استوری های اینستاگرام خود را با بافر برنامه ریزی کنید!

? ما بسیار خوشحالیم که اعلام کنیم که Buffer اکنون از زمان‌بندی کامل برای استوری‌های اینستاگرام پشتیبانی می‌کند. ?

ما یکی از اولین پلتفرم‌هایی هستیم که این قابلیت تغییر بازی را ارائه می‌کنیم، و به عنوان کاربران مشتاق اینستاگرام به همان اندازه کاربران مشتاق اینستاگرام، ما از تاثیر رو به رشد استوری اینستاگرام به خوبی آگاه هستیم.

با بیش از 500 میلیون نفر که هر روز از طریق دستگاه‌های تلفن همراه خود داستان می‌سازند و تماشا می‌کنند، جای تعجب نیست که از هر سه نفر یک نفر بعد از دیدن داستان‌های مربوط به برندها و محصولات، علاقه بیشتری به برندها و محصولات نشان می‌دهد.
داستان‌ها نه تنها توسط بینندگان، بلکه توسط سازندگان نیز دوست دارند.

اینستاگرام با نشان دادن بیشتر پست‌هایتان به مخاطبان، به شما برای انتشار استوری‌ها پاداش می‌دهد. این بدان معناست که استفاده از Stories باعث می شود پست های شما بیشتر دیده شود و به رشد مخاطبان شما کمک کند.

به نظر می رسد برد-برد، درست است؟

در اینجا یک واقعیت جالب از حساب @buffer خود ما وجود دارد: در سال گذشته، 212 داستان ما به 63000 نفر رسید! برای یک قالب سریع که فقط چند دقیقه طول می کشد، بد نیست.

و اکنون، با قابلیت زمان‌بندی جدید Buffer، برنامه‌ریزی، آماده‌سازی و اشتراک‌گذاری استوری‌های اینستاگرام آسان‌تر از همیشه است.

ضبط صفحه نمایش که نحوه عملکرد برنامه ریزی اینستاگرام را نشان می دهد

«زمان‌بندی استوری کامل اینستاگرام» چیست؟

ویژگی جدید برنامه‌ریزی استوری‌های اینستاگرام ما به شما امکان می‌دهد استوری‌های خود را از قبل برنامه‌ریزی و زمان‌بندی کنید—بدون نیاز به انتشار دستی در زمان مناسب.

با آماده‌سازی داستان‌های خود، می‌توانید بر ایجاد محتوای جذابی تمرکز کنید که با مخاطبان خود طنین انداز شود، بدون اینکه نگران ارسال دستی هر بار باشید.

قبلاً، همه ابزارهای زمان‌بندی رسانه‌های اجتماعی (از جمله بافر) نمی‌توانستند استوری‌ها را به‌طور خودکار منتشر کنند. می‌توانید داستان خود را از قبل آماده کنید و یک یادآوری تنظیم کنید، اما در واقع باید خودتان انتشار را فشار دهید.

این همه با برنامه ریزی کامل استوری اینستاگرام تغییر می کند.

در اینجا نحوه زمان‌بندی استوری‌های اینستاگرام با بافر اکنون به شرح زیر است:

  1. حساب اینستاگرام خود را به Buffer متصل کنید (برای این کار به یک حساب تجاری نیاز دارید).
  2. محتوای Story خود را در Buffer’s composer ایجاد کنید.
  3. سپس برنامه ریزی کنید تا در زمان دلخواه شما پخش شود.
ضبط صفحه نمایش که نحوه عملکرد برنامه ریزی اینستاگرام را نشان می دهد

همچنین می‌توانید استوری‌های اینستاگرام را با استفاده از برنامه‌های iOS و Android ما زمان‌بندی و ویرایش کنید

به دنبال الهام از اینستاگرام هستید؟ در گنجینه منابع ما در اینجا شیرجه بزنید:

پس برای چی منتظری؟ از همین امروز شروع به برنامه ریزی استوری های اینستاگرام خود با بافر کنید و بازی رسانه های اجتماعی خود را به سطح بعدی ببرید!

مایلیم نظرات شما را در مورد این ویژگی جدید و هر نکته یا راهکاری که برای استفاده حداکثری از استوری اینستاگرام دارید، بشنویم.

برای ما بفرستید توییت یا ما را در استوری های خود تگ کنید – ما بی صبرانه منتظر دیدن داستان هایی هستیم که به اشتراک می گذارید! ?