معرفی یکپارچه سازی Zapier اصلاح شده بافر

ایجاد و انتشار مداوم محتوا در پلتفرم های مختلف می تواند زمان بر و طاقت فرسا باشد. خوشبختانه، با کمک ابزارهای اتوماسیون مانند Zapier و Buffer، می توانید رسانه های اجتماعی و فرآیند تولید محتوا را ساده کنید.

امروز، ما مشتاقیم که ادغام کاملاً اصلاح شده Zapier خود را به اشتراک بگذاریم، که به شما امکان می دهد محتوای خود را به اشتراک بگذارید. از هر کجا به همه جا

هزاران برنامه وجود دارد که می توانید با استفاده از Zapier به Buffer متصل شوید. با خودکار کردن گردش‌های کاری خود، می‌توانید در وقت خود در موارد دستی صرفه‌جویی کنید و زمان را برای کارهای خلاقانه‌تر (و سرگرم‌کننده) باز کنید.

در اینجا چند نمونه هستند:

Google Sheets

اگر شما (یا مشتریانتان) می‌خواهید از صفحات گسترده برای مدیریت محتوا استفاده کنید، می‌توانید Google Sheets را به Buffer متصل کنید، صفحه‌گسترده‌ای از همه پست‌های خود ایجاد کنید و برای اشتراک‌گذاری آن در رسانه‌های اجتماعی برنامه‌ریزی کنید.

ترلو

Trello یک ابزار مدیریت پروژه است که می تواند به شما کمک کند روند تولید محتوای خود را پیگیری کنید. با اتصال Trello به Buffer، می توانید به طور خودکار محتوای تکمیل شده را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

اگر وبلاگ یا وب سایت محتوایی را اجرا می کنید، می توانید از فید RSS برای ارسال خودکار محتوای جدید خود به Buffer برای اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

ایده

اگر محتوای (یا زندگی) خود را در Notion سازماندهی کنید، می توانید به طور خودکار موارد جدید پایگاه داده را به Buffer ارسال کنید.

جیبی

با Pocket می‌توانید مقالات، ویدیوها و سایر محتوای وب را ذخیره کنید تا بعداً بخوانید. اتصال Pocket به Buffer به شما این امکان را می دهد که به طور خودکار محتوای ذخیره شده خود را با دنبال کنندگان خود در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

اسکرین شات از ساخت Zap.

تعداد زیادی رفع اشکال، محرک‌ها و اقدامات جدید، و پشتیبانی از انواع محتوای بیشتر!

پشتیبانی از Pinterest

با بیش از 450 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان، Pinterest برای دستیابی به مخاطبان جدیدی که به دنبال الهام گرفتن هستند و آماده خرید هستند، بی نظیر است. اکنون می توانید محتوا را به کانال های Pinterest خود در Buffer اضافه کنید – یکی از درخواستی ترین ویژگی های Zapier ما.

انتشار فیلم ها و تصاویر متعدد

اکنون می توانید ویدیوها و تصاویر چرخ فلک را برای کانال های اجتماعی خود در Buffer زمان بندی کنید. می‌توانید این موارد را از برنامه‌های ذخیره‌سازی ابری مورد علاقه خود یا از یک پیوند فعال کنید.

ایده ها و پیش نویس ها را به بافر اضافه کنید

مقداری محتوا دریافت کردید، اما برای انتشار کاملاً آماده نیستید؟ اکنون می توانید یک گردش کار برای ذخیره محتوا به عنوان یک ایده یا یک پیش نویس در بافر ایجاد کنید.

توضیحات تصویر را اضافه کنید

اکنون می توانید به مخاطبان خود زمینه بیشتری بدهید و محتوای خود را با توضیحات متن جایگزین از طریق Zapier در دسترس بیشتری قرار دهید.

Zapier با بیش از 3000 برنامه مختلف یکپارچه‌سازی می‌کند، که اتصال ابزارهای مختلف به Buffer و خودکار کردن فرآیند انتشار رسانه‌های اجتماعی را آسان می‌کند.

مرحله 1: برای Zapier و Buffer ثبت نام کنید

اولین قدم ثبت نام در Zapier و Buffer است. آنها هر دو طرح های رایگان ارائه می دهند، یا می توانید یک طرح پولی را برای 14 روز امتحان کنید. پس از ثبت نام، می توانید حساب های رسانه های اجتماعی خود را به Buffer متصل کنید.

مرحله 2: یک Zap در Zapier ایجاد کنید

سپس یک Zap در Zapier ایجاد کنید. Zap یک گردش کار خودکار است که دو یا چند برنامه را به هم متصل می کند. به عنوان مثال، ممکن است یک Zap بخواهید که به طور خودکار پست های وبلاگ جدید را در Buffer منتشر کند. برای ایجاد Zap روی دکمه “Make a Zap” در داشبورد Zapier خود کلیک کنید. سپس، برنامه‌ای را که Zap را راه‌اندازی می‌کند، مانند پلتفرم وبلاگ نویسی، یک برنامه صفحه گسترده یا یک برنامه یادداشت برداری انتخاب کنید. در مرحله بعد، اقدامی را انتخاب کنید که Zap را فعال می کند. در مورد یک وبلاگ، ممکن است یک “پست جدید” باشد. این بدان معنی است که هر بار که یک پست وبلاگ جدید منتشر می کنید، Zap فعال می شود.

مرحله 3: Zapier و Buffer را وصل کنید

هنگامی که ماشه را تنظیم کردید، باید Zapier و Buffer را متصل کنید. برای انجام این کار، Buffer را به عنوان برنامه اقدام انتخاب کنید و وارد حساب Buffer خود شوید. سپس، نمایه های رسانه های اجتماعی را که می خواهید پست وبلاگ را در آنها به اشتراک بگذارید، انتخاب کنید.

مرحله 4: داده ها را نقشه برداری کنید

پس از اتصال Zapier و Buffer، باید داده‌ها را از منبع خود به نمایه‌های رسانه اجتماعی که می‌خواهید آن‌ها را منتشر کنید، ترسیم کنید. به عنوان مثال، ممکن است عنوان پست وبلاگ را به متن پست رسانه های اجتماعی و آدرس پست وبلاگ را به URL پست رسانه های اجتماعی نگاشت کنید.

مرحله 5: Zap خود را تست و فعال کنید

هنگامی که داده ها را نقشه برداری کردید، Zap خود را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که درست کار می کند. اگر همه چیز خوب به نظر می رسد، Zap خود را فعال کنید.

و بس. شما در راه تبدیل شدن به یک قهرمان اتوماسیون و بهره وری هستید!

بافر مستقیماً با ده ها برنامه و ابزار دیگر از جمله Canva، Unsplash و OpenAI ادغام می شود. همه ادغام ها و برنامه های ما را در صفحه اضافی ما بررسی کنید.