حرکت در نمودار نجومی خود با چانی نیکلاس

https://www.youtube.com/watch؟v=d8qqIt_5HiY

با همکاری دوستان ما در پورشه

خواب دیدن ، تصور دنیایی پر از امکان است. تحقق یک رویا تبدیل این ایده ها – بزرگ یا کوچک – به واقعیت است. ما با پورشه همکاری کردیم تا سری Drive را ایجاد کنیم: سه ​​کارگاه اندازه کوچک که ابزارهای مختلف برای حرکت در رویاهای ما و چالش ها و فرصت های پیش روی آنها را پوشش می دهد.

ستاره شناس چانی نیکلاس – نویسنده شما برای این متولد شده اید و خالق برنامه CHANI – می گوید نمودار تولد شما می تواند به عنوان یک نقشه راه برای زندگی شما عمل کند ، ابزاری برای درک بهتر خود و اینکه در ادامه می خواهید کجا بروید. البته ، این یک نقشه راه پیچیده است. طالع بینی چیزی فراتر از نشانه های خورشید است. نیکلاس توضیح می دهد که ریتم های نجومی زیربنای جهان و زندگی ما از ابتدا بوده است.

هیچ کس به اندازه نیکلاس طالع بینی را شعرآمیزتر نمی کند ، که در عین حال نحوه استفاده شخصی شما از سیستم و حکمت باستانی را برای تشخیص زندگی خود به اشتراک می گذارد. در این کارگاه آموزشی ویدئویی نه دقیقه ای-اولین مورد در سری جدید Drive ما با پورشه-نیکلاس توضیح می دهد که چگونه طالع بینی می تواند الگوهای زندگی ما را آشکار کند. او توضیح می دهد که چگونه خورشید ، ماه ، طلوع و صعودها با هم کار می کنند تا مسیر شما را تقویت کرده و هدف زندگی شما را شکل دهند. او می گوید ، طالع بینی می تواند به ما کمک کند رویا هایمان را در یک زمان باز کنیم.

برای عمیق تر شدن ، ما همچنین نیکلاس را دعوت کردیم که در اجلاس بعدی ما در goop Health ، در 7 نوامبر ، شخصاً به ما ملحق شود. ما برای یک روز کامل از گفتگوها و کارگاه های آموزشی با پورشه شرکت می کنیم که راههای بیشتری را برای استفاده از پتانسیل ما بررسی می کند. و رویاهای مختلف را کشف کنید و بله ، این درست است که ما در حالی که پشت فرمان برخی از اتومبیل های اسپرت ویژه هستیم ، برخی از رویاها را کشف خواهیم کرد.

در حال حاضر ، چند قطعه حکمت از کارگاه ویدیویی نیکلاس که ارزش تأکید دارد.

یادداشت های کارگاه

نمودار تولد ما نشانه ای از آسمان در لحظه تولد ما است.

در فصل اول ویدئو ، نیکلاس به ما می گوید که چرا طالع بینی مردم را در طول زمان مجذوب کرده است. آسمان همیشه لحن ، ریتم و چرخه های زندگی ما را تعیین کرده است. بنابراین ارتباط با آن همیشه بسیار مهم بود. “نیکلاس می گوید. “قطع ارتباط ما با آسمان و جهان طبیعی یک اتفاق اخیر است و من معتقدم که این قلب هم در تنهایی ما و هم در احساسات گم شدن ما قرار دارد.” وقتی به نمودار خود نگاه می کنید ، نیکلاس توضیح می دهد ، شما در زمان متولد شدن با آسمان رابطه ایجاد می کنید.

سه کلید برای نمودار نجومی شما وجود دارد.

سه جزء اصلی نمودار تولد عبارتند از: خورشید ، ماه و علائم طلوع. نیکلاس توضیح می دهد: “خورشید چیزهای زیادی درباره نحوه درخشش شما می گوید.” “خورشید در نمودار ما مکانی است که ما در آن زنده می شویم. اگر ما متوجه نشویم که چگونه با علامت خورشید خود زندگی کنیم ، احساس زنده بودن نمی کنیم. این منبع نور و گرما و زندگی ما است. ” در حالی که اکثر ما ممکن است با علامت خورشید خود آشنا باشیم ، علامت طلوع ما علامتی است که مخصوص مکان و زمان تولد ما است. نیکلاس می گوید: “این سیاره کجاست که به شما می گوید کجا باید بروید تا احساس رضایت داشته باشید.”

ریتم های ماه این است که چگونه ما هدف زندگی خود را در a به صورت روزانه

“ماه نور خود را ندارد. نیکلاس توضیح می دهد که این یک بدن است که نور خورشید را منعکس می کند. “ماه ریتم روزانه و آیینی است که هر بیست و چهار ساعت یکبار انجام می دهیم. این نزدیکترین شریک آسمانی ما است. این کسی است که ما را دور می زند و داده های سایر سیارات را به ما منتقل می کند. این واسطه بین ما و بقیه منظومه شمسی است. ” نیکلاس می گوید از طریق ماه است که ما می دانیم چگونه خود را تغذیه و مراقبت کنیم.

تعقیب رویای شما یک تلاش خودخواهانه نیست.

“هریک از ما یک رویا داریم. زندگی هر یک از ما دارای هدفی است ، و این از روی من نیست که به آن رویا می رسیم. این از چیزی بسیار عمیق تر است. “نیکلاس توضیح می دهد. “این از روح است ، و این در آسمان نقش بسته است. نمودار نجومی شما نقشه ای است که رویایی را که روح شما می بیند یا رویایی را که جهان برای شما در نظر دارد رمزگشایی می کند. “

POV: میز ما وقتی در برنامه CHANI هستیم

  1. کتابفروشی Felix Gray HAMILTON BLUE LIGHT Glasses ، 105 دلار

    فلیکس گری
    عینک های آبی HAMILTON BLUE
    گوپ ، 105 دلار

    خرید کن

  2. شما برای این کتابفروشی متولد شده اید ، 19 دلار

    هارپرون
    شما برای این متولد شده اید
    کتابفروشی ، 17 دلار

    خرید کن

  3. vitruvi UPLIFT KIT goop ، 48 دلار

    vitruvi
    کیت UPLIFT
    خنده ، 48 دلار

    خرید کن

  4. vitruvi GOOP-EXCLUSIVE STONE DIFFUSER goop ، 119 دلار

    vitruvi
    پخش کننده سنگ GOOP منحصر به فرد
    گوپ ، 119 دلار

    خرید کن

  5. خانه گیاهان گیاه شناسی Waris SWEET CLARITY ، 28 دلار

    House of Waris Botanicals
    وضوح شیرین
    خنده ، 28 دلار

    خرید کن

  6. Trendglas JENA LARGE GERMAN GLASS MUG goop ، 22 دلار

    شیشه ترند JENA
    لیوان بزرگ شیشه ای آلمانی
    خنده ، 22 دلار

    خرید کن

چانی نیکلاس اهل لس آنجلس است نیویورک تایمز– نویسنده و ستاره شناس پرفروش با جامعه ای بیش از 1 میلیون خواننده ماهانه. او بیش از بیست سال است که یک منجم مشاور است و افراد را راهنمایی می کند تا اهداف زندگی خود را از طریق درک نمودار تولد خود کشف کرده و برآورده کنند.

امیدواریم از محصولات توصیه شده در اینجا لذت ببرید. هدف ما این است که فقط چیزهایی را که دوست داریم و فکر می کنیم شما نیز دوست دارید پیشنهاد دهیم. ما همچنین شفافیت را دوست داریم ، بنابراین ، افشای کامل: در صورت خرید از طریق پیوندهای خارجی این صفحه ، ممکن است سهم فروش یا سایر غرامت ها را جمع آوری کنیم.