ردیاب حیوانات را دقیق بشناس! ردیابی دام

این ردیاب از سیم کارت ایرانسل، همراه اول و تالیا پشتیبانی میکند و با پشتیبانی از باتری دوبل این قابلیت را دارد که تا ۱۰ روز در وضعیت استندبای باشد و مکان دقیق حیوان خانگی (سگ، اسب، گاو، گوسفند، شتر و غیره) را اطلاع دهد. برخی از قلادههای جیپیاس سگ دارای ردیابی فعالیت هستند که میتواند به شما کمک کند تا در مورد رفتار سگهایتان و همچنین سطوح و مدت فعالیتهایی که در طول روز انجام میدهند، اطلاعات بیشتری کسب کنید. در این مقاله در مورد چگونگی ردیابی حیوانات خانگی با استفاده از ردیاب حیوانات توضیحاتی را ارائه کردیم و گفتیم که این دستگاه چطور میتواند از به سرقت رفتن یا گم شدن حیوانات مذکور جلوگیری کند.

در ادامه در مورد ردیابی حیوانات خانگی برای جلوگیری از به سرقت رفتن و گم شدن آنها با استفاده از gps یا ردیاب حیوانات توضیحاتی را ارائه میکنیم. به همین خاطر استفاده از یک دستگاه ردیاب برای حیوانات ضروری است. این دستگاه برای اینکه بتواند شما را از موقعیت دقیق و لحظه ای حیوان خانگیتان مطلع کند، نیاز به اینترنت دارد. انرژی این دستگاه را باتری های آن تأمین میکنند که به دلیل کم مصرف بودن دستگاه ردیاب، نیاز به نگرانی بابت اتمام سریع قوای این باتری ها ندارید. اطمینان از سرور های شرکت ارائه دهنده برای فعال بودن آن در تمام نقاط، مورد مهمی است که قبل از خرید نباید فراموش کرد.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. یا اگه یه سگ گران قیمت و خاص دارید و از گم شدن اون نگران هستید به شما توصیه میکنیم از این ردیاب ها استفاده بکنید و همیشه روی نقشه ببینید که سگ شما کجاست. برای استفاده از آن باید یک سیم کارت به دستگاه وصل کنید تا با استفاده از آن مکان یاب شروع به فعالیت کند.

که در نهایت این کاربرد ها باعث شده تا این نوع ردیاب اسامی گوناگونی داشته باشد. تهیه ردیاب برای قوچ ها کافیست. اگر نگران گم شدن حیوانات اهلی خود هستید، بهترین راهکار متصل نمودن ردیاب جی پی اس به حیوان خانگی است که تا هر موقع بخواهید موقعیت آن را بیابید.پشت این ردیاب یک عدد سیم کارت نصب می شود که حتی در مکان های بسته که دریافت امواج جی پی اس مقدور نباشد، از طریق سیستم LBS موقیعت حیوان خانگی برای شما ارسال نماید.این ردیاب توسط قلاب مخصوص خود به دور گردن حیوانات اهلی وصل شده و موقیعت لحظه ای حیوان خانگی به شما بر روی نقشه داده می شود.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد حیوان ردیاب در جدول بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.