آخرین ویژگی های لینکدین و نحوه استفاده سازندگان از آنها

لینکدین به عنوان یک پلت فرم شبکه حرفه ای شهرت دارد که کاربران می توانند در مورد آخرین روندهای صنعت اطلاعات کسب کنند. این به این دلیل است که برخلاف سایر کانال‌های اجتماعی، لینکدین حول محور کمک به اعضای خود و جذب کارفرمایان بالقوه می‌چرخد. اما این روزها، متوجه شدم که بیشتر از هر زمان دیگری در لینکدین در حال پیمایش هستم، زیرا از یک سایت شغلی به یک پلت فرم اجتماعی فعال و پر رونق تبدیل شده است. در واقع، بسیاری از مردم برندهای شخصی خود را با کمک لینکدین می سازند.

این سایت با جدیدترین ویژگی های خود، ایجاد یک نمایه عالی و ارتباط با افراد و سازمان های همفکر را آسان تر کرده است.

در اینجا جدیدترین ویژگی های LinkedIn که می توانید از امروز استفاده کنید و همچنین برخی از نسخه های آینده آنها را مشاهده می کنید.

ما جدیدترین ویژگی‌های LinkedIn را با مثال‌هایی مرور می‌کنیم تا به شما کمک کنیم تا در مورد نحوه استفاده بهینه از این ابزارهای جدید درک کنید.

حالت خالق

Creator Mode یک ویژگی نسبتاً جدید است که در اواخر سال 2022 راه اندازی شد و دسترسی به چندین ابزار جدید را که اعضا می توانند از آن استفاده کنند را فراهم می کند و همچنین نحوه نمایش نمایه LinkedIn را تغییر می دهد. با فعال بودن این تنظیم، لینکدین ادعا می کند که کاربر می تواند دسترسی و نفوذ خود را بر روی پلتفرم افزایش دهد.

هنگامی که Creator Mode فعال شد، دکمه “connect” را به دکمه “follow” تبدیل کنید، به این معنی که در کنار داشتن اتصالات، فالوورهایی نیز به دست خواهید آورد. این نمایه‌ها همچنین واجد شرایط کشف شدن توسط دیگران خواهند بود زیرا ممکن است لینکدین شما را به عنوان یک سازنده پیشنهادی معرفی کند.

پروفایل لینکدین نویسنده و بازاریاب Anjali Oberoi دارای دکمه “دنبال کردن” است زیرا او حالت ایجاد کننده را فعال کرده است.

پروفایل لینکدین Anjali Oberoi
پروفایل انجلی دارای دکمه “دنبال کردن” است

هنگامی که یک نمایه در حالت Creator Mode است، اولین بلوکی که نمایش داده می شود، بخش Featured است نه بخش About. بلوک ویژه، پست‌های پین‌شده و همچنین نمونه‌های کاری را که سازنده برای برجسته کردن انتخاب می‌کند، به نمایش می‌گذارد.

این بخش با بخش Activity متفاوت است زیرا در حالی که Activity به سادگی آنچه را که در 45 روز گذشته در پلتفرم انجام داده‌اید به ترتیب زمانی – از جمله لایک‌ها، پست‌ها و نظرات شما – به نمایش می‌گذارد، شما می‌توانید بلوک ویژه خود را انتخاب کنید تا آنچه را که در این پلتفرم وجود دارد برجسته کنید. برای شما مهم است که پست های خاص را دوست داشته باشید.

بخش ویژه لینکدین
بخش ویژه

تجزیه و تحلیل سازندگان

اعضای لینکدین که حالت سازندگان را روشن می کنند از دسترسی به تجزیه و تحلیل پیشرفته برای صفحه لینکدین خود بهره مند می شوند. به‌جای مشاهده تحلیل‌های اساسی لینکدین برای نمایه و پست‌های خود، تجزیه و تحلیل سازندگان به شما اطلاعات عمیقی در مورد نحوه عملکرد محتوایتان در پلتفرم می‌دهد.

معیارهای حالت سازنده
منبع: لینکدین

تماس بگیرید: پست وبلاگ ما را در مورد همه چیزهایی که باید در مورد LinkedIn Analytics بدانید، بررسی کنید.

تجزیه و تحلیل پست ترکیبی

اولین مجموعه تجزیه و تحلیل در حالت خالق، تجزیه و تحلیل پست ترکیبی است که به کاربران نشان می دهد محتوای آنها در طول زمان چگونه عمل کرده است.

  • عملکرد محتوا: می‌توانید محدوده تاریخ را در اینجا مشخص کنید و تعداد نمایش‌ها و تعامل‌ها را در همه پست‌های خود مشاهده کنید.
  • پست های با عملکرد برتر: لینکدین حداکثر سه مورد از پست های شما را با عملکرد برتر نشان می دهد.
معیارهای حالت سازنده
منبع: لینکدین

تجزیه و تحلیل مخاطب

با تجزیه و تحلیل مخاطبان، می توانید اطلاعات دقیقی درباره فالوورهای خود در لینکدین مشاهده کنید.

  • بینش پیروان: این بخش کل فالوورهای شما را فهرست می کند و همچنین نموداری را نشان می دهد که تعداد فالوورهایی را که هر روز در یک بازه زمانی معین به دست آورده اید نشان می دهد.
  • جمعیت شناسی برتر: این بخش تفکیک دقیقی از فالوورهای شما از جمله عناوین شغلی، موقعیت مکانی و صنعت آنها را ارائه می دهد.
معیارهای حالت سازنده
منبع: لینکدین

لینکدین زنده

LinkedIn Live مانند پخش زنده در تیک تاک یا اینستاگرام، به سازندگان اجازه می‌دهد به‌طور هم‌زمان در پروفایل خود پخش کنند. این یک راه عالی برای تعمیق بیشتر ارتباط شما با انجمن لینکدین و گفتگوهای معنادار است که فراتر از نظرات است.

میندا هارتزنویسنده و مدافع حقوق صاحبان سهام، یک نمایش هفتگی لینکدین به نام «ایمن نگه داشتن صندلی» ایجاد کرده است که در آن موضوعات مربوط به برابری، تنوع و رهبری را پوشش می دهد.

خبرنامه ها

همچنین برخی از سازندگان مجاز هستند که خبرنامه‌های خود را از طریق Creator Mode شروع کنند. خبرنامه لینکدین به این صورت تعریف می‌شود: «مجموعه‌ای از مقالات منتشر شده به طور منظم در لینکدین، معمولاً در مورد یک موضوع خاص». مشترکین شما هر بار که یک خبرنامه جدید ارسال می کنید یک اعلان دریافت می کنند.

توجه داشته باشید، برای دسترسی به این ویژگی نه تنها باید حالت ایجادکننده را روشن کنید، بلکه باید واجد شرایط معیارهای دسترسی به خبرنامه لینکدین.

آنجلی هر دو هفته یکبار خبرنامه لینکدین خود را منتشر می کند و حول محور اخبار رسانه های اجتماعی و تجربه او به عنوان یک نویسنده آزاد می چرخد.

خبرنامه لینکدین انجلی
اکنون می توانید یک خبرنامه را از طریق لینکدین میزبانی کنید

در حالی که همه نمی‌توانند در لینکدین خبرنامه بسازند، سایت رسانه‌های اجتماعی این امکان را برای همه اعضا فراهم کرده است که به عنوان راهی برای تسهیل کشف خبرنامه‌ها در پلتفرم، مشاهده کنند که در چه خبرنامه‌هایی مشترک هستند.

اگر می‌خواهید حالت ایجادکننده را برای دسترسی به این مزایا روشن کنید، این مراحل را دنبال کنید:

  1. کلیک کنید بر روی من نماد در بالای صفحه اصلی لینکدین شما
  2. روی مشاهده نمایه کلیک کنید
  3. پیمایش کنید تا «منابع» را بیابید و ساعت را روی «حالت سازنده: خاموش» قرار دهید.
  4. یک کادر حالت سازنده روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود. Next را کلیک کنید.
  5. دستورالعمل ها را دنبال کنید و روی “روشن” کلیک کنید.

رویدادهای صوتی لینکدین

لینکدین همچنین مکالمات صوتی شبیه به فضاهای توییتر را معرفی کرده است که در آن اعضا می توانند دور هم جمع شوند و در مورد یک موضوع خاص تماس صوتی داشته باشند. لینکدین این تجربه را گوش دادن به پادکستی می نامد که شنوندگان می توانند در آن شرکت کنند.

رویدادهای صوتی عمومی هستند و هر کسی می تواند در آن شرکت کند، اما برای اینکه کاربر واجد شرایط میزبانی باشد، باید حداقل 150 اتصال و/یا دنبال کننده و همچنین سابقه پیروی از خط مشی های لینکدین داشته باشد.

برای اینکه ببینیم واجد شرایط هستید یا نه، لینکدین به سادگی به کاربران توصیه می‌کند که سعی کنند یک رویداد صوتی ایجاد کنند، کسانی که می‌توانند به این ویژگی دسترسی داشته باشند، می‌توانند یکی را شروع کنند.

تیم LinkedIn for Creators میزبان رویداد صوتی خود بود که به سوالات کاربران پاسخ می داد و بیش از 3000 شرکت کننده داشت.

اسکرین شات از پوستر یک رویداد صوتی لینکدین
رویداد صوتی لینکدین

مقالات مشارکتی

در اوایل ماه مارس، لینکدین یک ویژگی جدید به نام مقالات مشارکتی را حذف کرد. این پست‌ها توسط تیم تحریریه لینکدین تنظیم می‌شوند، اما کاملاً توسط هوش مصنوعی تولید شده‌اند. معاون لینکدین در یک پست وبلاگی این ویژگی را “شروع کننده مکالمه مبتنی بر هوش مصنوعی” نامید. اساساً، مقالات مشترک برای تسهیل تعامل بین اعضا و همچنین یک منبع آموزشی هستند.

از آنجایی که من یک نویسنده محتوا هستم، لینکدین این مقاله را به من پیشنهاد کرد و همچنین یک فراخوان برای اقدام (CTA) برای من گنجاند تا “بینش های خود را اضافه کنم”.

تصویری از یک مقاله مشترک در مورد صدا و لحن
مقالات مشارکتی لینکدین

در حالی که بسیاری از مردم احساسات متناقضی در مورد محتوای هوش مصنوعی دارند، لینکدین تاکید می کند که آنچه این مقالات را بسیار قدرتمند می کند این است که اعضای واقعی نیز می توانند در آنها مشارکت داشته باشند. در اینجا، نویسنده کاترین نیکل افکار خود را در مورد اهمیت صدا و لحن اضافه می کند.

تصویری از یک مقاله مشارکتی لینکدین
اعضای لینکدین تشویق می شوند تا در مقاله مشترک مشارکت کنند

این مقالات مشترک نه تنها می توانند آموزشی باشند، بلکه به کاربران لینکدین فرصتی می دهند تا تخصص خود را برجسته کنند.

اگر یک صفحه کسب و کار دارید، لینکدین همچنین ویژگی های جدیدی را برای بهبود تجربه شما اضافه کرده است.

  • به طور خودکار نقش های باز را در صفحه خود پست کنید: اکنون وقتی یک فرصت شغلی جدید ارسال می کنید، به طور خودکار به عنوان یک پست در صفحه شما منتشر می شود. برای فعال کردن این ویژگی به تنظیمات بروید تا شرکت کنید. این باعث می شود که نقش های شغلی شما بیشتر دیده شود.
  • اکنون صفحات می توانند یکدیگر را دنبال کنند: درست مانند یک کاربر که می تواند یک صفحه شرکت را دنبال کند، اکنون برندها و صفحات شرکت می توانند یکدیگر را دنبال کنند.
  • برای پست ها از قبل برنامه ریزی کنید: هم صفحات شرکت و هم اعضای منفرد اکنون می توانند پست ها را تا سه ماه قبل برنامه ریزی کنند. البته، شما همچنین می توانید تمام پست های رسانه های اجتماعی خود را با Buffer به صورت رایگان نیز برنامه ریزی کنید.

ویژگی های آینده لینکدین 2023

در حالی که لینکدین قبلاً چندین ویژگی هیجان انگیز را حذف کرده است، موارد بیشتری در راه شما وجود دارد! در زیر به تعدادی از ویژگی های آینده که به زودی در لینکدین در دسترس خواهند بود، خواهیم پرداخت.

تجربیات مبتنی بر هوش مصنوعی

مانند بسیاری از شرکت ها، لینکدین چندین ویژگی آینده مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی می کند.

پیشنهادات نوشتن شخصی

اکنون هنگامی که اعضای لینکدین در حال نوشتن یا ویرایش بخش‌های «درباره» و «سرفصل» خود هستند، می‌توانند پیشنهاداتی را از ابزار آینده لینکدین دریافت کنند که پیشنهادات نمایه را ارائه می‌دهد. به طور خاص، این ویژگی جدید تمام مجموعه مهارت‌های برتر شما را شناسایی می‌کند و از آن برای نوشتن نسخه‌ای قانع‌کننده که می‌توانید در نمایه خود استفاده کنید، استفاده می‌کند. این ویژگی در حال حاضر روی برخی از مشترکین Premium در حال آزمایش است و طی چند ماه آینده برای همه مشترکین Premium قابل استفاده خواهد بود.

توضیحات شغلی مبتنی بر هوش مصنوعی:

لینکدین در حال حاضر در حال آزمایش ابزار توصیف شغلی هوش مصنوعی است که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد با از قبل پر کردن فهرست‌های شغلی با بیشتر اطلاعات مورد نیاز، در زمان خود صرفه‌جویی کنند. تنها کاری که یک فرد باید انجام دهد این است که اطلاعات اولیه در مورد نقش را وارد کند و سپس ابزار بقیه را پر می کند.

در راه اندازی همه این ویژگی های هوش مصنوعی، لینکدین همچنین بیش از 100 دوره رایگان هوش مصنوعی را منتشر کرده است تا به اعضا کمک کند تا از آخرین روندها مطلع شوند و یاد بگیرند که چگونه از هوش مصنوعی استفاده کنند. این دوره ها تا 15 ژوئن 2023 برای تمامی اعضای لینکدین رایگان و قابل دسترسی خواهند بود.

افراد می توانند به صفحه شرکت پیام دهند

لینکدین در حال حاضر در حال آزمایش بتا قابلیتی است که در آن اعضا می‌توانند به صفحات شرکت منفرد پیام بدهند و به کاربران این امکان را می‌دهد که مستقیماً مانند سایر پلتفرم‌های اجتماعی از جمله توییتر مکالمه با برندها را آغاز کنند. این بدان معناست که صفحات شرکت یک دکمه “پیام” در نمایه خود دارند.

مهارت های برتر

اعضا به زودی می‌توانند تا پنج مهارت برتر را مستقیماً در بخش «درباره» خود اضافه کنند و کارفرمایان را بیشتر مورد توجه قرار دهند. در حال حاضر، مهارت‌ها در پایین نمایه فرد نمایش داده می‌شوند، بنابراین این نمایان شدن افزوده می‌تواند برای اجازه دادن به اعضای لینکدین برای ارتباط با افراد بالقوه شغلی مفید باشد.

این آخرین مورد از جدیدترین و آینده‌ترین ویژگی‌های لینکدین است! اگر می خواهید شبکه حرفه ای خود را گسترش دهید، کسب و کار خود را برجسته کنید یا فقط در مورد یک صنعت خاص بیشتر بدانید، لینکدین سایتی است که باید برای آن وقت بگذارید.

بافر را به صورت رایگان برای برنامه ریزی، طوفان فکری و تولید محتوای LinkedIn خود و همچنین برنامه ریزی همه پست های خود امتحان کنید. همین امروز به صورت رایگان شروع کنید!