5 نکته برای افزایش مخاطب درگیر (فوتبال سازندگان برتر)

وقتی آماده تغییر از مرحله یادگیری به مرحله رشد سفر سازنده خود هستید، موارد خاصی نیاز به تعریف دارند – چه کسی دقیقا مخاطب شما چیست؟ دقیقا شما به آنها بگویید، و چگونه دقیقا شما آن اطلاعات را در سراسر جهان دریافت می کنید.

تعریف “رشد” قطعاً متفاوت است، با اشاره به اندازه مخاطب یا درآمد، یا جایگاه های حمایت مالی فروخته شده. وجه مشترک این است که شما هدفی را تعریف کرده اید و با محتوایی که ایجاد می کنید و نحوه انجام آن هدف را دنبال می کنید. و اگر با رشد در رابطه با اهداف خود دست و پنجه نرم می کنید، ممکن است هنوز نقطه شیرین را پیدا نکرده باشید.

اگر افزایش مخاطب اولویت شماست، میلیون ها و یک تاکتیک وجود دارد. برای متمایز شدن، از سازندگان برتر در صنایع، سبک‌ها و اندازه‌های مختلف خواسته‌ایم تا توصیه‌های خود را برای ایجاد ارتباطی که وفاداری را تقویت می‌کند به اشتراک بگذارند.

جایگاهی را برای رشد بلندمدت انتخاب کنید

به نظر ما سوله ها جالب هستند زیرا انتخاب یک مزیت آشکار برای رشد دارد. با مخاطبان هدف، سازندگان می توانند نرخ های بالاتری داشته باشند و محتوای آنها را برای برندهایی که سعی در دستیابی به آن مخاطبان دارند جذاب تر کند.

نکات رشد

لوید جورج، پادکست، بر مزایای داشتن یک طاقچه تاکید می کند و بیان می کند که به او کمک کرده تا سریعتر رشد کند و ارزش مخاطبانش را افزایش دهد. “داشتن جایگاه به طور قابل توجهی رشد را آسان‌تر کرده است، و فکر می‌کنم سریع‌تر رشد کرده‌ام… می‌توانم هزینه بیشتری برای هر فالوور یا CPM داشته باشم، فقط بر اساس این واقعیت که 12000 نفری که من را دنبال می‌کنند پادکست‌های مشتاق هستند.” او می گوید.

یکی دیگر از خالقانی که از مزایای پایین آمدن بهره برده است، آیومی ساماراویرا است که در TikTok شروع به کار کرد و به طور مداوم توصیه ها و داستان هایی را از حرفه شرکتی خود به اشتراک می گذاشت. او قبل از داشتن 2000 فالوور و رسیدن به 10000 فالوور در کمتر از سه ماه، قراردادی با برند منعقد کرد. این رشد ناشی از به اشتراک گذاشتن دانش تخصصی او بود – یکی دیگر از امتیازات پایین آمدن.

اگر چیزی که واقعاً دوست دارید روزهایتان را صرف تولید محتوا کنید، فقط تعداد انگشت شماری از افراد علاقه مند دارد، پس آن را دنبال کنید. شما می خواهید عشق و تخصص شما در موضوعاتی که در مورد آنها صحبت می کنید در کار شما بدرخشد.

برای هر سازندگانی که نگران چرخش در آینده هستند، Ayomi بینش ارزشمندی را ارائه می دهد. او کار خود را در حوزه مشاغل شرکتی آغاز کرد اما اکنون به تولید محتوا می پردازد. او در مورد سوئیچ می‌گوید: “…چون من خیلی پایین آمدم، مخاطبان من بسیار خاص هستند. اکنون، وقتی سعی می‌کنم محتوای متفاوتی را به اشتراک بگذارم، ممکن است مانند سایر پست‌های من، بازدیدها و تعامل را نداشته باشد. اما من آنها را به عنوان فلاپ تعریف نکنید، زیرا آنها به مخاطبان متفاوتی دست پیدا می کنند و من به عنوان یک شخص در حال تکامل هستم.”

افرادی که آمده اند تا شما را با یک موضوع مرتبط کنند، ممکن است بزرگترین طرفدار محور شما نباشند و ممکن است آن را ترک کنند. اشکالی ندارد – این بخشی از فرآیند است. همان دری که آنها از آن خارج می شوند برای مخاطب جدید شما باز است تا از آن عبور کنند.

نکته: برترین سازندگان در جایگاهی که در آن قرار دارید چه کسانی هستند؟ بخش نظرات آنها را بررسی کنید تا ببینید مخاطبان آنها چه سوالاتی می پرسند و با محتوای خود به آن پاسخ دهید! یک مزیت بسیار عالی برای پایین کشیدن، ها؟

برای مخاطبان خود ایجاد کنید، نه پلتفرم هایی که با آنها به آنها دسترسی دارید

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی اغلب به محتوای سطحی و به طور کلی جذاب پاداش می‌دهند، اما این چیزهایی است که مخاطبان شما می‌توانند در هر کجا پیدا کنند. اگر در تلاش برای ایجاد مخاطبی درگیر هستید، تمرکز شما باید روی تقویت ارتباط خود با آنها باشد، نه ژست گرفتن برای الگوریتم.

آیومی می‌گوید: «برای من، تمرکز کمتر بر معیارها، به‌ویژه معیارهای بیهودگی مانند نماها، ضروری است. به جای دنبال کردن بیشترین فالوورها، اولویت ایجاد مخاطبانی را داشته باشید که با اهداف شما همسو باشند و شما را در هر جایی دنبال کنند. برای انجام این کار، باید اصالت را در اولویت قرار دهید و از وسوسه پیروی از الگوهای عمومی یا پرش به روندها بدون افزودن دیدگاه منحصر به فرد خود اجتناب کنید.

در عوض، کار شما باید باورها، ناامیدی ها و دیدگاه های شما را منعکس کند. اساساً اجازه دهید مخاطبان شما را در جایی که هستید ملاقات کنند و همانطور که در حال تکامل و رشد هستید، آن درس ها و تجربیات را نیز با آنها به اشتراک بگذارید.

Jay Acunzo، نویسنده و سخنران، دیدگاه زیر را به اشتراک می‌گذارد: «بسیاری از مردم دیدگاهی یکپارچه نسبت به مخاطب و محتوا دارند که سازنده نیست. بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که شما به عنوان خالق بر اثری که تولید می کنید تأثیر می گذارید و این رویکرد منحصر به فرد مزیت ناعادلانه شماست.

بنابراین به جای تلاش برای بازی الگوریتم، آنچه را که آرزو دارید وجود داشته باشد ایجاد کنید و دیگرانی را پیدا کنید که با آن دیدگاه مشترک هستند.

حتی زمانی که رشد دشوار به نظر می رسد، خودسازی را در اولویت قرار دهید

هنگام شروع، طبیعی است که احساس دلسردی کنید و رشد شما انتظارات شما را برآورده نمی کند – اما افزایش مخاطب، بسیار کمتر از آن، به زمان نیاز دارد.

در حالی که همیشه نمی توانید نرخ رشد خود را کنترل کنید، می توانید مراحلی را که برای تسریع آن برمی دارید کنترل کنید. این رویکرد سه مرحله ای را در نظر بگیرید خورش فورتیه، بنیانگذار Type.ai:

  1. محتوای با کیفیت ایجاد کنید: خودتان را وقف کاردستی کنید و سعی کنید مطالب جالب و مفیدی خلق کنید. مردم شما را دنبال می کنند زیرا معتقدند می توانید چیزی به آنها بیاموزید یا شما را سرگرم کننده و منحصر به فرد بدانند. این فرآیند زمان می برد و یافتن صدای شما یک سفر مداوم است. این مصاحبه با Jayde Powell را برای الهام گرفتن برای ایجاد محتوای با کیفیت (که در بین مخاطبان شما نیز طنین انداز می شود) بررسی کنید.
  2. مهارت های اولیه بازاریابی را بیاموزید: با کپی‌رایتینگ و سایر مهارت‌های بازاریابی آشنا شوید، زیرا می‌توانند به شما کمک کنند تا ایده‌های خود را به طور مؤثرتر منتقل کنید و الهام بخش عمل کنید. نیازی نیست که یک کپی رایتر یا بازاریاب حرفه ای باشید، اما گنجاندن این مهارت ها در کارتان می تواند مفید باشد.
  3. با دیگران همکاری کنید: با افرادی با مخاطبان کمی بیشتر از شما شریک شوید. پیشنهاد دهید برای خبرنامه، پادکست یا وبلاگ خود با آنها مصاحبه کنید تا در این فرآیند خوب به نظر برسند. این همکاری به نفع هر دو طرف است، زیرا آنها محتوای باکیفیت را برای به اشتراک گذاشتن با مخاطبان خود دریافت می کنند و شما در معرض مخاطبان جدید قرار می گیرید.

به یاد داشته باشید، هیچ کتاب بازی برای موفقیت وجود ندارد. شما باید رویکردی را پیدا کنید که با شما و مخاطبانتان طنین انداز شود.

مخاطبان خود را در پلتفرم‌ها متنوع کنید و تعامل را حفظ کنید

ارائه بهترین محتوا به مخاطبان گاهی اوقات می تواند شامل هدایت آنها از پلتفرم هایی باشد که شما را در آنجا کشف کرده اند.

جاش هو، یکی از بنیانگذاران Referral Rock، اهمیت تنوع بخشیدن به مخاطبان خود را در پلتفرم ها، ایجاد لیست های متعلق به و حفظ تعامل برای موفقیت پایدار برجسته می کند. او توصیه می‌کند: «ساخت فهرست‌های ایمیل، استفاده از پلتفرم‌هایی مانند Substack یا ایجاد تنوع در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی به محافظت از پایگاه مخاطبان شما کمک می‌کند.

تنوع بخشیدن به مخاطبان، اتکای شما به یک پلتفرم را کاهش می دهد. اگر اتفاقی برای یکی بیفتد، از این بابت مطمئن هستید که می‌توانید در هر زمانی به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید. البته، شما نمی توانید فقط گفتن شما یک لیست ایمیل دارید یا به مخاطبانتان هدایت می‌کنید که وقتی TikTok شما را دنبال کردند، شما را در اینستاگرام دنبال کنند. شما باید تعامل را از طریق ارتباط مداوم و محتوای جالب حفظ کنید.

نکته: اگر فکر نمی کنید در یک پلتفرم جدید چیزی برای گفتن به مخاطبان خود ندارید، دوباره فکر کنید. لوید جورج یک پادکست است که محتوای رسانه های اجتماعی آن حول محور پادکست می چرخد. اما در لینکدین، او با به اشتراک گذاشتن به‌روزرسانی‌های هفتگی پیشرفت خود، مخاطبان خود را به اهداف و استراتژی‌هایی که برای دستیابی به آن‌ها استفاده می‌کند، می‌آورد – قالبی مناسب برای مخاطبان تجاری‌محور پلتفرم.

مخاطبان خود را درک کنید، سپس استراتژی خود را تطبیق دهید

درک مخاطبان خود یک جنبه حیاتی برای افزایش مخاطب درگیر است. برای دستیابی به این هدف، جوی افودو، خالق محتوای کمدی، توصیه می کند که سازندگان با ممیزی حضور آنلاین خود شروع کنند. این بدان معناست که پلتفرم هایی را که در حال حاضر استفاده می کنید، تجزیه و تحلیل کنید و ارزیابی کنید که چقدر به مخاطبان هدف شما پاسخ می دهند. آیا مخاطبان شما واقعاً به اینستاگرام شما اهمیت می دهند؟ یا به محتوای متن سنگینی که در توییتر یا لینکدین پرطرفدار است بهتر پاسخ می دهند؟

این فرآیند به سازندگان کمک می‌کند تا استراتژی‌های محتوای خود را اصلاح کنند و مؤثرترین پلتفرم‌ها را برای دستیابی به مخاطبان مورد نظر خود شناسایی کنند. با تمرکز بر ترجیحات و نیازهای مخاطب هدف، سازندگان می توانند اطمینان حاصل کنند که محتوایی را ارائه می دهند که با دنبال کنندگان آنها طنین انداز می شود و افراد جدید را جذب می کند.

ایجاد ستون های محتوا یکی دیگر از گام های اساسی در حفظ ثبات برند و درک مخاطبان است. ستون‌های محتوا به‌عنوان پایه و اساس پیام‌های یک برند عمل می‌کنند و تمرکز واضح و ثابتی را در پلتفرم‌های مختلف ارائه می‌کنند. سازندگان می توانند با توسعه ستون های محتوایی که با علایق مخاطب هدف خود هماهنگ هستند، هویت برند منسجمی ایجاد کنند که برای دنبال کنندگان آنها جذاب باشد. این ثبات وجهه برند را تقویت می کند و اعتماد و وفاداری را در بین مخاطبان تقویت می کند که منجر به تعامل و رشد طولانی مدت می شود.

در نهایت، درک مخاطبان شما در قلب ایجاد یک دنبال کننده درگیر است. با ممیزی حضور آنلاین خود و انتخاب پلتفرم‌هایی که مطابق با اولویت‌های مخاطب هدفشان باشد، سازندگان می‌توانند اطمینان حاصل کنند که محتوایی را ارائه می‌کنند که واقعاً با دنبال‌کنندگانشان طنین‌انداز می‌کند. این استراتژی‌ها همراه با ایجاد ستون‌های محتوا برای حفظ ثبات برند، به سازندگان کمک می‌کنند تا رشد کنند و مخاطبان وفاداری را که واقعاً روی محتوای آنها سرمایه‌گذاری می‌کنند، حفظ کنند.

نتیجه

همانطور که برای رشد مخاطبان خود تلاش می کنید، این بینش ها را در ذهن داشته باشید و آنها را با موقعیت منحصر به فرد خود تطبیق دهید.

به یاد داشته باشید که سفر هر سازنده متفاوت است، اما با وفادار ماندن به دیدگاه خود و برقراری ارتباط واقعی با مخاطبان خود، در مسیر رسیدن به موفقیت هستید.

رشد مخاطبان خود را با بافر شروع کنید ➡️