دسترسی به Dropbox، Google Drive، و One Drive از درون بافر

هر کس گردش کار خود را برای ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی دارد. در مکتوب، نویسندگانی که طرح خود را از قبل برنامه ریزی می کنند، «طرح نویس» نامیده می شوند، در حالی که به نویسندگانی که در کنار صندلی شلوار خود پرواز می کنند، «پانسر» می گویند. صرف نظر از سبک شما در مورد محتوای رسانه های اجتماعی – شخصاً، من بیشتر یک پلاتر هستم، اما من عاشق شلوارهایی هستم که می شناسم – ما می خواهیم از شما حمایت کنیم.

اکنون، تنها با چند کلیک، می‌توانید محتوا را مستقیماً از Dropbox، Google Drive و One Drive به Buffer وارد کنید. در کنار ادغام اخیر Canva ما – ایجاد و انتشار پست های رسانه های اجتماعی بدون نیاز به ترک Buffer آسان تر از همیشه شده است.

اطلاعات بیشتر در مورد این ادغام جدید با Dropbox، Google Drive، و One Drive

این ادغام برای هر طرح بافر ارائه شده است، به این معنی که اگر در طرح رایگان ما هستید، نیز در دسترس است.

برای شروع آپلود محتوا در Buffer از هر یک از این ادغام ها، به سادگی وارد حساب Buffer خود شوید و یک پست جدید ایجاد کنید. دکمه‌های Dropbox، Google Drive و One Drive را درست در کنار Canva خواهید دید.

در اینجا به نظر می رسد که محتوا را از Google Drive مستقیماً توسط آهنگساز ما وارد کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد راه اندازی این اتصال، این مقاله مرکز راهنمایی را بررسی کنید.

بعدش چی

ما مشتاقیم به کمک به صاحبان مشاغل کوچک در زمان آپلود، ایجاد و انتشار محتوا کمک کنیم، به همین دلیل است که در حال برنامه ریزی برای افزودن ارزش بیشتر با ویژگی های جدید هستیم.

طی چند ماه آینده، تیم ما به تکرار این ادغام و همچنین کار بر روی عملکرد ویرایش تصویر بومی، مانند برش، چرخش، شارپن کردن و موارد دیگر ادامه خواهد داد. درخواستی دارید؟ سرک بکش و آن را به اشتراک بگذارید

سایر منابع:

بنابراین شما چه نوع تولید کننده محتوای رسانه های اجتماعی هستید – یک پلاتر یا یک شلوار؟ یک توییت برای ما ارسال کنید تا به ما اطلاع دهد ما امیدواریم که این ادغام جدید گردش کار شما را در هر صورت آسان تر کند! ?