ظرف مدت ۱ تا ۱٫۵ماه وجود دارد

از آنجای که این پروسه به کار بیشتری نیاز دارد (مراحلی از قبیل، معاینه دهان و دندان ها، آماده کردن دندان، ساخت مواد و یک ونیر موقت، روکش های دندانی قیمت این روش معمولا بالا است. ونيرها روکشهاي بسيار نازکي از جنس سراميک (پورسلاين) يا يک کامپوزيت رزيني هستند که بر روي سطح جلويي دندانها چسبانده ميشود تا لکههاي رنگي روي دندان را بپوشاند، ونیر دندان درخشندگي دندانها را بيشتر و لبخند شما را زيباتر می کند. این رنگ را روی دندان ها می ریزند و این رنگ خاصیتی دارد که تنها به بخش های پوسیده دندان می چسبد. روش های مختلفی مانند بیلیچینگ، ایمپلنت و پر کردن برای این کار وجود دارد که هر کدام با توجه به متریال به کار رفته تعیین کننده هزینه نهایی است.

همگی به عنوان روش های خانگی شناخته می ترمیم دندان تراش خورده شوند. این کار باعث بوجود آمدن حفره های ریز در سطح مینای دندان می شود. این کار به کاهش حساسیت بسیار کمک می کند. در بیشتر موارد حساسیت دندان پس از چند روز یا چند هفته کاهش پیدا میکند اما در برخی افراد تا آخر این حساسیت باقی می ماند به خصوص هنگامی که دندان در معرض سرما قرار می گیرد. 1. رنگ سیاه آن نمای نا زیبایی را ایجاد می کند برای همین در دندان های خلفی که در معرض دید قرار نمی گیرند استفاده می شوند .

دندان های پوسیده شده حاوی باکتری ها هستند و این باکتری ها با تکثیر خود باعث گسترش پوسیدگی می شوند. مشکلاتی مانند پوسیدگی و یا از بین رفتن ریشه هرگز با روش های خانگی قابل رفع نیست و باید توسط دندانپزشک برطرف شود. شرکت های مختلف تولید کننده درصد های مختلفی از این عناصر را استفاده می کنند . دندان پزشک ماده پر کننده را در می آورد و ماده جدیدی را قرار می دهد.

بلکه ممکن است دندان مورد ترمیم دچار پوسیدگی ثانویه شود و یا از محلی غیر از محل انجام ترمیم مورد پوسیدگی جدید قرار بگیرد. این رویه تحت عنوان پرکردگی هم شناخته میشود که شامل قرار دادن یک ماده سازگار با ساختار دندان بر روی حفره تمیز شده و عاری از عفونت و پوسیدگی است. و این حالت ممکن است به هنگام تعویض پرکردگی آمالگام با کامپوزیت یا برداشتن آمالگام ایجاد شود و البته این در صورتی است که از تهویه کافی و از میزان زیاد آب در زمان برداشت آمالگام با توربین دندانپزشکی استفاده نشود. اگر میخواهید بدون نگرانی از لکههای سیاه دندانهای پر کرده خود به راحتی بخندید، با استفاده از مواد پر کننده سفید و همرنگ دندان میتوانید با اعتماد به نفس بیشتری دندانهای زیبا و طبیعی خود را نمایان کنید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ست ترمیم دندانپزشکی لطفا از سایت ما دیدن کنید.