پرفروشترین برندهای تلویزیون در ایران – ایسنا

سیسمونی عبارت است از رخت، لباس، لوازم خواب و حمام نوزاد اول که در فرهنگ برخی مناطق ایران رسم بر آن است که برای نوزاد اول وسایل موردنیاز، توسط خانواده عروس تهیه میشود و به خانه عروس و داماد میفرستند. همانطور که میدانید در تهران لوازم خانگی در چند بازار عرضه میگردد. شواهد و قرائن حاکی از آن است که این فروشگاه به نحوی یکی از شعب نینی مون میباشد، البته این موضوع تائید نشده است. برای مراجعه به سیسمونی های شیراز می توانید از لیستی که در ابتدای این مقاله توسط وبسایت کارشد جمع آوری شده است استفاده نمایید و به آنها سر بزنید.

شاید بهترین تعریف این باشد که از پفک چیتوز تا لوازم اداری HP تا لوازم خانگی پارس خزر، سامسونگ و Asus را در این مجموعه خواهید یافت. از جمله اقلام اصلی سیسمونی که مادران باید به فکر آنها باشند میتوان به لباس نوزاد، وسایل غذاخوری، وسایل حمل، بهداشت و حمام، کالای خواب، تزیینات و دکوراسیون اتاق خواب کودک، اسباب بازی و …

مرکز خرید مگامال دارای یک فروشگاه هایپر می است که اقلام مختلف مصرفی را به قیمت مناسبی عرضه میکند. قیمت مبلمان در این بازار بسیار کمتر از بازارهای دیگر در شهر تهران است. شما به راحتی میتوانید در خیابان صف با 150 تا 180 هزار تومان یک جفت کفش چرم طبیعی اعلا خریداری کنید.

با استفاده از فیلتر نمایش “محبوبترین ها” که در بالای لیست فروشگاه های سیسمونی قرار دارد، میتوانید آنها را بر اساس محبوبیت بین کاربران مشاهده نمایید. در بازار خیابان شریعتی علاوه بر لوازم خانگی، لوازم صوتی، تصویری نیز عرضه میگردد. دسته اول لوازم آشپزخانه و دسته دوم لوازم برقی خانگی است.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد تم سیسمونی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.