کرم مرطوب کننده – خرید و قیمت انواع کرم نرم کننده و آبرسان صورت

هنوز هم سادهترین راه برای آبرسانی به پوست، نوشیدن مقدار زیادی آب است، اما پزشکان متخصص پوست پیشنهاد میکنند اشخاصی که پوست کمآب دارند، از یک ماده آبرسان موضعی استفاده کنند. خشکی پوست علتهای زیادی دارد مانند آلودگی هوا و کمبود آب با این تفاوت که مشکل اول دست ما نیست اما مشکل دوم به راحتی قابل رفع شدن است. این کرمها علاوه بر رطوبت رسانی، به دلیل وجود چربی که در فرمولاسیون شان وجود دارد، خشکی بیش از حد پوست را برطرف کرده و از آسیبهای جدی جلوگیری میکنند. برای رسیدن به بهترین نتیجه باید از کرم آبرسان و مرطوب کننده در زمان صبح (قبل از کرم ضد آفتاب) و شب استفاده کنید.

قبل از هر فاکتوری در انتخاب این محصول، بایستی به نوع پوست خود توجه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از این محصولات میتوانید به وبسایتهای آنها که منبع خوبی است مراجعه کنید. اما بیشتر تفاوت آنها در چگونگی دستیابی به این نتایج، نهفته است. به محتوای آب درون سلولها هیدراتاسیون گفته میشود که منجر به چربی و انعطافپذیری آنها میشود. بروز دهد. آب های دخیره شده در لایه های زیرین پوستی به سلامت آن کمک می کنند. کرم های مرطوب کننده با جایگزینی چربی های پوستی و دیگر ترکیبات موجب بهبود و ترمیم لایه شاخی پوست و در نتیجه باعث کاهش ازدسـت دادن آب پوسـت می شوند.

درصد بیشتر ترکیبات این کرمها را بایستی آب تشکیل داده باشد. از آنجایی که این مدل کرمها فاقد چربی هستند، چربی پوست را تشدید نمیکنند، علاوه بر این رطوبت فوقالعادهای به پوست میرسانند. مرطوب کننده فاقد چربی و سبک، بهترین مرطوب کننده برای این افراد است. همچنین برای پوستهایی که به لحاظ ژنتیکی چرب هستند، کرمهای مرطوب کننده فاقد چربی بهترین گزینه محسوب میشوند. پوستهایی که بسیار خشک و پوسته پوسته شدهاند، بایستی هم از کرم مرطوب کننده و هم آبرسان استفاده کنند. برای پوستهایی که به لحاظ ژنتیکی خشک هستند و تحت شرایط محیطی و استفاده از مواد شوینده نامرغوب، این خشکی تشدید شده است، بایستی از کرمهای مرطوب کننده با پایه چربی و ترجیحا وازلین استفاده کرد.

آبرسان و شوینده نوتروژینا فورا خشکی پوست را برطرف کرده و پوستی نرم برای شما به ارمغان می آورد. در واقع کرم آبرسان با رساندن رطوبت به سطح پوست، باعث نرم شدن آن میشود. کرم مرطوب کننده، رطوبت لازم را به پوست میرساند، این در حالیست که کرم آبرسان، با جذب آب موجود در هوا و رساندن آن به سطح پوست، آب پوست را تامین کرده و در نهایت التهابات سطح پوست را ترمیم میکند. آب در اطمینان از سلامت، صاف و درخشان نگه داشتن پوست نقشی اساسی دارد، بنابراین کاملا منطقی است که به سراغ محصولات مراقبت از پوست برویم تا به پوستمان آبرسانی کرم مرطوب کننده ژیناژن کنند.