روشی که افکارتان را سازماندهی می‌کنید می‌تواند نحوه مشاهده محتوای شما توسط Google را تغییر دهد. جمله اول “می توان تعریفی از موجودیت توصیف شده در مقاله در نظر گرفت”. پاراگراف اول بدون پرداختن به جزئیات، تعریف دقیق تری ارائه می دهد. بیشتر مقاله‌های ویکی‌پدیا شامل یک متن مقدماتی، یک «مقدمه»، خلاصه‌ای کوتاه از مقاله است که معمولاً بیش از چهار پاراگراف نیست. ویکی پدیا باید به گونه ای نوشته شود که باعث ایجاد علاقه در مقاله شود.

مشاوره سئو سایت

هنگامی که کاربران از جستجوی لینکدین برای جستجوی موضوعات استفاده می کنند، لینکدین جستجو را با افراد/نمایه هایی که اغلب در مورد آن موضوعات صحبت می کنند مطابقت می دهد. بخش رسانه پروفایل لینکدین به شما امکان می دهد پیوندهایی به وب سایت و پست های وبلاگ خود اضافه کنید یا ویدیوها را آپلود کنید. این محتوا می تواند بازدیدکنندگان را متقاعد کند که شما برای آنها مناسب هستید. مانند انجام تجزیه و تحلیل رقبا از سایت های موجود در جایگاه خود، اکنون می خواهید تعیین کنید که چه کلمات کلیدی در نمایه های “بالا” استفاده می شود. برای به دست آوردن حداکثر مزایای سئو، وبلاگ شما باید تحت نام دامنه خود (مانند /blog) باشد به جای اینکه از طریق یک سرویس شخص ثالث در خارج از سایت قرار گیرد. در نهایت، وبلاگ ها می توانند به شما در دستیابی به مخاطبان جدید، افزایش آگاهی از برند و تبدیل سرنخ ها از طریق محتوای ارزشمند و آموزشی کمک کنند.

کدام سازنده وب سایت برای سئو بهتر است؟

از شما دعوت شده است که به یک دمو هدفمند SEO ملحق شوید که در آن به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانیم به بهبود رتبه سایت شما، جذب مشتری و ایجاد روابط پایدار کمک کنیم. این عوامل برای افزایش دیده شدن جستجوی ارگانیک و بهبود رتبه بندی با هم کار می کنند. مشاوره حرفه ای SEO به عنوان یک بازاریاب حرفه ای، اهمیت بهینه سازی موتورهای جستجو را درک می کنید.

جذابیت نمایه خود را بهینه کنید

علامت‌گذاری اسناد با موجودیت‌ها می‌تواند به اسناد بدون ساختار ساختاری بدهد، که می‌تواند به پر کردن پایگاه‌های اطلاعاتی با اطلاعات جدید درباره موجودیت‌ها کمک کند. این لایه به لطف نمودارهای داده و اسکن سیستماتیک آنلاین و مشاوره سئو حرفه ای ساختارهای داده ممکن شده است. اولین روشی که گوگل برای تعیین محتوای صفحه استفاده می کند، کاملاً بر روی کلمات کلیدی تمرکز دارد.

مشاور سئو

هنگامی که یک لیست کامل از کلمات کلیدی دارید، می خواهید آنها را در پروفایل لینکدین خود قرار دهید. آیا پروفایل ها از استراتژی سئو استفاده می کنند یا از متخصص سئو؟ آیا آنها فقط “SEO، SEM، SMM” را فهرست می کنند یا دقیق تر هستند؟ ببینید آیا می توانید گرایش هایی را در اینجا پیدا کنید. بگویید مشتریان بالقوه شما به دنبال چه چیزی هستند و به آنها بگویید چگونه مشاوره SEO می توانید نتایج مورد نظر خود را ایجاد کنید. لینکدین در آوریل 2022 اعلام کرد که تمام سازندگان محتوا می توانند پیوندی به بخش «درباره» نمایه خود اضافه کنند.

کلمات کلیدی LinkedIn SEO را پیدا کنید

با این حال، سئو فنی بسیار فراتر می رود زیرا شامل جنبه هایی مانند ساختار سایت، پیوند داخلی و دید و نمایه سازی مناسب است (این توضیح می دهد که چرا به آن سئو می گویند). به طور خلاصه، سئوی فنی به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که وب سایت شما، جدا از همه محتوا، رتبه خوبی در گوگل دارد. هر دوی این استراتژی‌ها به مردم کمک می‌کنند به شما و آنچه می‌گویید اعتماد کنند و در نتیجه شانس لینک دادن به محتوای شما را در سایتشان افزایش دهند. توجه داشته باشید که من از کلمات “معتبر”، “با کیفیت بالا” و “مرتبط” هنگام صحبت در مورد پیوندهایی که باید هدفشان مشاوران سئو را داشته باشید استفاده کردم. این به دلیل ساختار غیرمعمول یا ظاهری شبیه مشاوره سئو به هرزنامه است که می تواند منجر به جریمه از مشاوره سئو سایت طرف Google شود، که همیشه باید در نظر داشته باشید.

اندازه گیری اثربخشی بهینه سازی هدفمند برای موتورهای جستجو

بخش تجربه شما مکان دیگری است که می توانید کلمات کلیدی سئوی لینکدین و محتوای جذابی را در آن قرار دهید که کاربران را متقاعد کند که شما انتخاب مناسبی برای آنها هستید. عنوان شما باید شامل کلمات کلیدی SEO LinkedIn (که در بخش سوم این راهنما به آنها پرداخته ایم) و کپی قانع کننده باشد. این به این دلیل است که ترافیک را جذب می کند و کاربران را به پروفایل شما علاقه مند می کند. با بهینه سازی ظاهر مشاوران سئو و احساس نمایه خود، بهترین درآمد مشاور سئو تاثیر ممکن را برای ارتباطات احتمالی خود خواهید داشت. همچنین به مشتریان بالقوه کمک می‌کنید تا بفهمند چه چیزی مشاوره SEO به شما علاقه دارد و چگونه با شما تماس بگیرند.

منبع: https://iranpaper.ir/blog/seo-consulting/