ارزشها و دلایل خود را در محصول خود جای دهیم

در اواخر سال 2020 ، تیم مهندسی بافر یک رویداد هک دو روزه برگزار کرد که در آن تیم ایده هایی را که با ارزشهای شخصی و شرکت ما مطابقت داشت ، مورد بررسی قرار داد. در حالی که ما تلاش می کنیم ارزشهای شخصی و شرکتی خود را در چیزهایی که می سازیم وارد کنیم ، گاهی اوقات خوب است که یک قدم به عقب برداریم و واقعاً بر مواردی که برای ما مهم است تمرکز کنیم. این دو روز هک به ما این امکان را داد تا مجموعه ای از پروژه ها را که به وضوح ارزش های ما را در خود جای داده است ، انجام دهیم. ️

پیش از این ، تیم مدتی را صرف گردآوری ایده ها در Trello کرد. در اینجا ما ایده ها را مورد بحث قرار دادیم ، پروژه هایی را پیدا کردیم که می خواستیم روی آنها کار کنیم و همکارانی که می توانستیم در این پروژه ها با آنها همکاری کنیم!

با پروژه های ارائه شده ، ما با دید واضحی از آنچه که هر کدام روی آن کار می کردیم وارد روزهای هک شدیم. در مجموع ، 14 پروژه ساخته شد. برخی از آنها قبلاً ارسال شده اند ، در حالی که برخی دیگر به کار بیشتری نیاز دارند یا به عنوان اثبات مفاهیم باقی خواهند ماند. بیایید به این پروژه ها شیرجه بزنیم و ببینیم تیم مهندسی چه چیزی ساخته است!

پشتیبانی از ایموجی رنگ پوست

وضعیت: ما این به روز رسانی را به ویژگی های تعامل خود ارسال کرده ایم ، اما قبل از اینکه بتوانیم آن را به ویژگی های انتشار خود اضافه کنیم ، هنوز نیاز به کار بیشتری دارد.
در حال حاضر در ابزارهای انتشار و مشارکت خود ، ما از توانایی انتخاب ایموجی ها برای درج در مناطق ورودی محتوا پشتیبانی می کنیم.

با این حال ، پیاده سازی موجود از عملکرد رنگ پوست که اکوسیستم ایموجی استفاده می کند پشتیبانی نمی کند. برای اینکه به افراد اجازه دهیم خود را به نحوی که می خواهند بیان کنند ، این جنبه مهمی از ایموجی ها است که باید مورد حمایت قرار گیرد.

در طول روزهای هک آنا و همیش از تیم Publish برای افزودن این پشتیبانی به Publish Composer تلاش کرد. نتیجه فوق العاده به نظر می رسد و پشتیبانی کامل از ویژگی رنگ پوست ایموجی را اضافه می کند.

علاوه بر وارد کردن این اثر به آهنگساز انتشارات ما ، بوریس و سول از طرف تیمی که بر روی ویژگی های نامزدی ما کار می کند ، این پشتیبانی را در آهنگ ساز زیر برگه نامزدی به این برنامه اضافه کرد. در حال حاضر ، کاربران در هر دو این مناطق می توانند از پشتیبانی رنگ emoji برای رنگ پوست استفاده کنند.

تشخیص گفتار نفرت

وضعیت: ما هنوز این محصول را برای هیچ یک از محصولات خود ارسال نکرده ایم ، اما در حال بررسی جزئیات فنی برای چگونگی انجام آن هستیم.

وقتی نوبت به برنامه ریزی رسانه های اجتماعی می رسد ، مسئولیت زیادی با محتوایی که کاربران ما می توانند به شبکه های خود ارسال کنند ، وجود دارد. در مورد تسهیل این محتوا در حال حاضر ، یک فرایند دستی وجود دارد که در صورت نقض خط مشی های ما ، حساب ها مورد بررسی قرار می گیرند. دیوید، مایک و جو نگاهی انداخت تا ببینیم آیا راهی وجود دارد که بتوانیم برخی از این بررسی ها را خودکار کنیم و از ایجاد به روزرسانی هایی که خط مشی های خاص ما را نقض می کند ، جلوگیری کنیم.

برای این منظور ، دیوید یک نقطه پایانی در API ما ایجاد کرد تا مشتریان بتوانند بررسی کنند که آیا محتوای متنی حاوی سخنان نفرت انگیز است یا خیر. این کار با استفاده از HateSonar و Perspective انجام شد. این نقطه پایانی نمره ای را برمی گرداند که نشان می دهد آیا برخی از متن ها توهین آمیز یا نفرت انگیز تلقی می شوند. با استفاده از این نقطه پایانی ، مایک آن را در جریان ایجاد پست برای آهنگساز در ابزار انتشارات ما قرار داد ، به این معنی که وقتی کاربر سعی می کند به روزرسانی ایجاد کند که ممکن است حاوی متن نفرت انگیز یا توهین آمیز باشد ، با پیغام خطا مواجه می شود.

جو همان نقطه پایانی را گرفت و آن را در جریان ایجاد قطعه در ابزار انتشار ما قرار داد. اکنون ، اگر یک کاربر سعی کند یک گروه تکه تکه حاوی هشتگ های توهین آمیز یا نفرت انگیز ایجاد کند ، یک پیام خطا ارائه می شود و گروه ایجاد نمی شود.

وضعیت: ما هنوز این محصول را برای هیچ یک از محصولات خود ارسال نکرده ایم ، اما در حال بررسی جزئیات فنی برای چگونگی انجام آن هستیم.

دو مورد از کمک های خیریه ما در سال گذشته برای سازمان های متمرکز بر آب و هوا بود ، بنابراین انتظار می رفت که پروژه ای با محوریت آب و هوا انجام شود. گیست، فیل، و و نگاهی به ایجاد صفحه ای برای نمایش ردپای کربنی سرورهایی که بافر از آنها استفاده می کند ، انداخت. این صفحه نه تنها نمودار انتشارات را نشان می دهد ، بلکه تجزیه و تحلیل انتشارات سرور و برخی از معادل های محاسبه شده را نشان می دهد. با استفاده از این مورد ، این داده ها و مبانی مورد نیاز را برای شروع تغییر در سبزتر شدن سرورها به ما می دهد.

تنوع در گزینه های رنگ کمپین

وضعیت: ما این به روزرسانی را به ویژگیهای انتشارات تلفن همراه خود ارسال کرده ایم ، اما قبل از اینکه بتوانیم آن را به ویژگیهای انتشار وب اضافه کنیم ، هنوز نیاز به کار بیشتری دارد.

در ابزار انتشار ما ، کاربران می توانند کمپین هایی برای نگهداری مجموعه ای از پست های آینده ایجاد کنند. هنگام ایجاد یک کمپین ، می توان رنگی را انتخاب کرد که با آن مرتبط باشد ، با این حال ، این پالت رنگ شامل رنگ سیاه نیست. برای کمپین هایی که ممکن است بر علل سیاه پوستان تمرکز کنند ، این یک فرصت از دست رفته برای مشارکت است. برای رفع این مشکل ، مهندس ابزارهای داخلی ما ، میک، پشتیبانی از رنگ سیاه را در ابزار انتشارات ما برای وب و برنامه Android اضافه کرد. با یکی از مهندسان iOS ما ، اردن، این را به برنامه iOS اضافه کنید.

پیشنهادات گروه تکه تکه

وضعیت: ما هیچ برنامه ای برای ارسال این مقاله به ویژگیهای انتشاراتی خود در آینده نزدیک نداریم ، در حال حاضر به عنوان نمونه اولیه باقی می ماند.

در حال حاضر در ابزار انتشارات ما ، ما توانایی ایجاد گروه هایی از هشتگ ها را ارائه می دهیم که به مشتریان اجازه می دهیم از مجموعه هشتگ ها در پست های خود مجدداً استفاده کنند. در حال حاضر آنها ملزم به ایجاد این گروه ها هستند ، بنابراین جو نگاهی انداخت به اینکه چگونه می توانیم برخی از ارزشهای او را با این ویژگی همسو کنیم. وی بخش جدیدی را به این ویژگی اضافه کرد که به کاربران اجازه می دهد مجموعه ای از پیش تعریف شده از گروه های هشتگ را مشاهده کنند. این تغییر به ما اجازه می دهد تا گروه ها را برای رویدادهای جاری نمایش دهیم ، به ما این امکان را می دهد که از این علل حمایت کرده و نمای پست ها را برای آنها افزایش دهیم.


وضعیت: ما هنوز این محصول را برای هیچ یک از محصولات خود ارسال نکرده ایم ، اما در حال بررسی جزئیات فنی برای چگونگی انجام آن هستیم.

در ابزار انتشارات ما ، کاربران می توانند پیوندهای خارجی را مستقیماً در آهنگساز برنامه های تلفن همراه ما به اشتراک بگذارند. وقتی این پیوندها وارد می شوند ، بدن آهنگساز بر اساس محتوای پیوند ارائه شده تولید می شود. در حال حاضر ، هر پیوندی می تواند با آهنگساز به اشتراک گذاشته شود ، که به کاربران اجازه می دهد قربانی به اشتراک گذاری اطلاعات غلط در شبکه های خود شوند. به عنوان راه حلی برای این ، پراتیک و مایکل روی پروژه ای کار کرد که به ما امکان می دهد پیوندهایی را که به آهنگساز ابزار انتشارات ما وارد شده است بررسی کنیم. این بررسی می کند که آیا پیوند از منبعی که اطلاعات نادرست را ارائه می دهد گرفته شده است یا خیر و در این صورت ، برنامه قبل از اینکه محتوا را به صف خود اضافه کند ، به کاربر اطلاع می دهد.

نشانهای مارک “پشتیبانی سیاه”

وضعیت: ما هیچ برنامه ای برای ارسال این مقاله به ویژگیهای انتشاراتی خود در آینده نزدیک نداریم ، در حال حاضر به عنوان نمونه اولیه باقی می ماند.

ویژگی Shop Shop ما مارک ها را قادر می سازد تا چندین URL پیوند در بیو را در قالب یک شبکه قابل خرید ارائه دهند. در حالی که این ویژگی توسط بسیاری از انواع مختلف مشاغل کوچک مورد استفاده قرار می گیرد ، Char می خواهد در مورد راهی برای این مارک ها برای ارائه ارزش های خود به طور مستقیم در صفحه Shop Grid خود فکر کند. چار با افزودن a یک نمونه اولیه سریع برای ظاهر آن ایجاد کرد پشتیبانی از مارک های متعلق به سیاه نشان مستقیم به صفحه این امر نه تنها به مغازه ها اجازه می دهد تا از مشاغل متعلق به سیاهپوستان حمایت کنند ، بلکه می توان آن را به راحتی گسترش داد تا مقادیر بیشتری در صفحه نشان داده شود. به عنوان مثال ، یک نام تجاری می تواند نشان دهد که آنها مشاغل متعلق به سیاهان هستند یا مشاغل بی کربن هستند.

افزودن متن متنی به رسانه های فیس بوک و LinkedIn


وضعیت: قبل از اینکه بتوانیم آن را به ویژگیهای انتشار خود اضافه کنیم ، به کار بیشتری نیاز دارد.

در Buffer ، ما از عبارت دسترس پذیری خود استفاده می کنیم تا نه تنها ارزش خود را برای دسترسی به اشتراک بگذاریم ، بلکه جهت روشنی از نحوه نمایش این امر در پروژه هایمان را نیز به ما ارائه دهیم. وقتی صحبت از این می شود ، در مورد قابلیت دسترسی در محصولات خودمان نیست ، بلکه نحوه حمایت از ویژگی های دسترس پذیری که توسط شبکه هایی که محتوا را به اشتراک می گذاریم نیز پشتیبانی می شود. در حال حاضر آهنگساز ما از افزودن متن متنی به توییتر پشتیبانی می کند زیرا در اوایل API توییتر در دسترس بود. برای روزهای هک ، امی لی پشتیبانی از متن متنی به تصاویر به اشتراک گذاشته شده در فیس بوک و LinkedIn اضافه شده است ، پشتیبانی که اخیراً به API های این شبکه ها اضافه شده است. با انجام این کار ، متن متنی برای افزودن به سه شبکه مختلف که ما از آنها پشتیبانی می کنیم ، در دسترس خواهد بود و به دسترسی بیشتر مطالب به اشتراک گذاشته شده توسط ابزار انتشارات کمک می کند.

وضعیت: قبل از اینکه بتوانیم آن را به ویژگیهای انتشار خود اضافه کنیم ، به کار بیشتری نیاز دارد.

در آهنگساز ابزار چاپ ما ، کاربران می توانند پیوست های رسانه ای را برای ارسال به شبکه های پشتیبانی پیوست کنند. پس از پیوستن این موارد رسانه ای ، ما توانایی برش این تصاویر را ارائه می دهیم اما اجازه سفارشی سازی بیشتر را نمی دهیم. برای ارائه انعطاف پذیری در اینجا و همچنین ارائه راهی برای کاربران برای بیان ارزشهای خود ، اندی قابلیت برچسب را برای برنامه iOS ابزار انتشارات پیاده سازی کرد. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا قبل از به اشتراک گذاری در شبکه های مورد نظر ، یک نشان/علامت علامت را انتخاب کنند تا روی یک تصویر اعمال شود.

داشبورد دسترسی


وضعیت: به زودی به عنوان یک ابزار داخلی ارسال می شود ، اما در آینده نزدیک به صورت عمومی منتشر نمی شود.

همانطور که قبلاً در این مقاله ذکر شد ، بیانیه دسترس پذیری ما ارزش دسترسی را به همراه برخی الزامات که ما تلاش می کنیم محصولات ما برآورده کند ، تعریف کرده و به اشتراک می گذارد. جو می خواست نگاهی بیندازد که چگونه می توانیم خطاها و هشدارهای دسترسی به محصولات وب خود را تحت نظر داشته باشیم ، زیرا این امر می تواند به ما در پیگیری مسائل و تشخیص هرگونه اشتراک در محصولات خود کمک کند. برای این کار ، جو از داشبورد pa11y برای چرخاندن سرویس داخلی مجموعه ای از صفحات در محصولات Buffer استفاده کرد که به ما امکان می دهد گزارش های روزانه خطاها و هشدارها را دریافت کنیم.

راه اندازی یک شبکه اجتماعی فدرال


وضعیت: ما هیچ برنامه ای برای ارسال این نداریم ، به عنوان نمونه اولیه باقی می ماند.

کسب و کار ما در اطراف شبکه های اجتماعی ساخته شده است ، اینها برنامه های پیچیده ای هستند که دارای قسمت های متحرک مختلف هستند. یکی از موارد کلیدی که اغلب در اطراف این شبکه ها بوجود می آید حریم خصوصی و کنترل بر داده های شما است. با داشتن این نکته در ذهن، ادواردو تصمیم گرفتیم با استفاده از پلمورا به دنبال ایجاد شبکه اجتماعی فدرال Buffer خود باشیم. در حالی که این چیزی است که می توانیم برای عقب نشینی و سایر گردهمایی های شرکت استفاده کنیم ، ایجاد شبکه اجتماعی داخلی خود به ما اجازه می دهد تا بر داده های خود کنترل داشته باشیم و همچنین ما را در معرض مفاهیم عمیق تری در مورد شبکه های اجتماعی قرار دهیم.

وضعیت: این ارسال شده است و برای استفاده با ویژگیهای نشر ما در دسترس است.

ابزار انتشارات ما پسوندهای مرورگر را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد صفحه مرورگر فعلی را مستقیماً در آهنگساز آن ابزار به اشتراک بگذارند و نیازی به کپی و چسباندن آدرس اینترنتی سایت را از بین می برد. برای افزونه سافاری ، ما فقط از یک تم آیکون واحد پشتیبانی کردیم. به این معنی که لوگوی مشکی بافر همیشه نمایش داده می شد. هنگام استفاده از یک تم تیره در مرورگر ، این باعث شد که نماد در برابر پس زمینه تاریک مرورگر قابل دسترسی نباشد ، این نماد به سختی قابل مشاهده بود. برای رفع این مشکل ، اندی پشتیبانی از یک نماد روشن برای زمانی که تم تیره در حال استفاده است اضافه شده است ، در نتیجه بدون در نظر گرفتن تم مرورگر که استفاده می کنید ، نماد برنامه افزودنی قابل دسترسی ایجاد می شود.

با این 14 پروژه ، تیم مهندسی توانست بر ارزش های ما تمرکز کند و نحوه نمایش آنها را در محصولات ما بررسی کند. همانطور که می بینید ، این امر به روش های مختلف انجام شده است ، در حالی که اهداف مختلفی نیز مورد توجه قرار گرفته است.

به نظر من واقعاً الهام بخش بود که ببینم همه دور هم جمع می شوند و ویژگی های فوق العاده ای را در این مدت کوتاه ایجاد می کنند. در حالی که ما تلاش می کنیم ارزش های خود را در کارهای روزمره خود وارد کنیم ، این بسیار خوشحال کننده است که این زمان را برای عقب نشینی و تمرکز بر آنچه که برای ما مهم است صرف کنیم. این به ما کمک می کند تا در مورد موضوعات یک ذهنیت فعال را پرورش دهیم و همچنین فضایی برای آموزش بیشتر خود در این زمینه ها ایجاد کنیم. با این کار ، هفته هک همچنان یک سرمایه گذاری ارزشمند در تیم مهندسی ما است.

آیا هفته های هک برای تیم مهندسی خود شرکت می کنید؟ ما خیلی دوست داریم بشنویم که اگر اینطور است برای شما کار می کند! در هر زمان برای ما توییت ارسال کنید! و هفته های هک ندارید ، ارزش آن را دارد که در مورد چگونگی این زمان می توانید به تیم و محصول خود کمک کنید. ️