استفاده از شاتاوری برای حمایت از تعادل هورمونی سالم

شاتاوری یک گیاه آیورودا است که به طور سنتی برای حفظ تعادل هورمونی سالم و سلامت باروری زنان استفاده می شود. نام علمی آن است مارچوبه racemosus– همانطور که از نامش پیداست ، عضوی از خانواده مارچوبه است. این سازگار تلقی می شود ، به این معنی که به جای تمرکز محدود بر روی یک قسمت بدن ، تصور می شود که از تعادل و تجدید قوای سیستم کل بدن کمک می کند.

در طب سنتی آیورودا ، شاتاوری در هر سن یا مرحله ای از زندگی به عنوان مقوی جوان کننده مصرف می شود. در آیورودا ، شاتاوری چیزی است که زنان در طول زندگی خود از قاعدگی تا یائسگی مصرف می کنند. به خصوص توسط مادران جدید بسیار دوست دارد.

ما شاتاوری هند ارگانیک را دوست داریم. بنیانگذاران ارگانیک هند هنگام راه اندازی شرکت سه هدف اصلی داشتند: احترام به خرد کشاورزی سنتی هند ، تغذیه محیط های محلی با شیوه های کشاورزی در حال احیا و ایجاد یک کسب و کار مبتنی بر استانداردهای اخلاقی بالا و مشارکت تجارت عادلانه. هند ارگانیک با بیش از 3000 کشاورز در هند برای رعایت این اصول همکاری می کند. شاتاوری آن ارگانیک خالص است مارچوبه racemosus پودر ریشه در کپسول وگان ، که بهتر است روزانه با غذا مصرف شود.

به دلیل سابقه طولانی استفاده سنتی از آن برای حمایت از سلامت باروری زنان ، ما شاتاوری را در مکمل سلامت جنسی زنان خود ، DTF ، قرار دادیم. هر کپسول DTF شامل 150 میلی گرم عصاره ریشه شاتاوری به همراه لیبیفم است® عصاره دانه شنبلیله برای حمایت از عملکرد و میل جنسی سالم و عصاره زعفران برای حفظ روحیه سالم. مانند هر مکمل دیگری ، مزایای مواد موجود در DTF تجمعی است ، به این معنی که با گذشت زمان بهترین کار را می کند. توصیه می کنیم یک کپسول ، دو بار در روز – برای بهترین نتیجه ، به طور مداوم حداقل به مدت دو ماه استفاده کنید.*

*این اظهارات توسط سازمان غذا و دارو ارزیابی نشده است. این محصول برای تشخیص ، درمان ، درمان یا پیشگیری از هر گونه بیماری در نظر گرفته نشده است.

لیفیفن® علامت تجاری ثبت شده Gencor است.

این مقاله فقط برای اهداف اطلاع رسانی است. این دارو جایگزینی برای مشاوره ، تشخیص یا درمان پزشکی حرفه ای نیست و هرگز نباید مورد استفاده قرار گیرد و هرگز نباید از توصیه های پزشکی خاص استفاده کرد. در حدی که این مقاله توصیه های پزشکان یا پزشکان را شامل می شود ، نظرات بیان شده نظرات متخصص ذکر شده است و لزوماً نمایانگر دیدگاه های گوپ نیست.