برهنه شدن و یافتن شادی در بدن شما

زن برهنه در صحرا

با همکاری دوستان ما در Maple Hill ، Nyssa و PUMA

برای سومین اجلاس مجازی ما در goop Health ، ما می خواستیم راههای معنی دار برای تقویت ارتباط با بدن خود را کشف کنیم. در طول چهار هفته ، ما آموختیم که چگونه از طریق تمرینات ورزشی ، با تمرینات ترمیمی و با گوش دادن به توصیه های برخی از متخصصان و ویراستاران مورد علاقه خود ، به بدن خود بازگردیم. در پایان برنامه ، در قالب goop کلاسیک ، ما در حال طراحی یک ماجراجویی جدید در goop Health بودیم – به زودی منتظر اطلاعیه باشید. اما در حال حاضر ، اینها غذاهای آماده ما برای بدن بودند.

1

در آشپزخانه لمس کنید

مدیر غذا ما ، کیتلین اومالی ، به ما نشان داد که چگونه با آموزش ساخت ماکارونی تازه حواس خود را در آشپزخانه درگیر کنیم. و ما از خرد عمدی او در سایر مناطق آشپزخانه استفاده کرده ایم. قهوه مکان خوبی برای شروع است.

  1. برای تهیه بهترین فنجان قهوه در خانه ، دانه های عالی می خواهید. مال ما از کشاورز کلمبیایی برنده جایزه و نسل سوم است. رایحه به تنهایی شما را بیدار می کند – حبوبات بوی خارق العاده ای از کیسه ، هنگام خرد شدن و هنگام دم کشیدن دارند.

    goop FAIR TRADE SPECIALTY COFFEE

    احمق
    FAIR TRADE SPECIALTY COFFEE
    خنده ، 28 دلار

    خرید کن

  2. دستیابی به قهوه خوشمزه به راحتی با دستگاه پرس فرانسوی امکان پذیر است. دانه های درشت آسیاب شده قهوه را به قابلمه اضافه کنید ، روی آن را با آب بپوشانید و بگذارید تا قهوه به مدت شصت ثانیه شکوفا شود. نکته اصلی در اینجا صبر است. شکوفا شدن باعث می شود که دی اکسید کربن آزاد شود و طعم غنی تری به دنبال دارد. هم بزنید ، روی آن را با آب بیشتری بریزید و بگذارید چند دقیقه دیگر دم بکشد. (ما شناخته شده بودیم که اجازه دادیم زمین های ما مدتی بیشتر شیب داشته باشد ، سپس روی یخ بریزیم.)

    همکار CLARA FRENCH PRESS

    همکار
    CLARA FRENCH PRESS
    خنده ، 99 دلار

    خرید کن

  3. پاشیدن شیر مورد علاقه شما یک فنجان قهوه جامد را به سطح بعدی می رساند. ما شیر ارگانیک بدون قند Maple Hill را دوست داریم. فرآیند فیلتر کردن لاکتوز و قند شیر را حذف می کند ، بنابراین شیرینی اضافی به فنجان جو اضافه نمی کند. (ما از طرف قوی خود را ترجیح می دهیم.)

    شیر ارگانیک بدون قند Maple Hill

    Maple Hill
    شیر ارگانیک شکر صفر
    Maple Hill

    خرید کن

2

3

به خودتان گوش دهید – و کاوش کنید

به عنوان کتی استورینو ، بنیانگذار Megababe و نویسنده بحث بدن، به ما گفت: توجه کنید که صدای درونی شما در مورد شما چه می گوید. منفی است؟ به احساسی که دارید و چگونه خود را درک می کنید توجه کنید. استورینو می گوید پذیرش بدن برای افراد در هر اندازه ای است. این درباره تغییر نحوه صحبت در مورد بدنمان است ، که با شناختن خود شروع می شود.

  1. اگر تا به حال فرج خود را بررسی نکرده اید ، بگذارید دستگاه مورد علاقه خود را برای این کار به شما معرفی کنیم. یک قسمت درخشان از این آینه هندزفری: چراغ LED.

    nyssa VieVision Between Legs Mirror

    نیسا
    nyssa VieVision Between Legs Mirror
    نیسا ، 64 دلار

    خرید کن

  2. ساعت لگنی که توسط مربی سابق ژیمناستیک المپیک طراحی شده است ، ماهیچه های عمیقی را درگیر می کند که ممکن است هر روز در هنگام حرکت خمیده فراموش کرده یا آنها را رها کرده باشید. خالق یانا بلینوا می گوید: ترفند این است که به بدن خود اجازه دهید به طور شهودی بر روی دستگاه تکان بخورد و در موقعیتی قرار بگیرد که بیشترین سفتی و تنش را در آن احساس می کنید.

    ساعت لگنی دستگاه تمرین ساعت PELVIC

    ساعت لگن
    دستگاه تمرین ساعت PELVIC
    خنده ، 84 دلار

    خرید کن

  3. با کاوش در آنچه که به شما لذت می بخشد ، بدن خود را بشناسید. ویبراتور دو طرفه ما برای افراد کنجکاو و بازیگوش است. در هر طرف هشت الگوی ضربان دار با شدت های مختلف وجود دارد (یعنی شصت و چهار تنظیم برای بازی).

    goop Wellness ویبراتور WAND دو طرفه

    goop Wellness
    ویبراتور چوب دو طرفه
    خنده ، 95 دلار

    خرید کن

4

بدن خود را بیدار کنید

کارگردان زیبایی ، ژان گادفری-جون در مورد حسی که از آن استفاده می کند به ما گفت: با خودتان برهنه شوید. این توصیه از اریکا چیدی ، سرپرست پادکست The goop و بنیانگذار LOOM بود. گادفری-جون می نویسد: “نه به روش جنسی ، بلکه به شیوه ای که من در اینجا در بدن خود هستم.” یک برس خشک سریع اضافه کنید ، سپس آن را با استفاده از روغن یا کرم بدن ماساژ دهید. گادفری-جون می گوید: “پوست شما احساس خوبی دارد ، بدن شما احساس خوبی دارد و نمی توانید متوجه نشوید که بدن شما چقدر عالی است و چقدر خوش شانس هستید که آن را دارید.” برای آخرین لمس ، ما ظاهر طبیعی چوب پایه وستمن آتلیه را دوست داریم. (برای پیدا کردن سایه خود ، سرویس مجازی تطبیق سایه مارک را امتحان کنید.)

  1. کرم ضد آفتاب داروخانه ارگانیک CELLULAR PROTECTION SPF 30

    داروخانه ارگانیک
    سلولی
    آفتاب حفاظت
    کرم SPF 30

    خنده ، 69 دلار

    خرید کن

  2. چوب وستمن آتلیه VITAL SKIN FOUNDAS STICK

    آتلیه وستمن
    پوست حیاتی
    پایه
    چوب

    خنده ، 68 دلار

    خرید کن

  3. Jao GOE OIL

    جائو
    GOE OIL
    خنده ، 50 دلار

    خرید کن

  4. goop Beauty G.TOX برس خشک ULTIMATE

    goop Beauty
    برس خشک G.TOX ULTIMATE
    خفن ، 20 دلار

    خرید کن

  5. goop Beauty GOOPGENES ترمیم کننده تغذیه بدن BUTY

    goop Beauty
    تغذیه کننده GOOPGENES
    تعمیر باتر بدن

    goop ، 55 دلار/50 دلار با اشتراک

    خرید کن