از طریق این مجموعه ارائه میشود

به دلیل اینکه لوازم تقلبی بسیار زود مستهلک می شوند، باید در خرید لوازم یدکی لیفان 620 بسیار دقت شود تا بتوان لوازم یدکی اورجینال را تهیه کرد. فروشگاه لوازم یدکی لیفان در تهران ، خرید لوازم یدکی لیفان نیاز به دقت فراوان دارد به شکلی که یا باید دانش خود را در مورد لوازم یدکی بالا ببرید و یا اینکه با یک کارشناس لوازم یدکی خودرو اقدام به خرید کنید. در فروشگاه لوازم یدکی لیفان در تهران انواع لوازم یدکی وجود دارد که برای هر مدل با توجه به لوازم داخل موتور، لوازم بدنه، فنربندی، لوازم داخلی و برقی و چرخ ها به خریداران ارائه می شود. زمانی که داخل اتاق خودرو را مشاهده می کنید متوجه تفاوت کیفیت در مقایسه با خودروهای دیگر مانند جک J5 می شوید. از نظر عایقبندی کابین نیز لیفان در رده پایینتری قرار میگیرد و صدای بیشتری در فضای داخل آن به گوش خواهد رسید. در حال حاضر این خودرو ، خودرویی شناخته شده در بازار است که مدل های دست دوم و کارکرده آن نیز در بازار پیدا میشود. لیفان 520 دارای کیسه هوا رینگ اسپرت و آینههای برقی است و فرمانپذیری عالی از دیگر ویژگیهای این مدل از لیفان محسوب میشود.

وجود آپشنهای زیاد در این خودرو نظیر 6 کیسه هوا برای راننده و سرنشینان ایمنی بالایی را ایجاد می کند و از دیگر ویژگیهای دیگر این خودرو آلایندگی بسیار پایین آن محسوب میشود. بر اساس این گزارش هم اکنون پس از روسیه تولید این خودرو در ایران و در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم در کارخانه بم خودرو آغاز شده و بنا به شنیده ها نیز بنا است تا اولین محصول تولیدی این شرکت در دی ماه 99 وارد خیابان های ایران شود. شرکت لیفان در جهت صرفه جویی در هزینه ها از قرار دادن CD Player صرفه نظر نموده و رادیو را جایگزین آن کرده است. این خودرو دارای دکمه استارت می باشد و بر روی فرمان آن دکمه کنترل کروز قرار داده شده است. ساختار چراغ های هالوژنی به این شکل است که هالوژن در یک حباب شیشه ای است و در این حباب یک رشته تنگستن نیز قرار دارد. سرسیلندر خودرو قطعه ای است از جنس فلز که به منظور بسته شدن سیلندر از آن استفاده می کنند، تا در زمانی که موتور در حال کار است بتواند از ورود گازها ممانعت کرده و به صورت موقتی مسیر لازم برای ورود سوخت و خروج دود را ایجاد کند.

کلاس این خودرو سابکامپکت یا سوپر مینی است و طراحی آن از خودروی لوگان یا همان تندر ال90 است. فضای داخلی خودرو در مقایسه با خودروهای هم رده از طراحی زیبایی برخوردار می باشد. روکش صندلی های لیفان چرم مصنوعی مشکی می باشد که از کیفیت بهتری نسبت به دیگر خودروهای چینی برخوردار است. هرچند این خودرو همانند رقبای خود از ظاهر جذابی برخوردار است. خودرو لیفان در سال 2006 توسط شرکت لیفان که یکی از خودروسازان چینی است، تولید شد. خودرو لیفان 620 مجهز به نمایشگر لمسی می باشد که یکی از جذاب ترین تکنولوژی های آن است. سنسور نور و دی لایت از دیگر ویژگی هایی است که در خودرو لیفان تعبیه شده است. لیفان 620-1800C and tagged ارم لیفان, اینه لیفان, بدنه لیفان, بلبرینگ کلاچ لیفان, پرژکتور لیفان, پلوس لیفان, پمپ ترمز لیفان, پمپ کلاچ لیفان, پولی سر میل لنگ لیفان, تسمه تایم لیفان, جعبه فرمان لیفان, جلو پنجره لیفان, چراغ جلو لیفان, چراغ عقب لیفان, درب لیفان, درموتور لیفان, دسته موتور لیفان, دیسک کلاچ لیفان, رادیات اب لیفان, راهنما لیفان, روغن لیفان, رینگ پیستون لیفان, زنجیر تایم لیفان, سپر جلو لیفان, سپر عقب لیفان, سرسیلندر لیفان, سفت کن تایم لیفان, سقف لیفان, سوپاپ لیفان, سیبک لیفان, سیلندر لیفان, سینی زیر لیفان, شلگیر لیفان, شمع دنده عقب لیفان, شمع لیفان, صفحه کلاچ لیفان, طبق لیفان, فروش قطعات لیفان, فروش لوازم لیفان, فروش لوازم یدکی لیفان, فروشگاه لوازم یدکی لیفان, فروشگاه لیفان 520, فروشگاه لیفان 620, فروشگاه لیفان ایکس 60, فشنگی اب لیفان, فشنگی روغن لیفان, فن اب لیفان, فیلتر روغن لیفان, فیلترهوا لیفان, قطعات لیفان, قطعات لیفان 520, قطعات لیفان 620, قطعات لیفان x60, قطعات یدکی لیفان, قیمت لوازم x60, قیمت لوازم لیفان, قیمت لوازم یدکی 520, قیمت لوازم یدکی 620, قیمت لوازم یدکی لیفان, کف پوش لیفان, کلاف لیفان, کویل لیفان, کیت تایم لیفان, کیت کلاچ لیفان, گارد لیفان, گارد لیفان x60, گلگیر لیفان, گیربکس لیفان, لوازم 520, لوازم 620, لوازم اصلی 520, لوازم اورجینال لیفان, لوازم ایکس 60, لوازم لوازم یدکی یدکی لیفان لیفان, لوازم لیفان, لوازم لیفان 520, لوازم لیفان 620, لوازم لیفان ایکس 60, لوازم یدکی 520, لوازم یدکی اصلی 620, لوازم یدکی اصلی x60, لوازم یدکی اصلی کرمان موتور, لوازم یدکی اصلی لیفان 520, لوازم یدکی اصلی لیفان 620, لوازم یدکی اورجینال لیفان, لوازم یدکی ایکس 60, لوازم یدکی بدنه لیفان, لوازم یدکی خودرو, لوازم یدکی کرمان موتور, لوازم یدکی لیفان, لوازم یدکی لیفان 520, لوازم یدکی لیفان 620, لوازم یدکی لیفان 820, لوازم یدکی لیفان x50, لوازم یدکی لیفان x60, لوازم یدکی لیفان ایکس 50, لوازم یدکی لیفان ایکس 60, لوازم یدکی لیفان موتور, لوازم یدکی ماشین, لوازم یدکی موتوری لیفان لوازم یدکی620, لیفان 520 لوازم یدکی, لیفان 620 لوازم یدکی, لیفان ایکس 60 لوازم یدکی, مه شکن عقب لیفان, مه شکن لیفان, میل سوپاپ لیفان, میل لنگ لیفان, واشر کامل لیفان 620 1800cc, واشرکامل لیفان, وایرشمع لیفان, لوازم یدکی لیفان 520 تهران سرسیلندر لیفان ۶۲۰ یاطاقان لیفان.

کلیه قطعات موتوری و قطعات سیستم محرکه و اگزوز از جمله سرسیلندر، دسته موتور، پایه دسته موتور، تسمه تایم، تسمه دینام، دیسک و صفحه، بوشهای سیلندر و دسته موتور، واشر سرسیلندر، شمع، پیستون، پمپ بنزین و … موتور ۴ سیلندر ۱۸۰۰ سی سی که با دو جعبه دنده 5 دنده دستی و 4 دنده اتومات عرضه شده است. سایت لیفان مرکزی تمامی لوازم یدکی و قطعات مورد نیاز مدل های گوناگون خودروی لیفان را عرضه می کند. این خودرو توسط کرمان موتور عرضه شد. این خودرو مجهز به فناوری VVT می باشد که موتور آن توانایی تولید 164 اسب بخار را دارد. همه نسخه هایی که از خودرو لیفان X60 ارائه شده است از یک پیشرانه 1800 CC بهره می برند که می تواند تا 131 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و 168 نیوتن متر در 4200 دور در دقیقه قدرت داشته باشد. 40 درصد از وزن بدنه از فولاد قوی و با کیفیت می باشد که باعث سبکی و استحکام خودرو شده است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از لوازم یدکی لیفان گوهردشت دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.