیگو پرسیدم که بعد از دستیار هوش مصنوعی بافر چه اتفاقی می افتد.

من شخصاً هر هفته حدود دوازده ایده جدید برای هوش مصنوعی بافر به اشتراک می گذارم، بنابراین به طور خاص به پاسخ دیگو علاقه مند شدم.

دیگو به اشتراک گذاشت که برای پتانسیل هوش مصنوعی برای کمک به سازندگان و کسب و کارهای کوچک در وقت صرفه جویی در کارهایی که کمتر در مورد خلاقیت و بیشتر در مورد قالب بندی، ویرایش و زمان بندی محتوا هستند بسیار هیجان زده است.

Buffer در حال حاضر ساعت‌های بی‌شماری را برای کسب‌وکارهای کوچک در سراسر جهان ذخیره کرده است، و دیگو پیش‌بینی می‌کند که دستیار هوش مصنوعی به زودی می‌تواند به تولید محتوا نیز کمک کند.

این به کسب و کارها این امکان را می دهد که زمان بیشتری را صرف تمرکز بر داستان های خود و ارتباط با مخاطبان خود کنند.

اما، دیگو اذعان می‌کند که ممکن است نگرانی‌هایی در مورد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی وجود داشته باشد که ارتباط انسانی نداشته باشد یا هرزنامه شود.

ابزارهای قدرتمند همیشه می توانند مورد سوء استفاده قرار گیرند، و من فکر می کنم پیشرفت های جدید هوش مصنوعی با توجه به اینکه این صرفا بازتابی از طبیعت انسان است، استثنا نخواهد بود.

با توجه به ویژگی‌های آینده دستیار هوش مصنوعی Buffer، دیگو بیان می‌کند که تمرکز بر بهبود تجربه کاربر خواهد بود تا این فناوری برای کاربران غیر فنی قابل دسترس‌تر شود.

این شامل اصلاح رابط، ارائه زبان انسانی تر و بهینه سازی برای نیازهای خاص مشتری است.

مثل همیشه، می‌توانید دقیقاً به آنچه در نقشه راه شفاف Buffer در آینده می‌آیند، توجه داشته باشید.

و در نهایت … درخواست مورد علاقه دیگو چیست؟

تا کنون، کاربران بیش از 35000 درخواست مختلف به دستیار هوش مصنوعی Buffer داده اند (من 38 مورد برتر خود را در اینجا لیست کردم).

اما می خواستم بدانم پیشنهاد مورد علاقه دیگو چیست؟ این چیزی است که او گفت…

“زندگی خنده دار است، نه؟”

کمی عجیب است، اینطور نیست!

اما دیگو گفت که از دیدن چگونگی پاسخ هوش مصنوعی به سوالات باز و مشاهده پیش فرض آن لذت می برد.درجه حرارت“و حس شوخ طبعی.

از روی علاقه، آن را به هوش مصنوعی بافر وصل کردم و این پاسخ را دریافت کردم.

پاسخ هوش مصنوعی بافر سبز است

این چیزی نیست که من در لینکدین پست کنم، اما جالب است، با این وجود!


دیگو دوست دارد بداند نظر شما در مورد هوش مصنوعی بافر چیست. اگر بازخوردی دارید، لطفا انجام دهید یک توییت برای ما ارسال کنید و به ما اطلاع دهید.

و اگر می‌خواهید دستیار هوش مصنوعی Buffer را برای خودتان امتحان کنید، از همین امروز شروع کنید، این برنامه رایگان است!)