4 صاحب کسب و کار کوچک موفق در کمپین های اینستاگرام که واقعاً کارآمد هستند

مخصوصاً برای کارآفرینانی که کارهای غیر مرتبط با رسانه‌های اجتماعی بی‌شماری را در برنامه خود دارند، ماندن در رأس ترندهای اینستاگرام می‌تواند دشوار باشد. به نظر می‌رسد هر هفته به‌روزرسانی‌هایی برای الگوریتم، استراتژی‌های جدید برای افزایش رشد، و ویژگی‌های اضافه‌شده برای استفاده وجود دارد. در حالی که این بینش ها و ابزارها می توانند راه های قدرتمندی برای رشد کسب و کار شما باشند، اما می توانند استراتژی رسانه های اجتماعی شما را نیز تحت تأثیر قرار دهند.

برای کاهش سر و صدای نحوه استفاده بهینه از این پلتفرم، مستقیماً به منبع مراجعه کرده‌ایم و با چهار زن درباره مؤثرترین کمپین‌های اینستاگرامی که تا به حال راه‌اندازی کرده‌اند، گپ زده‌ایم.

خواه به دنبال جذب فالوور، افزایش فروش یا خدمت به مخاطبان خود در مقیاس وسیع‌تر هستید، صفحه‌ای از کتاب بازی آن‌ها را بردارید، با این اطمینان که – هر تغییری که ممکن است در اینستاگرام رخ دهد – برای صاحبان مشاغل درست مانند شما کار کرده‌اند. .

استراتژی شماره 1: راهنماهای “چگونه” برای مخاطبان خود ایجاد کنید

شانگ ساودرا

مالک Save My Cents، یک پلتفرم با هدف تغییر زندگی مالی مردم، هر بار یک سنت.

موثرترین کمپین اینستاگرامی که راه اندازی کرده ام: پدید آوردنراهنمای نحوه بازنشستگی و بازنشستگی در مورد نحوه باز کردن و تامین مالی حساب‌های سرمایه‌گذاری و بازنشستگی برای من خوب کار کرده است. بخشی از دلایل موفقیت این کمپین به این دلیل است که این اطلاعات به طور گسترده به اشتراک گذاشته نمی شود. مردم واقعاً از سرمایه گذاری می ترسند و فکر می کنند که واقعاً پیچیده است. واقعاً باز کردن این حساب ها چند دقیقه طول می کشد.

رشدی که من در نتیجه تجربه کردم: من چند مورد از این کمپین ها را در طول زمان انجام داده ام و بیشتر از بسیاری از پست های دیگر من به اشتراک گذاشته می شوند و لایک می شوند. بازخورد بسیار خوبی نیز دریافت کردم – فالوورهای من در واقع از توصیه ها استفاده کردند و حساب های خود را باز کردند. این به من نشان داد که حساب من تأثیر واقعی داشته است.

مطالب پیشنهاد شده  قالیشویی در منطقه 1

استراتژی شماره 2: نیروها را با دیگران بپیوندید

لکسی اسمیت

بنیانگذار THEPRBAR Inc.، یک پلت فرم مربیگری آنلاین و مرکز منابع است که برای کمک به کارآفرینان و متخصصان با انگیزه ایجاد شده است تا تأثیر، نفوذ و درآمد خود را گسترش دهند.

موثرترین کمپین اینستاگرامی که راه اندازی کرده ام: من رهبری و همکاری با هشت مربی دیگر در زمینه های مکمل برای راه اندازی یک کمپین فهرست سازی به نام The Empower Project کردم. همه ما یک جایزه رایگان با ارزش ارائه دادیم و کمپین را در کانال‌های مختلف – به‌طور عمده در اینستاگرام – تبلیغ کردیم. تنها چیزی که ما درخواست کردیم این بود که حساب ها همه مربیان شرکت کننده را دنبال کنند و ایمیل آنها را ارائه کنند. این کمپین برای همه درگیر موفقیت آمیز بود و هیچ هزینه ای برای اجرا نداشت.

رشدی که من در نتیجه تجربه کردم: همه ما صدها ایمیل و فالوورهای هدفمند از کمپین را بدون خرج کردن یک سکه جذب کردیم. برای ما مهمتر بود که مخاطبان واجد شرایط را جذب کنیم تا اینکه فقط معیارهای غرور را هدف قرار دهیم.

استراتژی شماره 3: ایجاد تصاویر برای سهولت اشتراک گذاری

بانی چن

رسانه‌های اجتماعی و محتوا در Dreamers & Doers، یک جامعه پر تاثیر و ماشین تبلیغاتی روابط عمومی که از زنان کارآفرین فوق‌العاده حمایت و تقویت می‌کند.

موثرترین کمپین اینستاگرامی که راه اندازی کرده ام: Dreamers & Doers به ​​اعضای ما کمک می کند تا در رسانه ها دیده شوند، و هر زمان که در یکی از نشریات شریک ما نمایش داده می شوند، من تصاویری ایجاد می کنم تا به آنها کمک کنم اخبار را در همه جا به اشتراک بگذارند.

مطالب پیشنهاد شده  ۱۰ نوع لباس زنانه که برای انواع افراد عالی خواهد بود - همشهری آنلاین

اخیراً 33 نفر از اعضای ما در مقاله ای در BlogHer معرفی شدند و من برای هر یک از آنها تصاویر سفارشی با عکس آنها و نقل قولی از مقاله ایجاد کردم. این به آنها اجازه داد تا به راحتی اخبار مربوط به ویژگی خود را در سیستم عامل های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند. ما همچنین این تصاویر را در استوری های اینستاگرام خود منتشر کردیم و هر عضو را تگ کردیم، که اشتراک گذاری را برای آنها آسان تر کرد و آگاهی برند Dreamers & Doers را برای مخاطبان مختلفشان تقویت کرد.

رشدی که من در نتیجه تجربه کردم: اعضای ما از اینکه اشتراک‌گذاری بسیار آسان بود، هیجان‌زده شدند و 70 درصد از آنها تصاویر را در شبکه‌های خود به اشتراک گذاشتند. در نتیجه، چندین روز بعد شاهد افزایش فالوورها، بازدید از نمایه و افکار کلیکی در وب سایت خود بودیم. دید بیشتر هم برای Dreamers & Doers و هم برای اعضای ما این ابتکار آسان را به یک برد-برد بزرگ تبدیل کرد!

استراتژی شماره 4: ایجاد اعتماد از طریق محتوای تولید شده توسط کاربر

ماریسا پیک

بنیانگذار Marissa Pick Consulting LLC، ارائه مشاوره استراتژیک با تمرکز بر تحول دیجیتال، بازاریابی محتوا، استراتژی رسانه های اجتماعی، برندسازی شخصی و موارد دیگر.

موثرترین کمپین اینستاگرامی که راه اندازی کرده ام: موثرترین کمپین هایی که من روی آنها کار کرده ام، کمپین هایی هستند که محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) را نشان می دهند و به نمایش نام تجاری کمک می کنند. مصرف کنندگان به نظرات و محتوای تولید شده توسط کاربر بیشتر از محتوای یک برند اعتماد دارند. زمانی که یک برند بتواند موفقیت و یک محصول را از دید کاربر نهایی خود به نمایش بگذارد، تعامل طبیعی به دنبال دارد. برندها شاهد افزایش فالوورها، تعامل و پاسخ‌ها خواهند بود.

مطالب پیشنهاد شده  دوزینگ پمپ - مترینگ پمپ- پمپ تزریق-پمپ دیافراگمی-پمپ پیستونی

رشدی که من در نتیجه تجربه کردم: یکی از مشتریان من در حال کار بر روی راه اندازی اینستاگرام خود به عنوان یک جزء اصلی در کمپین کلی خود بود، اما ترافیک کمتری داشت. پس از استفاده از فراخوان‌های اقدام شفاف، رسانه‌های پولی و UGC، شاهد جهش کانال به تقریبا 9 درصد از ارجاع اصلی ترافیک به وب‌سایت بودیم. درصد ترافیک کلی از کانال‌های رسانه‌های اجتماعی به وب‌سایت نیز افزایش یافت، اما تعامل، تعامل و UGC باعث رشد عظیمی برای این حساب شد.

وقتی صحبت از سفر اینستاگرامی شما به میان می‌آید، شاید تاثیرگذارترین توصیه‌ای که می‌توانیم به شما بدهیم این باشد که به سادگی شروع کنید. چه با برخی از استراتژی‌های بالا آزمایش کنید یا از آنها به عنوان الهام برای امتحان ایده خلاقانه دیگری استفاده کنید، مهم است که از جایی شروع کنید و ببینید چه چیزی در بین مخاطبان منحصر به فرد شما طنین انداز می‌شود. شما هرگز نمی دانید چه چیزی ممکن است برای شما و کسب و کارتان موفق باشد.

همه افراد معرفی شده در این مقاله عضو هستند رویاپردازان و انجام دهندگانیک جامعه برنده جوایز و اکوسیستم متنوع که زنان کارآفرین خارق‌العاده را از طریق فرصت‌های روابط عمومی، ارتباط معتبر و منابع با تأثیر بالا تقویت می‌کند. بیشتر بدانید در باره رویاپردازان و انجام دهندگان و مشترک ماهانه آن شوید خلاصه برای منابع برتر کارآفرینی و شغلی.