تجربه کارینا بریسنو در بافر

با Karinna Briseno، یک وکیل فنی در Buffer آشنا شوید که با ایجاد تعادل در رشد شخصی، سلامت روانی و موفقیت‌های شغلی، موفقیت را دوباره تعریف می‌کند.

با یک هفته کاری چهار روزه، او ثابت می کند که می توانید نقش های هیجان انگیز، سبک زندگی عشایری دیجیتالی و حتی زمانی برای سرگرمی های خارج از شبکه داشته باشید. شیرجه رفتن به سفر منحصر به فرد Karinna در Buffer.

از اینکه برای Buffer Diaries به من پیوستید متشکرم، کارینا. اگر می توانید خود را با نام خود، کاری که در Buffer انجام می دهید و جایی که در حال حاضر در آن قرار دارید معرفی کنید.

الها! نام من Karinna Briseno است و در تیم تجربه مشتری در تیم حمایت از مشتری کار می کنم. من برای کمک به بهبود تجربه کلی برای مشتریانی که از پلتفرم ما استفاده می کنند، با تیم های محصول، مهندسی و حمایت از نزدیک کار می کنم. من در حال حاضر در کالیفرنیا زندگی می کنم و اهل هاوایی هستم.

از چه زمانی و چگونه در Buffer شروع به کار کردید؟

من هفت سال در Buffer بودم و همه چیز از سال 2016 شروع شد، زمانی که در کالج بودم و به عنوان مدیر رسانه های اجتماعی به صورت پاره وقت کار می کردم. من از Buffer برای مدیریت رسانه های اجتماعی مشتریانم استفاده کردم و یک روز هنگام مرور وبلاگ به صفحه استخدام برخورد کردم.

من که شیفته فرهنگ کاری آنها بودم، بلافاصله پس از فارغ التحصیلی برای نقش وکیل مشتری درخواست دادم. فرآیند مصاحبه دوستانه بود و من با چند هم تیمی دوست داشتنی بافر گفتگو کردم. هفت سال بعد، من هنوز با خوشحالی اینجا کار می کنم!

چه چیزی در کالج خوانده اید و چه چیزی شما را به مدت هفت سال در بافر نگه داشته است؟

من در دانشگاه تجارت و بازاریابی خواندم. من در طول سال ها به دلایل متعددی در بافر ماندم، یکی از آنها فرصت رشد و تکامل با شرکت است.

من حدود سه سال پیش شروع به کاوش در زمینه کدنویسی و مهندسی کردم، و Buffer به طرز باورنکردنی حمایت کرده است. حتی هزینه بوت کمپ های مهندسی من را هم پرداخت کردند. اینکه بتوانم آن مهارت ها را مستقیماً در نقش خود به کار ببرم و بر مشتریانمان تأثیر مثبت بگذارم، واقعاً پاداش دهنده بوده است. حمایتی که دریافت کرده‌ام، به‌ویژه به‌عنوان یک زن که وارد عرصه مهندسی شده‌ام، تجربه من در Buffer را واقعا استثنایی کرده است.

نقش شما در Buffer در طول زمان چگونه تکامل یافته است؟ آیا مانند برخی از همکارانتان بین بخش ها جابجا شده اید؟

نقش من در طول سال ها تکامل یافته است. در ابتدا، من به عنوان قهرمان شادی استخدام شدم، اما حدود سه یا چهار سال پیش عنوان به مدافع مشتری تغییر کرد. من همچنین بخشی از تیم‌های فرعی مختلف در بخش وکالت بوده‌ام، از جمله چت زنده و اجتماعی.

اخیراً به تیم Escalations تغییر مکان دادم که حدود دو سال پیش به یک تیم فرعی رسمی تبدیل شد و عنوان نقش من به Technical Advocate تغییر کرد. ما روی بلیط‌ها در صندوق ورودی کار می‌کنیم، اشکالات نرم‌افزاری را اولویت‌بندی می‌کنیم، با محصول و مهندسی هماهنگ می‌کنیم، و به سایر حامیان مشتری راهنمایی می‌کنیم.

حدود شش ماه پیش، تیم من به تیم تجربه مشتری تبدیل شد، جایی که تمرکز ما تنها همکاری نزدیک با تیم‌های محصول، مهندسی، طراحی و حمایت برای بهبود تجربه کلی برای مشتریان Buffer است. همیشه جذاب است، و من در کنار برخی از همکاران باهوش کار می کنم و از مشتریان باورنکردنی خود دفاع می کنم، به همین دلیل است که آن را دوست دارم.

با توجه به اینکه از برنامه برای مدیریت رسانه های اجتماعی خود استفاده می کردید، چه چیزی باعث شد که Buffer در زمان درخواست شما به مکانی جذاب برای کار تبدیل شود؟

چیزی که واقعاً برای من برجسته بود، ارزش های بافر بود. در طول سال ها، آنها با رشد شرکت و افرادش تکامل یافته اند. جذابیت اصلی فقط اپلیکیشن جالب نبود، بلکه فرصت کار با تیمی بود که تاثیر واقعی و انجام کاری خاص را داشت.

ارزش ما از «زندگی هوشمندانه‌تر، نه سخت‌تر» واقعاً در من طنین‌انداز شد، زیرا الهام‌بخش من بود که «در هر جایی که خوشحال‌ترین و سازنده‌تر هستید، حضور داشته باشم، و ترسی ندارید که بدانید کجاست. است.” کار در Buffer با پذیرش و فعالیت فعالانه در راستای آن ارزش ها، من را بهتر کرده است.

به غیر از کارتان در بافر، آیا پروژه های جانبی دارید یا روزهای تعطیل خود را چگونه می گذرانید؟

من عمداً از پروژه‌های جانبی آنلاین اجتناب می‌کنم تا تعادل کار و زندگی سالم را حفظ کنم و به ۴۰ ساعت کاری هفته احترام بگذارم. من از گذراندن وقت در خارج از منزل، رفتن به ساحل و معاشرت با خانواده / دوستان و سگم در روزهای تعطیل لذت می برم.

پس از بزرگ شدن در اطراف اقیانوس، از گذراندن تعطیلات آخر هفته در آب، پارو زدن، موج سواری، غواصی یا غواصی لذت می برم. من عاشق شرکت در فعالیت های خارج از شبکه هستم که مرا از تلفنم دور می کند و به من امکان می دهد از سرگرمی هایم لذت ببرم. من همچنین شروع به آموزش برای تبدیل شدن به یک مربی پیلاتس به عنوان یک سرگرمی کرده ام.

کار در Buffer، با چهار روز کاری هفته، کار از راه دور، و ساعات انعطاف پذیر، چگونه به سبک زندگی شما به عنوان یک کوچ نشین یا مسافر دیجیتال کمک کرده است؟

کار در بافر واقعاً زندگی را تغییر داده است. چهار روز کاری هفته به من این امکان را می دهد که استراحت کنم، انرژی بگیرم و زمان بیشتری را با خانواده و عزیزانم بگذرانم. فضای بزرگتری در خارج از محل کار برای داشتن یک زندگی رضایت بخش فراهم می کند.

کار از راه دور به من این انعطاف را داده است تا زندگی ام را حول ارزش های اصلی خود و آنچه در آن زمان برایم مهم است شکل دهم. بر اساس اولویت‌هایم، این فرصت را داشته‌ام که برای جابه‌جایی به مکان‌های مختلف مانند پرتغال، هاوایی و کالیفرنیا برنامه‌ریزی کنم. قبل از کووید-19، من قصد داشتم در بهار 2020 به پرتغال نقل مکان کنم. اما، با پیشرفت همه‌گیری، احساس کردم مهم است که به خانواده‌ام نزدیک‌تر شوم، بنابراین من و سگم را بسته‌بندی کردم و به هاوایی بازگشتم.

کار از راه دور به ما امکان می‌دهد مکان‌هایمان را بر اساس ارزش‌ها (خانواده، دوستان یا شرکا) و خواسته‌هایمان انتخاب کنیم، امتیازی که من آن را بدیهی نمی‌دانم. فصل های مختلفی برای کار از راه دور وجود دارد، اما اساساً آزادی سفر به عنوان یک کوچ دیجیتال یا نزدیک شدن به خانواده، دوستان یا شریک زندگی را ارائه می دهد. در یک کلام، زندگی را تغییر می دهد، زیرا به ما امکان می دهد مکان خود را بر اساس آنچه واقعا برای ما مهم است انتخاب کنیم. با کار از راه دور، می‌توانیم مکان‌هایمان را بر اساس «این و آن» به جای «این یا آن» انتخاب کنیم.

نحوه انتخاب مکان ها بر اساس ارزش ها جالب است. آیا می‌توانید کشورهایی را که در زمان حضور در Buffer از آنها کار کرده‌اید یا بازدید کرده‌اید، فهرست کنید؟

مطمئناً، برخی از جاهایی که من از آنها کار کرده‌ام شامل مادرید، اسپانیا است. سنگاپور؛ کشور پرتغال؛ ایتالیا، جایی که یک ماه در رم کار کردم. هاوایی، جایی که چند سال گذشته در آن زندگی می کردم. کالیفرنیا; و نیویورک.

سال گذشته نیز از یونان برای یک جلسه تیم حمایتی کار می کردم که مصادف با تولد 30 سالگی من بود. اینها موارد اصلی هستند که به ذهن می رسند، اما ممکن است موارد بیشتری نیز وجود داشته باشند.

چگونه روز کاری و هفته خود را در Buffer ساختار می دهید، از جمله ساعت ها و منطقه زمانی خود؟

برنامه کاری من در طول سال ها تغییر کرده است. سال گذشته، یک هفته کاری چهار روزه منحصر به فرد داشتم، دوشنبه ها را تعطیل می کردم و از سه شنبه تا جمعه کار می کردم. امسال، برنامه کاری‌ام را تغییر دادم و از دوشنبه تا پنجشنبه کار می‌کنم و از جمعه به عنوان روز «سرریز» اضافی استفاده می‌کنم. من معمولاً از ساعت 9 صبح به وقت اقیانوس آرام شروع می کنم و حدود ساعت 6 بعد از ظهر به پایان می رسم. به عنوان بخشی از یک تیم کوچک Escalations در Advocacy، ما باید مراقب پوشش و زمان پروژه خود باشیم.

من معمولاً حدود چهار ساعت در هفته را به وظایف و پروژه های مهندسی اختصاص می دهم، بیشتر در ابتدای هفته. سه‌شنبه‌ها جلسه‌های سنگینی دارند، در حالی که من بر روی زمان مهندسی یا صندوق ورودی چهارشنبه‌ها تمرکز می‌کنم. پنج‌شنبه‌ها، من عمدتاً روی کارهای صندوق ورودی و پوشش کار می‌کنم. شلوغ است اما بسیار سرگرم کننده است.

به عنوان یک حامی فنی، نقش شما در طول زمان نسبت به زمانی که حامی مشتری بودید چگونه تغییر کرده است و آیا ملاحظات خاصی برای موقعیت فعلی شما وجود دارد؟

به عنوان یک حامی فنی، تمرکز ما دو جنبه است: کمک به مشتریان برای اطمینان از تجربه عالی و همچنین ارائه راهنمایی و پشتیبانی برای حامیان مشتری در تیم.

ما یک به یک با مشتریان در مورد مسائل فنی پیچیده تر، عیب یابی، مستندسازی مراحل، ایجاد گزارش های اشکال، و کمک به اولویت بندی اشکالات پرتأثیر برای چرخه های مهندسی آینده کار می کنیم. ما همچنین یک به یک با وکلای مدافع کار می کنیم و هرگونه سردرگمی را روشن می کنیم و اطمینان می دهیم که آنها منابع لازم را برای احساس اطمینان در رسیدگی به مسائل خاص دارند.

ما به‌عنوان حامیان فناوری، پروژه‌های تضمین کیفیت بیشتری را انجام می‌دهیم و ویژگی‌های جدید را قبل از راه‌اندازی آزمایش می‌کنیم تا از تجربه‌ای روان برای مشتریان اطمینان حاصل کنیم. در نقش فعلی من احساس مسئولیت، دامنه و مالکیت بیشتری نسبت به زمانی که حامی مشتری بودم، وجود دارد.

آیا در نقش خود با چالش های منحصر به فردی مواجه شده اید، به ویژه به عنوان یک مدافع فنی که در یک تیم کوچکتر و یک هفته کاری چهار روزه کار می کند؟

بزرگترین چالشی که من با آن روبرو هستم، به حداکثر رساندن زمان است. داشتن ایده های عالی یک چیز است، اما مدیریت زمان و منابع برای به ثمر رساندن آنها، به ویژه در یک هفته کاری چهار روزه و یک تیم کوچکتر، گاهی اوقات می تواند چالش برانگیز باشد. ما باید حواسمان به زمانی باشد که کنار می‌رویم و روی کارهای خاص تمرکز می‌کنیم.

من اساساً یک شغل تمام وقت را در ساعات محدودی در هر هفته دنبال می کنم، که نیاز به فداکاری و توانایی ایجاد تأثیر قابل توجه در آن زمان دارد. این یک چالش منحصر به فرد است که از آن سپاسگزارم، زیرا به من اجازه می دهد رشد کنم و به چالش کشیدن خودم ادامه دهم.

داشتن فردی مانند Mick، مهندس که در ابتدا حامی مشتری بود و فرآیند مشابهی را طی کرد، به عنوان یک الگو عمل می کند و نشان می دهد که می توان از این طریق به رشد دست یافت، اگرچه ممکن است ساده ترین راه نباشد.

با نگاهی به هفت سال گذشته، وقتی برای اولین بار در بافر شروع به کار کردید، چه چیزی شما را غافلگیر کرد؟

شفافیت در Buffer قطعا در ابتدا مرا غافلگیر کرد. من مجبور شدم به کار در شرکتی عادت کنم که هر کسی بتواند به راحتی اطلاعاتی در مورد آن پیدا کند، مثلاً حقوق. مدتی طول کشید تا بتوانم با دوستان و خانواده‌ام در مورد حقوقم بازتر باشم.

بعد از سال اول، من با این سطح شفافیت راحت تر شدم و حالا اگر کسی در مورد حقوقم از من بپرسد، این سوالی نیست که من را غافلگیر کند.

قوی ترین خاطره اولیه شما از بافر چیست؟

قوی ترین خاطره اولیه من از بافر اولین عقب نشینی من در مادرید بود. این در ذهن من تازه است زیرا اخیراً یک ویدیو از آن زمان پیدا کردم. حدود 80 نفر بودند و ما در پردیس گوگل در مادرید کار می کردیم. شام تیم، رفاقت و احساس بودن در یک اتاق با افرادی که قبلا فقط در یک جعبه کوچک روی صفحه نمایش من بودند را به خاطر می آورم.

یکی از خاطرات مورد علاقه من رفتن به یک کارائوکه بار بعد از شام تیم بود. بار کوچک را شلوغ کردیم و کل تیم با هم کارائوکه خواندیم. اینها برخی از بهترین خاطرات من در بافر هستند – نه تنها با هم تیمی های شگفت انگیز کار می کنم، بلکه تجربیات خود را به اشتراک می گذارم و احساس می کنم مدت زیادی است که یکدیگر را می شناسیم.

در عقب نشینی مادرید، در ابتدا نگران این بودم که همیشه برون گرا باشم، زیرا هم درون گرا و هم برونگرا هستم (یک دوگانگی). با این حال، یاد گرفتم که دور شوم و باتری هایم را دوباره شارژ کنم اشکالی ندارد و تیم این نیاز را درک کرده و از آن استقبال کرد.

برخی از مردم معتقدند که شما باید یک جنبه از زندگی خود مانند زندگی شخصی خود را فدا کنید تا در دیگری مانند شغل خود به موفقیت برسید. با توجه به اینکه شما یک هفته کاری چهار روزه در Buffer و زمانی برای فعالیت های خارج از کار دارید، آیا می گویید که بدون فداکاری های قابل توجه به موفقیت های حرفه ای دست یافته اید، حتی اگر برخی معتقدند موفقیت مستلزم برنامه ریزی سخت تری است؟

من معتقدم روشی که مردم موفقیت را تعریف می کنند می تواند در طول زمان تغییر کند. تعریف من از موفقیت در طول سال ها تغییر کرده است. وقتی جوان‌تر بودم، فکر می‌کردم موفقیت با پول، زحمت، عنوان شغلی و موفقیت‌های حرفه‌ای تعیین می‌شود. همانطور که بزرگتر شدم، متوجه شدم که موفقیت واقعی در زندگی شامل رشد شخصی، روابط و اولویت دادن به سلامت روان من نیز می شود.

احساس می‌کنم در شرایط فعلی به سطحی از موفقیت دست یافته‌ام، اما می‌دانم که هنوز فضای بیشتری برای رشد وجود دارد. تصور من از موفقیت تغییر کرده است، به خصوص پس از گذراندن یک تعطیلی هفت هفته ای در اوایل امسال. من سوخته بودم و متوجه شدم که باید انرژی بیشتری را در سایر زمینه های زندگیم سرمایه گذاری کنم.

هفته کاری چهار روزه به من کمک کرد تا تعادل بهتری بین زندگی شخصی و حرفه ای خود پیدا کنم و معتقدم که رسیدن به موفقیت حرفه ای بدون قربانی کردن زندگی شخصی ممکن است.

?️

با تشکر برای خواندن! اگر از این کار لذت بردید، سایر مصاحبه‌های Buffer Diaries را بررسی کنید.