چاپ مولتی استایل طلایی – چاپ مولتی استایل نقره ای

از دیگر ویژگی های ورق مولتی استایل سرعت بالای تولید آن ها و همچنین مقاومت خوب در مقابل رطوبت است. ورق مولتی استایل نقره ای طرح لایه باز تابلو بنری برای مشتری ها در انتخاب جنس می شود. در دنیای مدرنی که ما در آن زندگی می کنیم هر روز ایده ها ، ابداعات و اختراعات جدیدی را می بینیم و یا در مورد آنها می شنویم . این کار سبب شده است بسیاری از شرکتها برای حک لیزر روی آن است. به راحتی و با چسبهای مخصوص بر روی سطوح چسبانده میشود.

همین دو ویژگی به افراد کمک می کند با دستگاه های پیشرفته ای همچون برش لیزر CO2 و trotec به راحتی آن ها را برش دهند. ورق های مولتی استایل در چاپ مولتی استایل طلایی و نقره ای دارای ویژگی پشت چسب دار و بدون چسب هستند که بسته به نوع محیط می توان از هر کدام استفاده نمود. ضمنا ورق های مولتی استایل از قیمت پایین تری نسبت به فلزات برخوردارند. کاربردهای بیشمار این ورق ها در دکوراسیون باعث شده تا استفاده از آن به یک ضرورت تبدیل شود. برش لیزری در مقیاس بسیار کوچک و ظریف قابل اجرا است،که ضایعات این ورق ها را بسیار کاهش می دهد.

۲- ورقهای مولتی قابلیت حک و برش دارند و این موضوع باعث شده تا بسیاری از شرکت ها برای ساخت انواع تندیس ها و پلاک های تبلیغاتی از آن استفاده کنند. همانطور که اشاره شد، معمولا از ورق های مولتی استایل در صنایع تبلیغاتی مانند ساخت تابلو، انواع پلاک، طراحی انواع لوگو ها، ساخت استند اسم و… ورق مولتی طلایی و نقره ای عموما در ساخت انواع پلاک مورد استفاده قرار می گیرند. عموماً داروخانه ها هم افزایش است که دارای یک نشان از انواع مولتی استایل. اما باز هم با توجه به نوع کاربری و استفاده از چسب دو طرفه می تواند تغییر کند .

توجه: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. از مزیت های این پلاک سرعت بالای تولید و عدم محدودیت در برش های گرد و همچنین مقاومت در مقابل رطوبت می باشد. عدم مقاومت در مقابل حرارت و ضربه و همچنین مقاومت بسیار کم در مقابل خراشیدگی محدودیت های این نوع پلاک می باشد، به همین خاطر استفاده از این پلاک بیشتر جهت ساختن تندیس و تابلوهای مکانهای مرطوب مانند استخرهای ورزشی توصیه می گردد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت مولتی استایل اتریشی.