آریا جی پی اس

اگرچه هر دو این سیستم برای اجرای عملکرد خود از ماهواره های موقعیت یابی جهانی استفاده می کنند ولی خدمات آنها کاملا با هم متفاوت است. این فناوری به روز یک محصول مجزا است که علاوه بر مسیریابی در زمینه کنترل اشیا مانند خودرو و افراد به طور موثر عمل می کند.

در کل فناوری جی پی اس به دلیل ارائه امکانات جانبی نسبت و نویگیشن ها، عملکرد وسیع تری دارد. مرکز مشاوره ما روزانه به تعداد زیادی از مشتریان مشاوره و راهنمایی ارائه میکنه، خیلی از مشتریان ما که اطلاعات چندانی در مورد ردیاب مگنتی ندارن ذهنشون درگیر سوالات و ابهاماتی هست که مشاوران ما آنها را راهنمایی میکنند، اینجا برخی از پرسش و پاسخ های پر تکرار رو قرار میدیم، شاید جواب خیلی از سوالات شما اینجا باشه… بیشتر ما روزانه از هر دو آنها برای راهنمایی در مسیر یا جلوگیری از ماندن در ترافیک استفاده می کنیم.

در این مطلب از ایران اسمارت ما به این موضوع خواهیم پرداخت که تفاوت بین ردیابی GPS و نوگیشن (Navigation ) دقیقاً چیست؟ GPS یا سیستم موقعیت یابی جهانی، خدمات ردیابی ماهواره ای را ارائه می دهد که در انواع برنامه های تجاری و شخصی کارایی بالایی دارد. سیستم نویگیشن موقعیت فعلی شما را از طریق اطلاعات ارسالی و دریافت شده توسط سیگنال های ماهواره ای بر روی نقشه نشان می دهد و مهمترین مزیت آن این است که هیچ هزینه ای برای شماایجاد نمی کند.

ردیاب خودرو ir201 بر اساس سیستم شبکه موبایل GSM/GPRS و سیستم موقعیت یاب ماهواره ای GPS طراحی و تولید شده است. ردیابی موبایل با GPS یا سیستم جی پی اس (GPS) بدون وابستگی به گیرنده های تلفن همراه و یا اتصال اجباری به اینترنت عمل می کند، اگر چه با این فناوری ها می توان اطلاعات دریافتی از این سیستم موقعیت یابی را مناسب تر و کاربردی تر کرد. اگر بخواهیم دقیق تر بیان کنیم سیستم نوگیشن به شما می گوید که کجا هستید و چگونه می توانید به یک مقصد معین برسید درصورتیکه فناوری ردیاب GPS به شما نشان می دهد شخص مورد نظر شما کجا بوده و کجا می رود.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت چگونه با جی پی اس گوشی شخصی را پیدا کنیم.