به چادا در فرهنگ منحصر به فرد بافر کمک کنید

Batsirai Chada مدیر محصول رشد در Buffer است که حدود 9 ماه در آنجا کار کرده است. زمانی که برای اولین بار به بافر ملحق شد با او صحبت کردیم تا در مورد سفرش به بافر، نحوه کار و کارهایی که خارج از محل کار انجام می دهد، بدانیم.

متشکریم که برای Buffer Diaries به من پیوستید، Batsirai! شما کمی بیش از سه ماه پیش در Buffer شروع به کار کردید – چگونه به نقش خود رسیدید؟

یک سال پیش، به دلیل فرهنگ و فرصت های کاری از راه دور، برای موقعیتی در Buffer درخواست دادم. من این نقش را نگرفتم، اما با فردی از بخش در لینکدین ارتباط برقرار کردم. یک سال به جلو، آنها به نقش مدیریت محصول اشاره کردند و به من پیشنهاد دادند که درخواست بدهم. ما یک گفتگوی عالی داشتیم که به فرآیند مصاحبه تبدیل شد.

@bufferapp

ما در حال استخدام یک مدیر محصول رشد هستیم! اکنون در buffer.com/journey درخواست دهید #buffer #techjob #productmanager #استخدام #4dayworkweek #remotejob #remotework

♬ Canyons – Official Sound Studio

علاقه من به فرهنگ بافر از یک سال پیش نقش مهمی در زمان ایجاد فرصت شغلی ایفا کرد. در واقع، زمانی که من اولین “قهوه چت” را داشتم، حتی شرح شغلی وجود نداشت. برخی از ایده‌های من از آن مکالمه اولیه به شرح شغل تبدیل شدند. پس از چند هفته عصبی و رقابت با بسیاری از نامزدهای دیگر – حدود 4000 نفر آخرین بار که شنیدم – خوش شانس و مفتخر بودم که این نقش به من پیشنهاد شد. تغییر زندگی.

بافر از بسیاری جهات مخالف دانه است، به خصوص وقتی صحبت از فناوری می شود. هنگام پیوستن به آن چه چیزی شما را غافلگیر کرد؟

داشتن اعضای تیم تقریباً در هر منطقه زمانی جالب است. اما چیزی که مرا غافلگیر کرد این بود که یک مدیر اجرایی یک موضوع داخلی در مورد اشتباهی که هنگام ارائه پیشنهاد به هم تیمی جدید مرتکب شده بود به اشتراک گذاشت. حتی لازم نبود که همه بدانند، اما شفافیت آنها ارزش اصلی را در عمل نشان داد. دیدن تفاوت بین ارزش‌ها روی کاغذ و در عمل شگفت‌انگیز بود، و من فکر نمی‌کنم این را در همه جا ببینید.

چگونه روز یا هفته کاری خود را ساختار می دهید؟

من در منطقه زمانی شرقی هستم و تقریباً نه تا پنج، دوشنبه تا پنجشنبه کار می کنم. بافر بر انعطاف‌پذیری تأکید می‌کند، بنابراین من هر کاری که برای انجام کار لازم است انجام می‌دهم، حتی اگر این به معنای برگزاری جلسات دیرهنگام با اعضای تیم در مناطق زمانی مختلف باشد. این در مورد رفتار با ما مانند مالکان در شرکت، ایجاد تعادل بین کار و زندگی شخصی است. به ما امتیازات و مسئولیت های بزرگی داده شده است و اعتماد زیادی به ما شده است. بنابراین، ما با فداکاری و مدیریت موثر خودمان را جبران می کنیم.

برخی از ملاحظات منحصربه‌فرد را که می‌بینید باید در نقش خود رعایت کنید، چیست؟

با اعضای تیم فوری ام در آمریکای شمالی، اروپا، آفریقا و استرالیا، باید مناطق زمانی را هنگام برنامه ریزی جلسات و آماده سازی وظایف در نظر بگیرم. این ماهیت کار رشد ما هم مشابه و هم کاملاً متمایز از سایر تیم‌های EPD است – مخصوصاً وقتی صحبت از دامنه و آهنگ کار ما باشد.

کمک، بوفرو

اگر می‌خواهم کسی روز دوشنبه روی چیزی کار کند، باید آن را تا پنجشنبه آماده کنم. به عنوان یک مدیر محصول، باید از برنامه های آنها آگاه باشم و به موفقیت آنها کمک کنم. هفته کاری چهار روزه بافر نیز بر اهمیت شمارش آن روزها تأکید می کند.

آیا فکر می‌کنید مجبور شده‌اید بر اساس سیاست‌های کاری بافر، مانند چهار روز کاری در هفته و کار از راه دور، تنظیمات زیادی انجام دهید، و این چه تاثیری بر زندگی شخصی شما داشته است؟

من از سال 2013 از راه دور کار می کنم، بنابراین قبلاً به آن عادت کرده بودم. با این حال، خط مشی کاملاً از راه دور بافر به انعطاف پذیری بیشتری اجازه می دهد، مانند کار از رم یا ملاقات با پدرم در زیمبابوه در حالی که هنوز کار می کنم.

کمک کن مرد خانواده

این سطح از انعطاف پذیری جذاب است، اگرچه من هنوز از آن استفاده نکرده ام. با ارائه فرصت هایی برای تجربیات جدید و در عین حال حفظ روال کاری، بر زندگی شخصی من تأثیر مثبت می گذارد.

آیا روی چیزی خارج از Buffer کار می کنید، و آیا کار در Buffer به شما در انجام پروژه های جانبی کمک می کند؟

من بنیانگذار رویدادی بودم که شامل برنامه SaaS بود (که اخیراً از آن خارج شدم)، و یک نوازنده و رهبر عبادت در کلیسای خود هستم. کار در Buffer، با انعطاف‌پذیری‌اش، به من این امکان را می‌دهد که به طور کامل به بافر و پروژه‌های جانبی‌ام متعهد شوم و به من اجازه می‌دهد تا زمان خود را بدون احساس نازک شدن اختصاص دهم. همچنین احساس می کنم می توانم جنبه خلاقانه خود را بدون نیاز به موفقیت مالی دنبال کنم.

کمک کن رهبر عبادت

انعطاف‌پذیری به این معنی است که می‌توانم کارهایی مانند ضبط جلسات یا قرار ملاقات‌ها را در روزهای جمعه انجام دهم، و این کار به هر دو صورت کار می‌کند – گاهی اوقات در صورت نیاز روزهای جمعه برای Buffer کار می‌کنم. من می توانم خود را کامل به کار برسانم در حالی که همچنان به دنبال علایق و سرگرمی هایم هستم. چنین امتیازی…

بخش مورد علاقه شما از کار در Buffer چیست؟

مزایای زیادی در Buffer وجود دارد، اما موارد مورد علاقه من احتمالاً کتاب های رایگان و کمک هزینه تحصیلی است که باعث رشد شخصی می شود.

هفته کاری چهار روزه نیز یک تغییر بازی است. این فقط در مورد داشتن یک آخر هفته سه روزه نیست، بلکه انعطاف پذیری آن هم برای زندگی شخصی ما و هم برای شرکت است. سخاوت متقابل بین بافر و هم تیمی هایش آن را به مکانی عالی برای کار تبدیل می کند.

آیا می گویید که به موفقیت حرفه ای دست یافته اید یا حداقل در مسیر رسیدن به آنچه برای شما به نظر می رسد هستید؟

می‌توانم بگویم به سطحی از موفقیت حرفه‌ای دست یافته‌ام که به من اجازه داده به بافر بپیوندم. تجربه و مهارت‌هایی که در طول سال‌ها توسعه داده‌ام، باعث برجسته شدن من شد و به من این امکان را داد که به ارزش شرکت اضافه کنم. محیط منحصر به فرد بافر که بر اعتماد، شفافیت و کنجکاوی تأکید دارد، کارکنان با استعداد را جذب و حفظ می کند.

هفته کاری چهار روزه و سایر مزایا فقط پاداش نیستند، بلکه بازتاب فرهنگ شرکت هستند. مدیر عامل ما، جوئل گاسکوئین، قصد دارد بافر را به بهترین مکانی که تا به حال کار کرده‌ایم تبدیل کند، که در نظر گرفتن فرصت‌های دیگر، حتی با حقوق بالاتر یا مزایای مشابه، دشوار است. هدف این است که محیطی ایجاد کنیم که بتوانیم بهترین های خود را ارائه دهیم و به عنوان حرفه ای به رشد خود ادامه دهیم.

به‌عنوان نخست‌وزیر رشد، دوست دارم در بهترین روزهای بافر سهیم باشم – ما در مسیر درستی پیش می‌رویم، آینده روشن است و من بسیار خوشحالم که در کنار اعضای تیم بزرگ هستم. بیایید کاری کنیم که یک فرورفتگی مثبت در جهان ایجاد کنیم!

?️

با تشکر برای خواندن! اگر از این کار لذت بردید، سایر مصاحبه‌های Buffer Diaries را بررسی کنید.