راه حلی برای علاج استرس بی اختیاری ادرار

با همکاری دوستان ما در INNOVO

وندی لوریا

وندی لاوریا ، معاون ارشد گوپ در مشارکت با نام تجاری ، دویدن را دوست دارد. دویدن و تلاش برای هیدراته ماندن می تواند برای مثانه چالش برانگیز باشد. بیش از یک زن از هر سنی در هر سنی از بی اختیاری استرسی ادرار (SUI) رنج می برند ، زمانی که نشت ادرار در اثر فشار ناگهانی روی مثانه ایجاد می شود ، مانند سرفه ، عطسه یا انجام ورزش های ضربه ای. لائوریا تمرینات کگل ، درمان توصیه شده برای تقویت عضلات کف لگن را امتحان کرده بود ، اما هرگز مطمئن نبود که آنها را به درستی انجام می دهد ، و به نظر نمی رسد که آنها کمکی کنند. یکی از آشنایان به او پیشنهاد کرد که دستگاه INNOVO را امتحان کند ، که برای او طنین انداز شد: “من یک دختر بزرگ هستم. اگر گجتی وجود دارد که بتواند چیزی را برطرف کند ، من همه طرفدار آن هستم. ”

INNOVO ، که از FDA پاک شده است ، اختراع شد تا به افراد کمک کند تا ماهیچه های لگن را به طور صحیح ، غیر تهاجمی و در خانه تمرین دهند. یک جلسه سی دقیقه ای 180 کگل کامل ارائه می دهد. همانطور که در تحقیقات بالینی نشان داده شد ، در دوازده هفته پس از استفاده از INNOVO پنج بار در هفته ، زنان مبتلا به SUI خشک شده یا نشت قابل توجهی کمتر را تجربه کردند.

لائوریا از تجربه شخصی خود با INNOVO و نحوه تبدیل شدن آن به بخشی از روال سلامتی (تحسین برانگیز) او برای ما گفت.

همه مایعات

  1. من فکر می کنم حتی قبل از افزودن به INNOVO یک روال خوب برای سلامتی داشتم. من هر روز صبح اسموتی می کنم ، معمولاً با اسفناج ، موز ، توت فرنگی منجمد ، شیر بادام ، و به تازگی ، ابرقدرت جدید تقویت کننده متابولیسم. و من از طرفداران بزرگ ژنهای دبیرستان هستم – باز هم ، زیرا متابولیسم من چیزی است که من علاقه مند به حمایت از آن هستم.

  2. goop Wellness METABOLISM-BOOSTING SUPERPOWDER

    goop Wellness
    ابرقدرت تقویت کننده متابولیسم
    goop ، 55 دلار/50 دلار با اشتراک

    خرید کن

  3. goop Wellness ژن های دبیرستان

    goop Wellness
    ژن های دبیرستان
    goop ، 90 دلار/75 دلار با اشتراک

    خرید کن

  4. من صبح زود GOWPGLOW Superpowder صبح را از انبار بیرون می آورم (یا ابرقدرت سم زدایی G.Tox یا ابرقدرت کلاژن GOOPGENES). من در طول روز مایعات زیادی می نوشم. من همیشه سعی می کنم آب بدنم را تامین کنم. و این ، با اجرا ، دستور نشت است.

  5. goop Beauty GOOPGLOW MORNING SKIN SUPERPOWDER

    goop Beauty
    GOOPGLOW MORNING SKIN SUPERPOWDER
    goop ، 60 دلار/55 دلار با اشتراک

    خرید کن

  6. goop Beauty G.TOX DETOXIFYING SUPERPOWDER

    goop Beauty
    G.TOX سم زدایی SUPERPOWDER
    goop ، 60 دلار/55 دلار با اشتراک

    خرید کن

  7. goop Beauty GOOPGENES MARINE COLLAGEN SUPERPOWDER

    goop Beauty
    GOOPGENES MARINE COLLAGEN SUPERPOWDER
    goop ، 95 دلار/86 دلار با اشتراک

    خرید کن

جنبش

من یک دونده بزرگ هستم ، جایی که فکر می کنم بی اختیاری من از آنجا ناشی می شود. پسرم را به فرزند خواندگی پذیرفتم ، بنابراین در حالی که مادر هستم ، زایمان نکردم. من از دبیرستان دونده بودم. احساس می کنم بی اختیاری ادرار من احتمالاً در اوایل سی سالگی شروع شده است ، و از آن زمان به بعد به طور فزاینده ای بیان می شود.

من در طول همه گیری همه گیر پیلاتس آنلاین انجام می دادم. من از Forma ، یک سری اشتراک آنلاین استفاده می کنم و همچنین Fluidform را دوست دارم. من از وزنه حلقه ای ، توپ ، نوارهای مقاومتی و وزنه های مچ پا یا مچ دست استفاده می کنم. و ، البته ، یک تشک یوگای کوسن خوب.

  1. بالا حلقه قدرت

    بالا
    حلقه قدرت
    خنده ، 85 دلار

    خرید کن

  2. OPTP LOROX BODY SPHERE

    OPTP
    LOROX BODY SPHERE
    خنده ، 23 دلار

    خرید کن

  3. بندهای مقاومت Drea Wheeler

    دریا ویلر
    بندهای مقاومت
    خنده ، 40 دلار

    خرید کن

  4. بالا WAWETED WRIST BANGL

    بالا
    دسته های مچ دست وزن دار
    خنده ، 49 دلار

    خرید کن

  5. Manduka GRP YOGA MAT

    ماندوکا
    GRP YOGA MAT
    خنده ، 130 دلار

    خرید کن

تغییر بازی

  1. من از آن تمرینات و حرکات لذت می برم ، اما هیچ چیز تا کنون به طور مداوم برای بی اختیاری برای من کار نکرده است. من قبلا سعی کردم تمرینات کگل را انجام دهم ، اما برایم سخت است که بدانم آیا آنها را به درستی انجام می دهم یا نه ، و فکر نمی کنم هیچ پیشرفت چشمگیری مشاهده کرده باشم ، بنابراین هرگز از آنها استفاده نکردم. از زمان شروع کار با INNOVO ، من قطعاً پیشرفتی را مشاهده کرده ام. INNOVO احساس می کند که به من کگل های خوبی می دهد. حدس و گمان را برطرف می کند. من مجبور نیستم نگران این باشم که آیا آنها را اشتباه انجام می دهم یا نه.

    من فقط پنج هفته دارم و وقتی دویدم ، پیشرفت قابل توجهی در مورد نشتی داشتم. گاهی اوقات هنگام عطسه نشت می کنم ، و روز دیگر ، سه یا چهار عطسه بدون نشتی داشتم – خوشحال شدم. بنابراین من به آن پایبندم.

  2. کیت INNOVO INNOVO

    ایننوو
    کیت INNOVO
    گوپ ، 450 دلار

    خرید کن

من شبها روال INNOVO خود را انجام می دهم. بعد از اینکه پسرم را به رختخواب کشیدم ، شورت را می اندازم. من معمولاً وضعیت دراز کشیدن را انجام می دهم-به نظرم راحت تر است-اگرچه شما می توانید این کار را به صورت ایستاده نیز انجام دهید. آسان است: شورت را می پوشید و کار می کند. روی تخت دراز می کشم و سی دقیقه از آن استفاده می کنم. دارای تایمر بوده و بطور خودکار خاموش می شود. بوق می زند و به شما می گوید که آیا موقعیت باید تنظیم شود.

این احساس شبیه کگلز است ، اما کمی خارج از بدن-واقعاً جالب است. به نظر من آرامش بخش است ، مانند یک نوع ماساژ کوچک. من معمولاً ایمیل می خوانم ، اینستاگرام را مرور می کنم ، با تلفن صحبت می کنم یا می خوانم مجله نیویورک تایمز. گاهی اوقات یک مدیتیشن هدایت شده را انجام می دهم و به آن گوش می دهم. استراحت سی دقیقه ای خوبی است.


در ایالات متحده ، INNOVO برای درمان بی اختیاری ادراری استرس زنان مجوز FDA را دریافت کرده است.


این مقاله فقط برای اهداف اطلاع رسانی است. این دارو جایگزینی برای مشاوره ، تشخیص یا درمان پزشکی حرفه ای نیست و هرگز نباید مورد استفاده قرار گیرد و هرگز نباید از توصیه های پزشکی خاص استفاده کرد. در حدی که این مقاله توصیه های پزشکان یا پزشکان را شامل می شود ، نظرات بیان شده نظرات متخصص ذکر شده است و لزوماً نمایانگر دیدگاه های گوپ نیست.