ردیاب آهنربایی سری مدل TP (19 تا از بهترین ردیاب ها)

ردیاب آهن ربایی به دلیل طراحی خاص و باکیفیتی که دارد بیشتر به عنوان یک ردیاب پلیسی نظامی شناخته می شود، اما برای تمام خودروهای سواری و سنگین قابلیت استفاده دارد. حالت های استفاده از ردیاب آهنربایی چیست؟ سایر قابلیت های استفاده از ردیاب های آهنربایی خودرو شامل موارد زیر می باشد.

این ردیاب آهنربایی دارای سیستم هوشمند باتری است که با تنظیم آن می توان تا یک سال یا حتی دو سال از آن استفاده کرد. این اطلاعات را تا 3 سال هم می توانید استفاده کنید . از ردیاب های شخصی برای حفاظت از افراد ، گاو صندوق ها ، کیف و هر وسیله ای که در معرض دزدیده شدن و یا گم شدن می باشد استفاده می کنند.

ردیاب های آهنربایی در دو حالت آماده به کار (Stand by) و حالت آفلاین قابل ردیاب آهنربایی ویگو استفاده می باشد. با توجه به انکه این ردیاب ها پرتابل است شما می توانید به راحتی آن ها را در هر قسمت از خودرو خود بچسبانید. این ردیاب های بدون داشتن چراغ می توانند به صورت مخفی کار کنند. ردیاب های آهنربایی می توانند بهترین کارایی را به افراد بدهد. از قابلیتهای نفریاب و ردیاب شخصی میتوان به نگهداری از سالمندان، کودکان و کسانی که نیاز به توجه ویژه دارند، تردد بانوان در شهرهای بزرگ، جلوگیری از سرقت موتور سیکلت، ردیابی انواع خودرو و جابهجایی کالاهای مهم اشاره کرد.

بیشتر ردیابها در بازار ردیابهایی هستند که باید بر روی وسایل نقلیه مانند انواع خودرو ، دوچرخه ، قایق و یا موتور نصب گردند این نوع ردیابها زمانی را باید برای نصب کردن اختصاص داد. در صورتی که میزان شارژ برای شما مهم ات در زمان خرید ردیاب به مقدارباتری در زمان آنلاین و آفلاین دقت نمایید. این ردیاب از همان لحظه اول قادر به شروع ارسال موقعیت دقیق وسیله نقلیه موردنظر به صورت پیامکی و یا امواج وای فای روی گوشی همراه و کامپیوتر دارد و می تواند محل دقیق وسیله را روی نقشه به شما نمایش دهد. میزان دقت ردیاب شخصی بستگی به میزان دید افق داشته و در محیط کاملا باز 5 -10 متر و در سایر مناطق به نسبت تراکم ساختمان های اطراف خطای نمایش موقعیت بیشتر می شود.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ردیاب آهنربایی تبریز لطفا از صفحه ما بخواهید.