چگونه خالق Passionfroot، Akta، زمان‌بندی محتوا را با بافر ساده می‌کند

ما در اینجا در Buffer از طرفداران بزرگ سازندگان هستیم.

ما محصولاتی را به طور خاص برای سازندگان می‌سازیم و بسیاری از ما که اینجا در Buffer کار می‌کنیم، خالق هستیم.

بنابراین ما از دیدن Passionfroot (یکی دیگر از شرکت‌های متمرکز بر سازندگان) با استفاده از Buffer بسیار هیجان‌زده بودیم.

Passionfroot زندگی سازندگان را با ارائه یک فروشگاه یک‌جا برای مدیریت حمایت‌ها، همکاری‌ها، رزروها و پرداخت‌ها ساده می‌کند.

این اساسا یک ویترین فروشگاه برای ارائه درخواست ها و مدیریت عملیات پشتیبان است.

اما Passionfroot چیزی بیش از یک ابزار است. این یک جامعه متنوع است، با تیمی از بنیان‌گذاران نسل دوم مهاجر و نیمی از سرمایه‌گذاران فرشته آن از گروه‌های اقلیت کم‌نمایش.

تیم Passionfroot
تیم Passionfroot

Akta، خالق Passionfroot، یک سازنده محتوا، مدیر برند، و سازنده انجمن است که میزبان پادکست Creators on Air و نوشتن خبرنامه Frootful Creator است.

با Buffer، او توانسته است روند برنامه ریزی محتوای خود را برای Passionfroot ساده کند و دنبال کنندگان خود را در اینستاگرام و لینکدین افزایش دهد. در این پست وبلاگ، شما را از طریق سفر Akta با Buffer آشنا خواهیم کرد. او به اشتراک می گذارد که چگونه نه تنها به مدیریت بلکه گسترش حضور آنلاین آنها کمک کرده است.

تعیین اولویت ها و رویارویی با چالش ها

به عنوان خالق Passionfroot، چالش اصلی Akta این است که در همه پلتفرم‌ها ثابت بماند و در عین حال محتوای ارزشمندی را ارائه دهد که به انواع مختلف سازندگان پاسخ می‌دهد.

حساب توییتر Passionfroot

آکتا می‌خواست برنامه‌ای برای انتشار قسمت‌های پادکست و خبرنامه‌ها تنظیم کند تا کارش را به‌طور مؤثر اولویت‌بندی کند – اما ابتدا آکتا باید ابزاری برای کمک پیدا می‌کرد.

هنگامی که Akta شروع به جستجو برای ابزار برنامه ریزی رسانه های اجتماعی کرد، گزینه های مختلف را با هم مقایسه کرد. Akta اذعان کرد که ابزارهای مختلف زیادی برای انتخاب وجود دارد و یافتن ابزار مناسب آسان نیست. او از اینکه بافر یک نسخه قدرتمند و در عین حال رایگان از ابزار را ارائه کرد تا به سازندگانی مانند او کمک کند تا بفهمند که آیا درست است یا نه، بافر قدردانی کرد.

پس از بررسی ابزارها، Akta در نهایت Buffer را برای ارزش خود انتخاب کرد. با طرح رایگان قدرتمند و برنامه های پولی با قیمت مناسب.

من ابزارهای مختلفی را برای برنامه‌ریزی رسانه‌های اجتماعی مورد بررسی قرار دادم و Buffer بیشترین ارزش را برای آن ارائه داد.»

ادغام بافر در گردش کار او

او به ابزاری نیاز داشت که به او امکان می داد محتوا را به صورت دسته ای ایجاد کند و آن را در طول زمان برنامه ریزی کند و در وقت ارزشمندش صرفه جویی کند. بافر برای کمک در آنجا حضور داشت، با این حال، آکتا باید ابتدا جریان کاری خود را تغییر می داد.

Akta برای مدیریت محتوای Passionfroot در لینکدین و اینستاگرام، Buffer را در جریان کاری خود ادغام کرده است. این فرآیند با آپلود تصاویر و نوشتن شرح برای هر پست در بافر شروع می شود. او سپس مناسب‌ترین تاریخ و زمان را برای برنامه‌ریزی محتوا انتخاب می‌کند و از یکنواختی و جلوگیری از تحت فشار قرار دادن مخاطبان Passionfroot جلوگیری می‌کند.

من سعی می‌کنم مطمئن شوم که محتوا به‌طور مداوم برنامه‌ریزی و پخش می‌شود تا برای مخاطبان طاقت‌فرسا نباشد، اما همچنان به طور مداوم پیامی را دریافت می‌کنیم.»

اسکرین شات بافر

Buffer یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی عالی است، اما تنها ابزار موجود برای ایجاد و مدیریت محتوا نیست. Akta از ابزارهای دیگری مانند Notion، Beehiiv، Final Cut Pro، و Riverside برای ایجاد یک گردش کار مدیریت و ایجاد محتوا به خوبی استفاده می کند.

به عنوان مثال، Akta از Riverside برای ضبط پادکست ها استفاده می کند، که تضمین می کند کیفیت صدا همیشه درجه یک است. Final Cut Pro ابزار مورد علاقه او برای ویرایش پادکست ها است تا اطمینان حاصل شود که آنها صیقلی و حرفه ای هستند. Beehiiv ابزاری است که او برای ارسال خبرنامه برای مشترکین خود استفاده می کند، در حالی که Notion به او کمک می کند تا مقاله بنویسد و یک تقویم محتوا ایجاد کند تا اطمینان حاصل شود که محتوای Passionfroot به خوبی برنامه ریزی و سازماندهی شده است.

Akta با کاوش و استفاده از ابزارهای دیگری که نقاط قوت Buffer را تکمیل می کنند، محتوای جذاب و با کیفیتی ایجاد می کند که برند شما را به صورت آنلاین می سازد.

دستاوردهای بافر

از زمان اجرای بافر، آکتا رشد قابل توجهی در اینستاگرام و لینکدین داشته است. زمان‌بندی مداوم محتوا به Passionfroot کمک کرده است تا حضور قوی‌تری داشته باشد و دامنه آن را گسترش دهد. علاوه بر این، بافر استرس ارسال دستی برای Akta را کاهش داده است و به او اجازه می دهد تا بر جنبه های دیگر کار خود تمرکز کند.

ما در اینستاگرام و لینکدین ثابت‌تر بوده‌ایم که به ما در رشد پلتفرم‌هایمان کمک کرده است. همچنین استرس زیادی برای پست گذاشتن از دوش من برداشته شده است.»

داستان Akta با Buffer نشان می‌دهد که چگونه یک ابزار قدرتمند برنامه‌ریزی رسانه‌های اجتماعی می‌تواند به سازندگان محتوا و مدیران برند کمک کند تا دنبال‌کنندگان خود را افزایش دهند، محتوای بهتری تولید کنند و در زمان صرفه‌جویی کنند، همه اینها بدون شکستن هزینه‌ها.

به لطف قابلیت‌های زمان‌بندی Buffer و سایر ویژگی‌ها، Passionfroot توانسته حضور ثابتی در رسانه‌های اجتماعی داشته باشد که برای رشد و موفقیت آن‌ها بسیار مهم بوده است.

اگر به دنبال راهی مقرون به صرفه و کارآمد برای مدیریت محتوای خود هستید، Buffer ممکن است برای شما مناسب باشد.

بنابراین، چرا صبر کنید؟ همین امروز شروع کنید →