مزایای خلقی زعفران – و چگونه می توان از آن بیشتر استفاده کرد

زعفران لاته

عکس از FULLEST گرفته شده است

زعفران-یکی از گران ترین ادویه جات در جهان ، به دلیل کار زیاد برداشت آن-سابقه دارویی طولانی نیز دارد. اخیراً ، این مورد به دلیل تأثیرات مثبت آن در حمایت از خلق و خوی سالم مورد مطالعه قرار گرفته است.

3 روش مصرف زعفران

1

آشپزی

زعفران نیاز به گرما و مایع دارد تا بیشترین طعم را داشته باشد ، که باعث می شود برای برنج ، ریزوتو ، پلو و پائلا مناسب باشد. برای برنج ساده زعفرانی ، باید نخ زعفران خود را خرد کرده و اجازه دهید قبل از پختن با برنج خود در آب داغ خیس بخورد. اگر مایعی مانند سوپ یا خورشت درست می کنید ، می توانید نخ زعفران خرد شده را با بقیه مواد خود داخل آن بریزید.

بره تگین با گوجه فرنگی ، زعفران و دارچین

بره تگین با گوجه فرنگی ، زعفران و دارچین

مرغ با پیاز ، لیمو و زعفران

مرغ با پیاز ، لیمو و زعفران

مرغ و سبزیجات پائائلا

مرغ و سبزیجات پائائلا


2

خوردن

ما عشق کاملاً مستندی به لاته زعفرانی داریم. غذای مورد علاقه ما مخلوطی از پودر Fullest است که فقط با زعفران ، هل ارگانیک ، پودر شیر نارگیل و پودر آب نارگیل تهیه شده است که با شیر بخارپز دلخواه خود مخلوط می کنید. (ما جو دوسر را ترجیح می دهیم.) پودر لاته به خوبی مخلوط می شود-با یک کفگیر برقی راحت تر است ، اما اگر آن را ندارید ، یک همزن ماتچا یا مقداری قاشق هم زدن قوی کار را انجام می دهد.


3

مکمل

مکمل های زعفران معمولاً به شکل کپسول هستند. هنگام انتخاب یکی ، مهمترین چیزی که باید به آن توجه کنید دوز آن است – به دنبال مارکی باشید که از دوز بالینی عصاره زعفران استفاده کرده است. (برای مکمل ها ، ما عصاره زعفران را بر زعفران کامل ترجیح می دهیم. تحقیقات بیشتری در پشت آن وجود دارد.)

عصاره زعفران را می توانید در مکمل حمایت کننده میل جنسی ما ، DTF ، بیابید. در حالی که عصاره شنبلیله باعث تحریک و میل جنسی در DTF می شود ، ما فرمول را با سی میلی گرم عصاره زعفران – دوز روزانه مورد مطالعه در اکثر تحقیقات – برای حمایت از خلق عمومی ، جمع بندی کردیم.*


*این اظهارات توسط سازمان غذا و دارو ارزیابی نشده است. این محصول برای تشخیص ، درمان ، درمان یا پیشگیری از هر گونه بیماری در نظر گرفته نشده است.


این مقاله فقط برای اهداف اطلاع رسانی است. این دارو جایگزینی برای مشاوره ، تشخیص یا درمان پزشکی حرفه ای نیست و هرگز نباید مورد استفاده قرار گیرد و هرگز نباید از توصیه های پزشکی خاص استفاده کرد. در حدی که این مقاله توصیه های پزشکان یا پزشکان را شامل می شود ، نظرات بیان شده نظرات متخصص ذکر شده است و لزوماً نمایانگر دیدگاه های گوپ نیست.