صابون بچه برای صورت • ❤️ فانی لند

این نوع کرم های ضد آفتاب حاوی فاکتورهای فیزیکی بیشتر و فیلترهای شیمیایی کمتری می باشند و در نتیجه برای پوست های حساس مناسب هستند. این کرم را بیشتر در روزهای آفتابی و گرم همچنین در روزهای سرد سال باید مصرف کرد کرم نمیتواند ساعتهای زیادی بر روی پوست دوام بیاورد، پس باید چند ساعت یکبار مجددا آن را تمدید کنید. بهترین کرم ضد آفتاب موجود در بازار علاوه بر ایجاد سد محافظتی قوی در برابر آفتاب، می تواند به عنوان پایه ی آرایش هم مورد استفاده قرار گیرد و به یاد داشته باشید که باید هر روز از این محصول استفاده کنید و حداقل 30 دقیقه قبل از خروج از منزل و قرار گیری در معرض آفتاب آن را بر روی پوست خود بمالید و همین طور در صورت تعریق زیاد، آن را تجدید نمایید.

مدت انقضای این محصول از طرف شرکت سازنده خود 36 ماه از زمان ساخت است و حجم بطری تیوپی آن 40 میلی لیتر است و هم چنین این محصول برای پوست آقایان و خانم ها ساخته شده و قابل استفاده می باشد و در نتیجه محدودیتی در جنسیت مصرف کننده ندارد و برای تمامی سنین نیز مناسب می باشد.

این محصول محافظی قوی برای پوست در برابر اشعه های UVA، UVB، IR می باشد که در ساخت آن از عصاره ساقه انگور که فاقد چربی است، استفاده شده و می تواند انواع لک و جای جوش پوست صورت را بپوشاند. در حالت کلی اشعه خورشید دارای سه طیف A، B و C است که خوشبختانه طیف آخر آن از جو رد نمی شود و اولین لایه دفاعی ما در برابر مضرات نور آفتاب می کرم ضد آفتاب قوی باشند. محصولات ویژه ی کودکان و افراد دارای پوست حساس: بعضی از کرم های ضد آفتاب به صورت خاص برای کودکان و نوزادان به فروش می رسند.

همچنین شما باید از موها و پوست سر نیز محافظت کنید و برای جلوگیری از کم رنگ شدن رنگ مو ، جلوگیری از خشکی ریشه ها و جلوگیری از سوختن پوست باید از محصولات حفاظتی مناسب استفاده کنید. اگر spf کرم ۳۰ یا ۵۰ باشد می تواند تا ۹۸ درصد از اشعه ها را فیلتر کند.