چگونه جایگاه خود را به‌عنوان یک خالق پیدا کنید (فوت. Real Creators)

وجه اشتراک خالقانی مانند مستر هیولا و علی ابدال چیست؟ در واقع چیز زیادی به جز برچسب “Creator” و یوتیوب بودن نیست. آنها به طور مشخص به مخاطبان متفاوتی خدمت می کنند و انواع بسیار متفاوتی از محتوا ایجاد می کنند. با این حال، مهم نیست که چگونه به آن نگاه کنید، هر دو در حقوق خود بسیار موفق هستند.

برای سازندگان محتوا، یکی از بزرگ‌ترین بحث‌ها این است که آیا باید روی یک موضوع یا مخاطب خاص تمرکز کنند یا نه. برخی استدلال می کنند که برای موفقیت لازم است پایین آمدن، در حالی که برخی دیگر معتقدند که بهتر است تمرکز گسترده تری داشته باشید.

در این مقاله، ما هر دو طرف بحث را بررسی خواهیم کرد و راهنمایی هایی در مورد (با نظرات سازندگان خبره) نحوه انتخاب جایگاه مناسب برای شما ارائه خواهیم کرد.

استدلال‌ها در مقابل Niching Down

از سوی دیگر، برخی استدلال می کنند که پایین آمدن می تواند مخاطبان و فرصت های شما را محدود کند. اگر فقط روی یک موضوع تمرکز کنید، ممکن است فالوورهای بالقوه ای را که به حوزه های دیگری که در مورد آنها دانش دارید علاقه مند هستند، از دست بدهید. علاوه بر این، اگر جایگاه شما بیش از حد اشباع شود، برجسته شدن آن دشوار است.

پایین نیامدن به شما این امکان را می دهد که در محتوای خود خلاق تر و همه کاره تر باشید. شما می توانید موضوعات مختلف را بررسی کنید و انواع مختلف محتوا را آزمایش کنید، که می تواند مخاطبان شما را درگیر و علاقه مند نگه دارد.

برخی از سازندگان بدون برچسب احساس راحتی بیشتری می‌کنند – از جمله تونی براوو، که می‌گوید: «…من هرگز جایگاهی نخواهم داشت. [T]در اینجا یک میلیون کار وجود دارد که من همیشه انجام می دهم. بنابراین من می خواهم مطالب بافندگی پست کنم. و سپس مطالب زیبایی را پست می کنم. و سپس در مورد سگم پست می گذارم. و سپس من فقط صداهای روند تصادفی را پست می کنم. بنابراین من هرگز خودم را در جعبه قرار نمی دهم، اما چیزی که به آن توجه می کنم نحوه دریافت چیزها است.»

@bonitravo

بله، من یک کمان هستم

♬ صدای اصلی – لوسیا <3< a> 3<>

Jayde Powell، بازاریاب و خالق محتوا، به این موضوع اضافه می‌کند و می‌گوید: «من همیشه برای ایجاد یک جایگاه شغلی مردد بوده‌ام، زیرا علایق زیادی دارم. بنابراین من قصد ندارم خودم را یک اینفلوئنسر وگان یا یک تأثیرگذار مد بنامم زیرا شاید من سبک را دوست دارم و همچنین دوست دارم در مناسبت ها غذاهای گیاهی بخورم. من علایق و چیزهای مختلفی دارم که می توانم با آنها صحبت کنم. بنابراین برای من، طبقه‌بندی نکردن خودم به یک شکل مانع از به دست آوردن فرصت‌ها می‌شود، اما معتقدم فرصت‌هایی که برای من در نظر گرفته شده، زمانی که قرار باشد به سراغم بیایند.»

استدلال برای پایین آمدن

یکی از استدلال های اصلی برای پایین آمدن این است که به شما امکان می دهد در زمینه خود متخصص شوید. با تمرکز بر یک موضوع خاص، می توانید ارزش بیشتری را برای مخاطبان خود فراهم کنید و خود را به عنوان یک منبع مهم معرفی کنید. این می‌تواند به فرصت‌های بیشتری مانند صحبت کردن یا کار مشاوره منجر شود.

جاش هو، بنیانگذار Referral Rock و پادکستر، در مورد پایین آمدن اینگونه فکر می کند: «من با niching موافقم زیرا چیزهای زیادی وجود دارد که به آنها علاقه مندم و درباره آنها نمی نویسم. اگر من در مورد همه علایقم می نوشتم، هیچ کس نمی فهمید که می خواهم با چه کسی صحبت کنم. سخت است که علایق خود را به این شکل از هم تفکیک کنید، اما ارزش آن را دارد که پیام خاصی وجود داشته باشد که در تلاش برای انتقال آن هستید.”

آماندا ناتیویداد، معاون بازاریابی در Sparktoro، نیز دیدگاه خود را در مورد پایین آمدن به اشتراک گذاشت.

همچنین می‌تواند تولید محتوا را آسان‌تر کند. وقتی تمرکز واضحی داشته باشید، دقیقاً می دانید که چه موضوعاتی را پوشش دهید و چه نوع محتوایی را ایجاد کنید. این می تواند باعث صرفه جویی در زمان و کاهش استرس ناشی از ارائه ایده های جدید شود. اگر می‌خواهید خود را به‌عنوان یک متخصص در حوزه کاری خود معرفی کنید و برای مخاطبان خاصی ارزش قائل شوید، ممکن است به سمت پایین بروید.

بنابراین، چگونه تصمیم می گیرید که به سمت پایین بروید یا نه؟ پاسخ این است که بستگی به اهداف و ترجیحات شما دارد. برای لوید جورج، خالق محتوا و بنیانگذار Cre8tor Hub، توجه به این موضوع به او کمک کرده تا مخاطبان ارزشمندتری را به عنوان یک کارآفرین پیدا کند. “به عنوان فردی که جایگاه ویژه ای دارد، داشتن یک جایگاه به طور قابل توجهی رشد را آسان تر کرده است و فکر می کنم سریعتر رشد کرده ام. همچنین به طور ملموس می گویم، داشتن جایگاه، ارزش مخاطب شما را افزایش می دهد.»

@lloydnotgeorge

شاید شرکت شما بتواند همین کار را انجام دهد؟

♬ صدای اصلی – لوید | نکات پادکست

اگر هدف شما ایجاد یک کسب و کار از تولید محتوای خود است، پس توصیه لویدز مناسب است. با این حال، اگر ترجیح می‌دهید تمرکز گسترده‌تری داشته باشید و یک پلتفرم بر اساس شخصیت خود و نه هر دسته‌ای بسازید، ممکن است پایین نیامدن برای شما بهتر باشد.

چگونه یک طاقچه انتخاب کنیم

چگونه یک طاقچه انتخاب کنیم

اگر تصمیم به پایین آمدن دارید، مهم است که جایگاهی را انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد. در اینجا چند نکته برای انتخاب طاقچه وجود دارد:

علایق و تخصص خود را در نظر بگیرید

با فکر کردن در مورد موضوعاتی شروع کنید که به آنها علاقه دارید و در مورد آنها دانش دارید. علاقه و تخصص واضح شما به شما کمک می کند محتوای بهتر (سازگار) ایجاد کنید و به طور مؤثرتری با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

نکته کلیدی این است که «توسط جایگاه شوم»، مفهومی که توسط کتی ژو ایجاد شده است، که دیدگاه منحصر به فردی در مورد سوله ها دارد. خالق TikTok به اشتراک می‌گذارد: «لازم نیست جایگاه‌ها یا دسته‌ها را حذف کنید – اما نباید پشت آن‌ها پنهان شوید.

@katiexsocials

پاسخ دادن به @cybergirl.online تبدیل شدن به جایگاه ذهنی است که شما را در اولویت قرار می دهد. این همه #katiexsocials #cometheniche #nichedown #futuremillionairekatie #صنعت خالق #میلیونر اجتماعی #تیکتوکمیلیونرها

♬ صدای اصلی – کتی خو | میلیونر آینده

مردم سعی می کنند چیزهای خاصی را از شما یاد بگیرند، به همین دلیل است که ممکن است به یک دسته بچسبید. اما احتمالا هزاران نفر دیگر در همین دسته هستند. برای اینکه بفهمید چگونه می توانید جایگاهی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید، از خود بپرسید:

  • چرا باید به جای دیگران از شما یاد بگیرند؟
  • چه چیزی شما، محتوا یا دیدگاه شما را منحصر به فرد می کند؟
  • چه دانش یا تخصص دارید که شما را در آن جایگاه برجسته کند؟

نمونه ای از خالقانی که بر اساس علایق و تخصص خود موفق شده اند، پات فلین، بنیانگذار Smart Passive Income است. فلین با تمرکز بر اشتیاق خود برای کمک به دیگران برای ایجاد جریان‌های درآمد غیرفعال، نام تجاری خود را به یک وبلاگ، پادکست و کانال یوتیوب معروف کرده است.

درباره سازندگان در دسته خود تحقیق کنید

قبل از متعهد شدن به یک جایگاه، مهم است که در مورد رقابت خود تحقیق کنید و مطمئن شوید که مخاطبی برای محتوای شما وجود دارد. به دنبال شکاف ها در بازار یا مناطقی باشید که بتوانید چشم اندازی منحصر به فرد ارائه دهید.

مثلا، تام فرانک کالج اینفو گیک وبلاگ خود را به عنوان پاسخی به کمبود محتوای شخصی و مرتبط برای دانشجویان راه اندازی کرد. او با تجزیه و تحلیل محتوای موجود و شناسایی شکاف در بازار، توانست یک وبلاگ موفق با بیش از 1 میلیون بازدید کننده ماهانه ایجاد کند.

با جایگاه خود انعطاف پذیر باشید

به یاد داشته باشید که جایگاه شما ممکن است در طول زمان با یادگیری بیشتر در مورد مخاطبان و علایق خود تغییر کند. اگر احساس می‌کنید به اهداف خود نمی‌رسید یا می‌خواهید موضوعات جدیدی را بررسی کنید، از تغییر دادن نترسید.

جیسون لوین، خالق خبرنامه Cyber ​​Patterns، هشت ماه طول کشید تا بفهمد خبرنامه او درباره چه چیزی خواهد بود. او فقط آنچه را که فکر می کرد جالب بود نوشت تا اینکه به استراتژی محتوا، موضوع اصلی خبرنامه رسید.

او درباره طاقچه چیدن می گوید: «طاقچه چیدن، در ابتدا [of your creator journey]، بسیار احمقانه است زیرا احتمالاً در نهایت تغییر خواهید کرد. شما قطعا باید یک طاقچه انتخاب کنید، اما تا زمانی که آماده نشده اید، عجله نکنید. شروع کنید به دنبال هر چیزی که در مورد آن کنجکاو هستید و محتوای جالب تولید کنید.

این انعطاف‌پذیری به سازندگان اجازه می‌دهد تا با تغییر علایقشان سازگار شوند و رشد کنند و اطمینان حاصل شود که محتوای آنها همچنان جذاب و مرتبط با مخاطبانشان است.

نچینگ به جایی می رسد که در سفر خالق خود هستید

انتخاب طاقچه به این معنی است که: شما در یک زمینه تخصص یا علاقه زیادی دارید و شما می توانید مخاطب ایده آل خود را سریعتر شناسایی کنید و 1000 طرفدار واقعی خود را راحت تر پیدا کنید.

در نهایت، این یک انتخاب شخصی است که به اهداف و ترجیحات شما بستگی دارد. چه بخواهید پایین بیایید یا نه، نکته کلیدی ایجاد محتوای باکیفیت است که برای مخاطبان شما ارزش ایجاد کند.

?

برای ایده هایی برای الهام بخشیدن به محتوای باکیفیت بعدی خود، این مقاله را بررسی کنید.