رینگ های پیستون – علائم فرسودگی رینگ های پیستون – نحوه تعویض آنها

رینگ باز شده را از بالای پیستون به سمت شیار روغن به سمت ذیل بکشید. حالا این رینگ روغن خراش دقیقاً چطور امداد می کند؟ شکاف های روغن بر روی پیستون صحیح زیر رینگ خراش روغن وجود دارد. همین شکاف ها به روغن موتور که بدون چاره به حرکت به سمت تحت میباشند اجازه می دهد تا از روش همین رخنه ها وارد گوشه و کنار میل لنگ شود. بنابراین روغن موتور که در امتداد تراز بیرونی پیستون حرکت می کرد به وسیله رینگ پیستون خراش دهنده روغن به باطن میل لنگ باز می گردد. حلقه خراش دهنده روغن اگرچه روغن موتور را ناچار به حرکت به سمت پایین می کند، ولی لزوماً به معنای امتداد مرحله منبع پیستون نیست. کارایی اساسی رینگ خراش روغن ساماندهی خراش دادن روغن موتور در امتداد تراز بیرونی پیستون به درون گوشه و کنار میل لنگ است. در صورتی که رینگ برف پاک کن به درستی کارگزاشتن نشده باشد و زاویه مخروطی نزدیک به رینگ تراکم باشد، منجر به مصرف بیش از حد روغن می شود. هر چند در بخش اعظمی از مورد ها عمده رینگ های فشاری شبیه مکانیکی هستند که آن‌ها را نصب می کند، اما تغییرات ظریف متعددی در طراحی وجود دارد که شیوه درست کارگزاری رینگ را انتخاب می کند. کارگزاشتن رینگ در شیار مطلوب نیز حتمی است. حلقه‌های کارگزاشتن شده در شیار خطا یا سمت خطا به سمت بالا می‌توانند منجر به پمپاژ بیش از حد روغن، دمیدن بیش از حد و در بعضی مورد ها خشک شدن تام حفره شده و منجر رینگ شدن شوند. و خراش سیلندر و همچنین سایش تسریع شده. با هست که رینگ ها آزادانه در شیارهای خویش در پیستون شناور باشند تا بتوانند مهم سیلندر در تماس باشند. درصورتیکه پیستون زاویه دار باشد، در حین حرکت اصلی مکان های متمایز تماس پیدا می نماید و همین باعث زخم به موتور می شود. عملکردی که از تماس کار کشته پیستون کلیدی دیواره سیلندر خودداری می کند. با کمتر ضایعات مواد به کاهش هزینه ها کمک می نماید و از خرابی ناشی از کار دوباره و ردهای دارای ربط اصلی توزیع ناسازگار دوری می کند. حلقه های اتصال در پیستون، معمولا به عامل تجمع محصولات احتراق یا مجزاسازی روغن اعصاب کننده، می تواند سبب خرابی موتور شود و یکی از از عارضه ها مرسوم خرابی موتورهای دیزلی است. عملکردی برای تولید مداوم دست‌کم لایه روغن جاری کننده مورد نیاز به جهت خودداری از سوختگی. در سطح اول، کاری که روغن موتور انجام می دهد همین است که در امتداد قطر بیرونی پیستون در نتیجه حرکات بالا و ذیل پیستون به سمت بالا حرکت می کند. دربین پیستون و سیلندر، رینگ پیستون گزیده است که برای کارکرد اثر گذار موتور مورد نیاز است. با میباشد که رخنه های انتهای رینگ به شکل ردیفی قرار نگیرند. تجربه من این هست که موتورهای Lycoming IO-360 موتورهای عالی و بدون نگرانی هستند. تنظیمات/نقشه های 6-FI: سه نقشه ای که می توانید روی امر انتخاب کنید، در واقع احساس مختلفی در مسیر دارند. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت دیتاها زیاد بخش اعظم در آیتم پیستون شاپ لطفا به مشاهده از وب وبسایت ما.