4 روش قدرتمند برای استفاده از لینکدین

لینکدین دیگر فقط برای بررسی همکاران قدیمی شما نیست. بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک مزایای باورنکردنی از گنجاندن لینکدین به عنوان بخشی از استراتژی رسانه های اجتماعی خود یافته اند، از ایجاد شناخت برند تا ارتباط با مربیان ارزشمند و یافتن مشتریان جدید.

در حالی که می توانید به سادگی با پست کردن هر چند وقت یکبار جذابیت زیادی به دست آورید، ابزارهایی وجود دارند که ممکن است در مورد آنها ندانید که می توانند تأثیر شما را بهبود بخشند. چند روش جدید برای شروع استفاده از LinkedIn امروز را بخوانید – همراه با مثال هایی از نحوه استفاده چند کارآفرین از آنها.

1. یک خبرنامه راه اندازی کنید

در حال حاضر می توانید به راحتی تخصص خود را با انتشار مقالات در لینکدین به اشتراک بگذارید، اما برای راه دیگری برای ایجاد رهبری فکری خود و احتمالاً دنبال کنندگان مناسب در همان زمان، ویژگی جدیدتر خبرنامه لینکدین را بررسی کنید.

انتشار خبرنامه مشابه انتشار مقاله است، با یک تفاوت اساسی. وقتی مقاله ای را منتشر می کنید، بسته به الگوریتم پلتفرم و میزان توجه آنها، تنها درصد کمی از اتصالات شما آن را در فید خود می بینند. از سوی دیگر، زمانی که خبرنامه ای را منتشر می کنید، هر یک از مشترکین شما اعلانی دریافت می کنند که محتوای جدیدی را به اشتراک گذاشته اید، که احتمال افزایش نرخ تعامل را افزایش می دهد.

خبرنامه ها یک استراتژی ایده آل هستند اگر می خواهید محتوایی را در یک موضوع متمرکز بنویسید و می توانید ایده های عالی را به طور منظم منتشر کنید. به عنوان مثال، لاتشا برد، مدیر عامل آژانس توسعه استعدادهای پرفکتا، خبرنامه ای را در مورد آینده کاری راه اندازی کرد و در عرض دو ماه پس از انتشار هفتگی، تقریباً 5000 مشترک داشت.

خبرنامه لینکدین لاتشا برد، آینده کار پرفکتا.

با این حال، امکان انتشار خبرنامه در حال حاضر برای همه در دسترس نیست. برای دسترسی به آن، باید حالت ایجادکننده را در داشبورد خود روشن کنید و معیارهای دسترسی خاصی را داشته باشید (حداقل 150 دنبال کننده یا مخاطب و سابقه اخیر به اشتراک گذاری محتوای اصلی). هنگامی که خبرنامه در دسترس شما قرار گرفت، با کلیک بر روی “نوشتن مقاله” در بالای صفحه اصلی، گزینه “ایجاد خبرنامه” را مشاهده خواهید کرد.

در صفحه نمایه خود به پایین پیمایش کنید تا داشبورد خود را پیدا کنید، جایی که می توانید حالت ایجادکننده را روشن کنید.

2. میزبانی گفتگوهای زنده

ویدیوهای زنده یک نوع محتوا همیشه محبوب در سراسر پلتفرم های اجتماعی هستند و لینکدین نیز تفاوتی ندارد. امکانات زیادی در رابطه با ویدیوی زنده لینکدین وجود دارد، اما چیزی که ما دیدیم بهترین کار را برای صاحبان مشاغل کوچک دارد، میزبانی گفتگوهای صمیمی یا بحث های میزگرد است.

به عنوان مثال، به شما امکان می دهد از تعامل باورنکردنی و مداومی که محتوای ویدیویی ارائه می دهد استفاده کنید. درست مانند بسیاری از پلتفرم‌های دیگر، LinkedIn Lives پس از پایان رویداد به‌عنوان یک ویدیوی ضبط‌شده فعال می‌ماند و دسترسی بالقوه شما را افزایش می‌دهد.

شرل دورسی، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت پریز، نتایج بسیار خوبی از میزبانی گفتگوهای زنده پیدا کرده است. “ممکن است 400-500 نفر بحث را به صورت زنده مشاهده کنند، و سپس یک هفته بعد به جستجو خواهم پرداخت و 4000-5000 نفر ویدئو را تماشا کرده اند. این تعامل منجر به تبدیل‌های بزرگی به خبرنامه ما شده است.

بحث زنده لینکدین به میزبانی شرل دورسی از The Plug.

لینکدین لایو همچنین می تواند راهی عالی برای ارتباط با رهبران دیگر، استفاده از مخاطبان آنها و ارائه محتوای ارزشمند به دنبال کنندگان شما باشد. برد از گفتگوهای زنده ای که او میزبانی می کند، می گوید: “من می توانم افراد خارق العاده ای را وارد کنم که واقعاً این کار را انجام می دهند.” شرکت‌های دیگر می‌توانند ببینند که این امکان برای آنها وجود دارد یا استراتژی‌های تاکتیکی و ملموسی را برای بازگرداندن آنها به سازمان خود دریافت می‌کنند.

مشابه خبرنامه ها، این ویژگی در حال حاضر برای همه در دسترس نیست. شما باید همان معیارهای دسترسی را داشته باشید و سپس یک درخواست دسترسی ارسال کنید تا بتوانید به صورت زنده پخش کنید.

3. ایجاد یا اشتراک گذاری مجدد محتوای ویدیویی

اگر پخش زنده برای شما کمی بیش از حد دلهره آور است، اشکالی ندارد. همانطور که برای بیشتر اینترنت صدق می کند، همه انواع محتوای ویدیویی در حال حاضر در لینکدین عملکرد خوبی دارند، و همانطور که در جاهای دیگر دیده ایم (استوری های اینستاگرام نمونه خوبی از این موضوع است) محتوای ویدیوی شما نباید تقریباً به این اندازه باشد. به خوبی به عنوان ویدیو برای پلتفرم های دیگر تولید شده است.

برد می‌گوید: «نکته جالب در مورد لینکدین این است که لازم نیست فوق‌العاده صیقلی یا حرفه‌ای ویرایش شود. من یک ویدیو از خودم به اشتراک گذاشتم که در آن به تازگی مقابل دوربین قرار گرفتم و برای یک دقیقه در مورد روند ترسناک تغییر نام تجاری خود صحبت کردم. آنقدر لایک و بازدید به دست آورد که حتی مورد توجه تیم لینکدین قرار گرفت.

شینا راسل، بنیانگذار و مدیرعامل Made With Local، موافق است که هنگام ارسال ویدیوها در لینکدین، لازم نیست کاملاً به عنوان سرپرست باشید. “این مانند یک محیط کم فشار و کم خطر است که در آن من همچنین احساس می کنم بسیاری از بنیانگذاران دیگر آزادانه تر به اشتراک می گذارند.”

او حتی تا آنجا پیش می‌رود که ویدیوهای ایجاد شده برای کانال‌های دیگر – مانند حلقه‌های اینستاگرام – را که برای برند شخصی او در لینکدین قابل استفاده است، بازنشر می‌کند. او می‌گوید: «این چیزی نیست که برای آن ساخته شده است، اما به خوبی عمل می‌کند. ما اصلاً یک برند رسمی یا خفه‌ای نیستیم، بنابراین من می‌خواهم گوشه کوچک ما از لینکدین احساس واقعی ما را داشته باشد.»

شینا راسل از Made with Local reposts یک پشت صحنه در فید لینکدین او.

4. استخدام یا یافتن مشتریان در بازار خدمات

LinkedIn برای بسیاری مترادف با استخدام است، اما آنها همچنین یک بازار کامل برای یافتن پیمانکاران و سایر متخصصان خدمات دارند. این می تواند برای صاحبان مشاغل کوچک که اغلب نمی توانند از عهده کمک تمام وقت برآیند، عالی باشد.

به سادگی به بازار خدمات بروید و پشتیبانی مورد نظر خود را جستجو کنید: طراحی گرافیک، روابط عمومی، حسابداری، وکلا و موارد دیگر. می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره پروژه خود ارسال کنید و در اپلیکیشن LinkedIn درخواست پیشنهاد دهید.

استراتژیست های بازاریابی در بازار خدمات.

یا اگر شرکت شما ارائه دهنده خدمات است، از این ویژگی برای یافتن مشتری بعدی خود استفاده کنید! در بالای صفحه نمایه خود، روی کادر «یافتن مشتریان بالقوه» کلیک کنید تا اطلاعاتی درباره خدماتی که ارائه می‌دهید اضافه کنید و در بازار نمایش داده شوید.

خدماتی را که ارائه می دهید در صفحه نمایه خود تنظیم کنید.

لینکدین چیزهای زیادی می تواند ارائه دهد. اگر قبلاً از لینکدین به عنوان بخشی از استراتژی کلی رسانه های اجتماعی خود استفاده نمی کنید، امیدوارم این پیشنهادات به شما کمک کند که شروع کنید. چه یکی از این گزینه‌ها باشد، چه چیزی کاملاً متفاوت، ایجاد یک استراتژی قوی لینکدین می‌تواند تأثیر عمده‌ای بر برند شخصی یا کسب‌وکار کوچک شما داشته باشد، همین کارآفرینان را که در اینجا اطلاعات بیشتری درباره تأثیر لینکدین بر کسب‌وکارشان به اشتراک می‌گذارند، بررسی کنید. در هر زمان توییتر اگر پیشنهادی برای موضوعات دیگر دارید، می‌خواهید ما را در اینجا ببینید!