خرید گیفت کارت استیم فروشگاه دیکاردو

چرا که تمام شرکت هایی که در زمینه ساخت بازی های آنلاین و ویدئویی فعالیت دارند با این سرویس آشنا بوده و بازی خود را با توجه به کاربران فراوان استیم، در آن رونمایی و در اختیار کاربران قرار می دهند.

همینطور در قسمت اخبار استیم، آخرین و به روزترین اخبار مرتبط با بازیها، ویدئوها و عکسهای بازیها را مشاهده کنید و در صفحه مربوط به هر بازی ای که خریده اید نیز می توانید نظرات خود را ثبت کنید.

مجموعه فارسگیمر بنابر اعتماد مشتریان خود طی چندین سال سابقه در عرضه و فروش محصولات دیجیتال موفق به دریافت نماد اعتماد شده و این موضوع خود اثبات سلامت و قانونی بودن تمامی محصولات این مجموعه میباشد .

خرید گیفت کارت استیم ارزان

ماه سپتامبر سال 2003 بود که پلتفرم گیمینگ Steam پایهگذاری شد. عناوین بیشتر و بیشتری به کتابخانهی بازیها اضافه شدند در حالی که اعتبار پلتفرم نیز به سطوح جدیدی رسید. برای هرگونه سوال در رابطه با این مطلب یا هر مشکل دیگری در زمینه نرم افزارهای موبایل، با شماره پشتیبانی ۹۰۹۹۰۷۱۰۱۵ از خط تلفن ثابت تماس بگیرید.

یکی دیگر از قابلیت ها جذاب این کارت ها این است که شما می توانید آن رابه شخص دیگری هدیه دهید به ابن صورت که با دانستن اپل آیدی شخص موردنظر حساب وی را شارژ کنید. این نرم افزار در ابتدا برای خرید بازی ها استفاده می شد و امکانات دیگری نداشت.

خرید گیفت کارت استیمابتدا باید وارد اکانت خود گردید که برای این کار باید وارد سایت استیم شوید. ما تمام سعی خود را به کار گرفتهایم تا همه چیز برای شما فراهم باشد. گیم استاپ یک کمپانی بزرگ است که بهترین کنسولهای بازی، لوازم جانبی و بازیها را به کاربران خود ارائه میکند.

از معروفترین این کمپانی ها می توان به آمازون، مایکروسافت، اپل و گوگل اشاره کرد. صادر کننده گیفت کارت ها معمولا بانک ها، شرکت ها و کمپانی های بزرگ هستند.

خرید گیفت کارت استیم اسپاتیفای برای دسترسی به آرشیوی بزرگ و قدرتمند از تمامی موزیک ها و پادکستای جهانی و…

گیفت کارت استیمتا جایی که میدانیم، گیفت کارتهای استیم تاریخ انقضا ندارند و میتوان در هر زمانی از آنها استفاده کرد؛ اما دلیلی ندارد که بخواهیم آنها را نگه داریم، بنابرین بهتر است زمانی که گیفت کارت را خریداری میکنید، آن را در حسابتان فعال کنید، زیرا وقتی وجه وارد حساب شود، دیگر نگرانی از گم شدن کد یا منقضی شدن آن ندارید. می توان گفت كه گیفت کارت استیم ساده ترین و بهترین راه برای افزایش اعتبار و شارژ اکانت استیم شما برای خريد بازی های استيم و انجام بازی های آنلاین است. معمولا هر سایت یا فروشگاهی برای افزایش فروش خود چنین گیفت کارت هایی را ارائه می دهند.

گیفت کارت ها انواع مختلفی دارند

معمولا برخی از سایت ها یا فروشگاه ها برای افزایش فروش خود این نوع گیفت کارت ها را ارائه می دهند. اما قبل از خرید گیفت کارت در این مقاله بخوانید که گیفت کارت چیست و انواع گیفت کارت ها کدامند؟ بازی پابجی که در میان ایرانیان به محبوبیت چشمگیری رسیده است.

در اصل، Steam Wallet یک نوع بانک دیجیتالی است. برای ساده تر شدن کار، فروشگاه CDKeySell امکان انتخاب ریجن و واحد پول اکانت را در حین خرید گیفت کارت استیم میسر کرده است.

گیفت کارت ها انواع مختلفی دارند و یک نوع کارت اعتباری هستند که شامل مقدار مشخصی اعتبار است و برای انواع خریدها استفاده می شود.

انواع مختلفی از بازی در استیم وجود دارند که میتوانید آنها را خریداری کرده و به صورت آنلاین بازی های تک نفره و گروهی انجام دهید که از معروفترین انها می توان به کال آف دیوتی و پابجی اشاره کرد. این برنامه بر روی پلتفرم های مختلفی قابل اجرا می باشد.

شبکه Steam یک سرویس برای خرید گیم و اجرا بازی های آنلاین می باشد. گیفت کارت همان کارت هدیه است که برای خرید در فروشگاه های مختلف یا کسب و کارهای آنلاین از این کارت ها استفاده می شود.

گیفت کارت Gift card که بعضا به عنوان کارت هدیه نیز شناخته می شود یکی از راه هایی است که خرید از سایت های خارجی را امکان پذیر می کند. Paypal یکی از انواع کیف پول الکترونیکی است که امکان پرداخت آنلاین را در سراسر جهان فراهم می کند.

البته پرداخت با پی پال تنها راه خرید از سایت های خارجی نیست. یکی دیگر از موارد استفاده گیفت کارت ها خرید از سایت های خارجی می باشد. هر گیفت کارتی با توجه به صادر کننده خود موارد استفاده خاصی دارد. گیفت کارتی که هر سایتی ارائه می دهد فقط در همان سایت یا سایت های زیرمجوعه آن قابل استفاده می باشد.

این گیفت کارت در مبالغ بین 5 الی 999 دلار قابل ارائه می باشد. شما می توانید گیفت کارت گوگل پلی را در مبالغ 10، 15و 25 دلاری تهیه کنید. این گیفت کارت در مبالغ مختلف قابل ارائه می باشد. اگر یک گیمر حرفه ای باشید قطعا با این گیفت کارت ها آشنایی دارید. با داشتن این کارت هدیه به راحتی می توانید حساب اپل خود را شارژ کرده و از تمامی برنامه ها و امکانات اپ استور استفاده کنید. توجه نمایید : از طریق والت گلوبال نمی توانید ریجن آرژانتین و ترکیه و روسیه ، امریکا و آفریقا را شارژ نمایید .

ریجن همان کشور است. برای اینکه بتوانید از خدمات Steam و گیفت کارت استیم بهره ببرید نیاز است که ابتدا استیم رو دانلود کنید. در ابتدا مایکروسافت و سیستم عامل آن (ویندوز) تنها گزینهی موجود برای Steam بودند. چرا که افراد زیادی را ترغیب کردهاند تا در ازای تبلیغات از آنها گیفت کارت های رایگان دریافت کنند. زمانی که شما خرید گیفت کارت استیم را انجام دهید، اطلاعات کارت از طریق ایمیل برای شما ارسال میشود. برای خرید ملزومات و وسایل داخل بازی پابجی و همچنین خرید پول رایج این بازی به اسم یوسی می توانید از طریق خرید گیفت کارت پابجی اقدام کنید.

با خرید گیفت کارت ایکس باکس میتوانید به راحتی از قابلیتها و ویژگیهای خاص ایکس باکس استفاده کنید. با خرید گیفت کارت آمازون به راحتی می توانید به تمامی محصولات آمازون دسترسی داشته باشید و آن ها را خرید کنید. با خرید گیفت کارت استیم شما به راحتی به شبکه ای عظیم از بازی های آنلاین استیم دسترسی خواهید داشت. از سرویس استیم برای بازی کردن آنلاین با دوستانتان استفاده کنید و از بین بازی های موجود در این شبکه، بازی موردعلاقه خود را انتخاب کرده و خریداری کنید. در پاسخ به این سوال که گیفت کارت چیست می توان گفت گیفت کارت یا کارت هدیه در واقع جایگزینی برای پول نقد می باشد.