هیلتی رو از کجا باید تهیه کنیم؟

در بازار کنونی آنقدر هیلتی های تراشه وجود دارد که وقتی برای خرید می روید احساس سردرگمی کنید. هیلتی های مختلف عملکردهای متفاوتی را در اختیار شما قرار می دهند. از آنجایی که از آن در مشاغل خانگی یا حرفه ای خود استفاده می کنید، باید کالای خود را بر اساس عملکرد آن انتخاب کنید.

 

بهترین راهنمای خرید هیلتی

قدرت هیلتی

https://tehrantakhrib.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%87%db%8c%d9%84%d8%aa%db%8c/

هرچه قدرت بالاتر باشد، آسان تر و زمان کمتری می برد. هر هیلتی برقی در بازار موجود است اما تقریباً 2200 وات، 1800 پالس ضربه در دقیقه هیلتی را می توان برای شکستن سوراخ های بتنی، برداشتن فونداسیون مسکونی، کل دال بتنی استفاده کرد. اما فراموش نکنید که اگر مقاومت خیلی زیاد باشد، ممکن است کف بتونی آسیب ببیند.

 

نوع اسکنه / بیت

 

چند اسکنه اولیه برای هیلتی خردکن وجود دارد.

 

اسکنه نقطه ای و مسطح

 

مجوز کار در همه جهات برای هر گونه خرد کردن یا ایجاد فرورفتگی در بتن و از بین بردن سنگ سخت، این امر ضروری است.

 

بیل اسکنه

 

اسکنه سنگین، ایده آل برای سوراخ کردن سوراخ های بزرگ از طریق بتن سخت.

 

اسکنه ساینده

 

به طور عمده در تعداد زیادی از مواد برای حذف نور و تخریب استفاده می شود.

 

اسکنه سرعت سفالی

 

برای لبه‌های کثیف، سطوح صافی ایجاد می‌کند.

اسکنه فلکس

 

یک نوع تیغه انعطاف پذیر ساخته شده از فلز که برای برداشتن کاشی استفاده می شود.

 

به غیر از اینها، انواع دیگر اسکنه وجود دارد و انتخاب اسکنه کاملاً به کاری که قرار است انجام دهید بستگی دارد.

 

قابلیت تنظیم و کاهش ضربه

 

همیشه به خاطر داشته باشید که دستگیره هیلتی بالایی که خریداری می کنید باید 360 درجه قابل تنظیم باشد. بنابراین، طیف وسیعی از کنترل اضافی را دریافت می کنید و این اطمینان را ایجاد می کند که در مکان های مختلف کار می کنید. هیلتی باید توانایی کاهش ضربه و راحتی را داشته باشد، بنابراین لازم نیست بیشتر نگران ایمنی باشید.

 

ضد لغزش و ضد لرزش

 

همچنین، برای کاهش لرزش و ماندگاری بالای دسته هیلتی بسیار مهم است. این سیستم ضد لرزش قسمت ضد لغزش لذت و کارایی کارگران را تضمین می کند.

 

مواد هیلتی

 

اطمینان حاصل کنید که تیغه ها از بهترین فولاد آمریکایی ساخته شده اند. باید یک بدنه تمام فلزی وجود داشته باشد که بتواند دوام و کارایی بالاتری به شما بدهد.

 

مهم است که تیغه های هیلتی خرد کن تیز باشد. تیغه ها باید کاملا جلا داده شوند اما خیلی سبک نباشند. اگر خیلی سبک است، نمی‌توانید از آن برای شکستن قسمت‌های سخت‌تر سرباره جوشکاری یا کف‌های بتنی استفاده کنید.

 

وزن

 

و در مورد وزن باید بگوییم که باید نزدیک به 30 پوند باشد. نمی تواند بیش از 50 پوند وزن داشته باشد و همچنین نمی تواند خیلی کم باشد. اگر وزن آن بیش از حد باشد حمل آن مشکل خواهد بود و ممکن است در حین کار به کف بتنی آسیب مرگبار وارد شود. و اگر خیلی سبک باشد نیرویی ایجاد نمی کند.

 

تجهیزات جانبی

 

دستکش‌های محافظ، عینک‌های محافظ، کلیدهای شش گوش و کیف حمل لوازم جانبی بسیار مورد نیاز هستند. دستکش های محافظ می توانند شما را از بریدگی و بریدگی محافظت کنند. وقتی از پلی استر ساخته شده باشد خوب است زیرا خشک شدن سریع و چسبندگی بهتر را تضمین می کند.

 

یک لنز پلی کربنات راحت با فیلتر سبز برای محافظت از چشمان شما در برابر میکروب های مضر ضروری است. آچارهای هیلتیی باید حمل و نقل آسان داشته باشند و از مواد بسیار بادوام ساخته شوند. و برای کیف حمل باید در نظر داشته باشیم که وزن اضافی را تحمل نمی کند و می تواند راحتی کار را فراهم کند.

 

ثبات

 

حداکثر محصولات از چین هستند، بنابراین احتمالا هیچ تضمینی وجود ندارد. اما آنها توانایی قوی برای دوام بیش از دو یا سه سال دارند. اما این هیلتی ممکن است پس از نزدیک به دو سال استفاده از قطعات فرسوده به نظر برسد. افزودن یک نرم کننده معدنی خوب کمک زیادی می کند و هیلتی سال ها دوام می آورد.

 

بهترین هیلتی های خرد کن بررسی شد

به طور کلی، بازار هیلتی بزرگ است. شما انواع مختلفی از هیلتی ها را برای انواع مختلف مشاغل پیدا خواهید کرد. مارک های زیادی وجود دارد و هیلتی هایی با مشخصات مختلف می سازند. در اینجا سعی کرده ایم بهترین هیلتی هایی را که به شما در تصمیم گیری درست کمک می کنند، مرور کنیم.

 

جک هیلتی برقی XtremepowerUS

دلایل توصیه

 

از آنجایی که این هیلتی برقی Xtremepower می‌تواند با ولتاژ 110 ولت/60 هرتز کار کند، می‌توانید از آن برای تمام کارهای خرابکاری خانگی و تجاری خود استفاده کنید. می‌توانید از آن برای ایجاد سوراخ‌های بزرگ‌تر در بتن جامد، برداشتن فونداسیون در خانه‌ها و بسیاری چیزهای دیگر که نمی‌توانید تصور کنید، استفاده کنید.

 

360 درجه جلوی پا آن را مورد علاقه قرار می دهد و وضعیت ایده آل شما را تایید می کند و قابل تنظیم تر است.

 

استحکام آن به حدی است که می تواند 1800 ضربه در دقیقه ایجاد کند و از شکستن سخت ترین بتن اطمینان حاصل کند. این هیلتی باعث می شود که تخریب الکتریکی 2000 وات برق مصرف کند و سرعت بی باری آن 1900 دور در دقیقه است.

 

این سرعت بزرگ بسیار بالاتر از هر هیلتی خرد کننده دیگری است و به همین دلیل می تواند نیروی زیادی تولید کند و تخریب بهتری به شما بدهد. بسته کامل یک جفت دستکش محافظ، عینک، آچار شش گوش و اسکنه 16 اینچی متصل به هیلتی.

 

این هیلتی 2200 واتی XtremepowerUS از فلز سنگین بادوام ساخته شده است و سیستم ضد لرزش آن استفاده از هیلتی را آسان می کند. برای کاربردهای عمودی و افقی، توزیع وزن بهتر را تضمین می کند.

 

فاقد

 

ممکن است تنها پس از دو سال استفاده فرسوده به نظر برسد و برای استفاده در مناطق مرطوب توصیه نمی شود.

وزن زیاد آن را در برخی از کاربردهای روزمره نامناسب می کند.

آمازون را بررسی کنید

 

 

 

2.Estwing BIG BLUE Welding/Hammer Chipping

دلایل توصیه

 

اگر لیستی با توجه به طول عمر هیلتی تهیه می شد، این هیلتی جوش/برش BIG BLUE Estwing در بالای لیست قرار می گرفت. با توجه به تداوم تولید کنندگان، تقاضای آن از همه هیلتی های موجود در بازار بیشتر است.

 

Estwing BIG BLUE Welding / Chipping Hammer دارای سر فلزی کاملا صیقلی است که از بهترین فولاد آمریکایی ساخته شده است.