معرفی تقویم جدید رسانه های اجتماعی

در سال 2015 ، ما اولین تقویم رسانه های اجتماعی خود را راه اندازی کردیم. ما بسیار هیجان زده بودیم که روش جدیدی برای برنامه ریزی و زمان بندی را به Buffer ارائه دهیم ، و این ویژگی مورد علاقه مشتریان بود.

از آن زمان ، بافر بسیار تغییر کرده است. ما رابط کاربری خود را دوباره طراحی کرده ایم و ویژگی های برنامه ریزی جدیدی مانند برنامه ریزی داستانها ، کمپین ها و مدیر هشتگ را اضافه کرده ایم. به ناچار ، تقویم ما کمی بقیه قدیمی شده و با بقیه بافر هماهنگ نشده است. حتی شروع به زندگی بر روی یک پایگاه کد کاملاً جداگانه کرد ، که باعث شد مهندسان در به روزرسانی و رفع اشکال کار نکنند.

آنچه که به عنوان یک تماس بی سر و صدا برای بهبود شروع شد ، به گروهی از بازخوردهای مشتریان تبدیل شد. در حقیقت ، کلمه “تقویم” از ابتدای سال 2020 تا کنون 247 بار در فرم درخواست ویژگی ما ظاهر شده است.

متداول ترین موضوع؟ همه کانالهای رسانه های اجتماعی در یک نمای تقویم جهانی قابل مشاهده باشند. در اینجا چند نمونه هستند:

بنابراین ، تیم طراحی ما شروع به کار کرد. مصاحبه با مشتریان ، نگاهی به الگوهای استفاده موجود ، و بررسی عمیق تر در تجربه ایده آل. به این ترتیب ما آن را در خلاصه طراحی خود خلاصه کردیم:

که ما را به امروز می رساند ، بسیاری از نمونه های بعدی ، راه اندازی یک تجربه جدید تقویم که در برنامه های بافر رایگان و پولی موجود است.

بیایید نگاه دقیق تری داشته باشیم!

دید کلی برنامه ریزی

تقویم جدید در داشبورد انتشارات شما قرار دارد و می توانید از منوی سمت چپ داشبورد به آن دسترسی پیدا کنید. شما می توانید بین a را انتخاب کنید هفتگی یا ماهانه چشم انداز.

نمای هفتگی جزئیات کلیدی هر پستی را که برای هفته برنامه ریزی کرده اید نشان می دهد. کانالی که برای آن برنامه ریزی شده است ، پیش نمایش متن و تصویر کوچک تصویر شما.

نمای ماهانه یک تصویر فوری از سطح ماه با زمان بندی برای هر پست برنامه ریزی شده به شما می دهد. این یک راه عالی برای تشخیص و پر کردن شکاف در استراتژی شما است.

اگر می خواهید کانال های خاصی را از تقویم حذف کنید ، می توانید از کانال ها کشویی برای انتخاب کدام کانال ها نمایش داده می شوند.

برای افزودن پست جدید به تقویم خود از ایجاد پست دکمه. با این کار آهنگساز باز می شود ، جایی که می توانید زمان برنامه ریزی شده را انتخاب کنید.

توجه: ما در حال حاضر روشهای دیگری را برای افزودن و تنظیم مجدد پستها در حال بررسی هستیم. به عنوان مثال با کلیک بر روی یک timelot و کشیدن و رها کردن. ما دوست داریم بشنویم که آیا این برای شما مهم است یا خیر!

تقویم خود را در هر کجا و هر زمان بررسی کنید

تقویم جدید در برنامه های iOS و Android ما تعبیه شده است. این سریعترین راه برای هماهنگ ماندن با همه چیزهایی است که برنامه ریزی کرده اید و در حال حرکت محتوا را اضافه می کنید.

خیلی بیشتر در راه است

از شنیدن بازخورد شما و افزودن قدرت بیشتر به تقویم جدید بسیار هیجان زده ایم. بعد چه چیزی باید اضافه کنیم؟ چگونه می توانیم آن را دو برابر بهتر کنیم؟ ما ایده هایی داریم ، از جمله:

  • کشیدن و رها کردن پست ها در اطراف تقویم.
  • ایجاد یک پست با کلیک بر روی یک timelot.
  • مشاهده و فیلترینگ کمپین ها

افکار خود را به اشتراک بگذارید

از تقویم جدید هیجان زده هستید؟ چند ایده برای ما دارید؟ برای ما توییت ارسال کنید buffer یا از دکمه اشتراک گذاری بازخورد که درست بالای تقویم جدید در داشبورد بافر شما اضافه کرده ایم استفاده کنید.