درمارولر ZGTS تیتانیومی میکرونیدلینگ خانگی سایز 1.5mm

8. استفاده از کرم ها سرم های ویتامین C , D و A و کرم های دارای کلاژن ، بعد از درمارولر پیشنهاد تمامی متخصصان پوست می باشد . ولی این تحریک سبب مطلوب ترین اثر بر پوست یعنی ساخت کلاژن خواهد شد. از این اندازه سوزن میتوان روز دیگر استفاده کرد. فقط اطمینان حاصل کنید که از سرم اسید هیالورونیک استفاده میکنید تا قرمزی پوست را آرام کند و پوست را مرطوب نگه دارد. که پوست در پاسخ به ایجاد این سوراخ ها کلاژن سازی می کند.

علاوه بر این همونطور که قبلا اشاره کردیم، این روش باعث ایجاد منافذ خیلی ریز روی پوست میشه و کمک میکنه تا محصولات مراقبت از پوست راحتتر به عمق پوست نفوذ کنند و اثربخشی بهتری داشته باشند. 4. ابتدا محلول یا کرم را روی پوست می مالیم و بعد در ۴ جهت افقی ..عمودی ..مورب به راست و چپ غلطک را روی پوست میکشیم. 5. فشار وارد شده بر غلطک بسته به مشکل یا وضعیت پوست توسط پزشک تنظیم می شود. چون این مواد فقط برای لایه سطحی پوست و آرایش و نه لایه های زیرین پوست می باشد(ترجیحا تا پایان درمان استفاده نکنید) .

این کار را به صورت مورب انجام ندهید چون باعث آسیب به پوست میشود. درمارولر Dermaroller چگونه کار می کند؟ کار درمارولینگ را آغاز کنید. 4. شروع به درمارولینگ (حرکت دادن درمارولر) ناحیه مورد نظر کنید. میکرونیدلینگ نوعی درمان کلینیکی است که توسط متخصصان انجام میشود و تاثیر و نتیجه آن بیشتر و سریعتر است البته ممکن است عوارضی هم به دنبال داشته باشد اما درمارولینگ با ابزارهای مناسب عارضهای به دنبال نخواهد داشت اما نتیجه گرفتن از آن نیز به صبر و زمان نیاز دارد. در جهت بالا و پایین حرکت دهید (باز هم دو بار).

تا استفاده از درمارولر ZGTS در صورت آسان شود. از این سایز سوزن ها برای برطرف کردن و درمان ترک های پوستی و جای زخم های خیلی شدید و قدیمی و جای سوختگی استفاده می شود و در اکثر مواقع بر روی بدن استفاده می شود نه صورت. جالب است بدانید که استفاده از این وسیله ساده روز به روز توسط متخصصین زیبایی رو به افزایش است چرا که با وجود سادگی، اثرات معجزه آسای آن در برخی موارد حتی بیش از روشهای بسیار گران قیمت و پیشرفته موجود می باشد .

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت درمارولر سایز 0.5.