از گردا بپرسید: آیا آنزیم های گوارشی به هضم غذا کمک می کند؟

گردا اندمان

Gerda Endemann ، مدیر ارشد علوم و تحقیقات ما ، دارای مدرک کارشناسی تغذیه از UC Berkeley ، دکترای بیوشیمی تغذیه از MIT ، و علاقه زیادی به چیدن گیلاس از فروشگاه سلامتی ما دارد. او زمان زیادی را صرف تفسیر تحقیقات می کند – تاسیس شده و در حال ظهور است. شما می توانید برخی از شیرجه های عمیق او را در مورد وضعیت سلامتی در کتابخانه در حال رشد مقاله ما به نام goop PhD پیدا کنید. می توانید سوالات خود را برای Gerda به این آدرس ارسال کنید [email protected]به

گوپ عزیز ، من انواع محصولات را برای حمایت از روده و هضم امتحان کرده ام. البته این شامل پروبیوتیک ها و پری بیوتیک ها است که درباره آنها زیاد شنیده اید. چرا ما در مورد آنزیم های گوارشی ، که به نظر راه حلی آشکار است ، زیاد نمی شنویم؟ آیا آنزیم های گوارشی به هضم غذا کمک می کنند؟ – جاش جی.

سلام جاش سوال عالی. از آنجا که آنزیم های گوارشی برای هضم ضروری هستند ، شما فکر می کنید که مکمل های این آنزیم ها راهی آشکار برای حمایت از هضم و جلوگیری از ناراحتی های گاه به گاه ناشی از هضم ضعیف خواهد بود. متأسفانه ، این چیزی نیست که تحقیقات زیادی در مورد آن انجام شده باشد. با این حال ، محبوبیت مکمل های آنزیم گوارشی به من می گوید که تعداد کمی از مردم احساس می کنند که از این محصولات سود می برند.

این من را شگفت زده نمی کند ، زیرا یکی از حیوانات خانگی من این است که تعداد کمی از مردم غذا را خوب می جوند. اغلب اوقات افراد را می بینم که غذا را بدون جویدن کامل میل می کنند. جویدن بخش مهمی از هضم است – آنزیم ها نمی توانند به غذا دسترسی پیدا کنند ، مگر اینکه آن را خوب له کرده و با آب مخلوط کرده و به حالت نرم درآورد. معده ضعیف اضافه کار می کند و سعی می کند تکه های بلعیده شده را نرم و له کرده و خرد کند. (جیمز نستور ، نویسنده کتاب شگفت انگیز نفس کشیدن، در مورد تنفس ، سلامت سینوس ها ، عملکرد ورزشی و موارد دیگر ، موافق است که مردم به اندازه کافی جویده نمی شوند و تصور می کند که سینوس های ما نیز از جویدن بیشتر سود خواهند برد.)

جویدن کامل در مورد غذاهای حاوی پروتئین بسیار ارزشمند به نظر می رسد. هضم برخی پروتئین ها ، به عنوان مثال گلوتن ، بسیار سخت است و پروتئین های هضم نشده می توانند روده را تحریک کنند.

به نظر می رسد بسیاری از افراد به اندازه کافی اسید معده و آنزیم های گوارشی تولید می کنند تا از بی دقتی در جویدن یا مراقبت از روده خود جلوگیری کنند. هضم آنها بدون در نظر گرفتن یکپارچه کار می کند. اما برای برخی از ما هضم برخی غذاها سخت است. ممکن است عواقب ناخوشایندی مانند اسهال ، یبوست ، نفخ یا علائم در نقاط دیگر بدن را پیش بینی کنیم.

آنزیم های گوارشی دقیقاً چه می کنند؟ هضم زمانی اتفاق می افتد که غذاها به اجزای کوچکی تجزیه می شوند که می توانند جذب بدن شوند. آنزیم های گوارشی شامل پروتئازها هستند که پروتئین ها را تجزیه می کنند. آمیلازها که نشاسته را تجزیه می کنند. و لیپازها ، که چربی ها را تجزیه می کنند. پروتئازها پیوندهای بین اسیدهای آمینه را می شکنند و در حالت ایده آل زنجیره های طولانی آمینو اسیدها را قبل از جذب در بدن به اسیدهای آمینه منفرد تبدیل می کنند. آمیلازها پیوندهای بین مولکولهای گلوکز موجود در نشاسته را می شکنند و مولکولهای گلوکز منفرد تولید می کنند. لیپازها روی چربی ها کار می کنند و اسیدهای چرب را از ستون فقرات گلیسرول آزاد می کنند. با افزایش سن ممکن است این آنزیم ها را کمتر تولید کنیم.

کاری که آنزیم های گوارشی انجام می دهند این است که از هضم سالم حمایت می کند و اجازه می دهد مواد مغذی از غذاها جذب شوند. و ممکن است به ارتقای راحتی گوارشی کمک کنند.

  1. ابرقدرت میکروبیوم روده

    goop Wellness
    ابرقدرت میکروبیوم روده
    goop ، 55 دلار/50 دلار با اشتراک

    خرید کن

تیم توسعه محصول در goop یک روش جدید فوق العاده برای تکمیل آنزیم های گوارشی ارائه کرده است: ابر میکروبیوم روده ما. پودر بدون طعم و شیرین نشده را در اسموتی یا هر نوشیدنی خنک دلخواه خود مخلوط کنید. من این حقیقت را دوست دارم که این محصول حاوی هیچ گونه شیرین کننده نیست. مجموعه ای از آنزیم ها – همه گیاهخوار – نشاسته (آمیلاز) ، پروتئین ها (پروتئاز) و چربی ها (لیپاز) را در بر می گیرد. نکته جالب این است که این آنزیم ها مانند برخی محصولات از پانکراس حیوانات مشتق نشده اند. آنها توسط سلولهای کشت شده تولید می شوند. و این مزیت را نسبت به آنزیم های حیوانی دارند که در محدوده وسیعی از pH ، از اسیدی تا قلیایی فعال هستند.*

علاوه بر آنزیم ها ، سایر مواد موجود در پودر میکروبیوم روده به هضم و سلامت روده به روش های مکمل کمک می کند. اسید آمینه گلوتامین سلول های روده کوچک شما را تغذیه می کند. فیبر گوار فلور روده شما را تغذیه می کند – به ویژه بیفیدوباکتریوم مطلوب. و اگر بدون هیچ دلیل دیگری ، من این محصول را برای دوز مورد مطالعه بالینی پروبیوتیک مورد علاقه خود مصرف می کنم ، L. plantarum 299v (LP299V®) تحقیقات عالی نشان داده است که این سویه پروبیوتیک می تواند نفخ های گاه به گاه را کاهش داده و از بین بردن سالم حمایت کند.*

  1. اگر کپسول را ترجیح می دهید ، Debloat+ از The Nue Co. همچنین مجموعه ای سخاوتمندانه از آنزیم های گوارشی را به همراه GutGard ، که از نظر بالینی مورد مطالعه قرار گرفته است ، ارائه می دهد.
    از روده حمایت می کند عصاره ریشه شیرین بیان.*

    Nue Co. DEBLOAT+

    شرکت نو
    DEBLOAT+
    خنده ، 45 دلار

    خرید کن

  2. و یک گزینه عالی برای پروبیوتیک ها به شکل کپسول ، Seed’s Daily Synbiotic است. حاوی بیست و چهار سویه پروبیوتیک-بسیاری در دوزهای بالینی-برای حمایت از سلامت دستگاه گوارش ، قلب و عروق و پوست.*

    بذر روزانه سینبیوتیک

    دانه
    سینبیوتیک روزانه
    خنده ، 60 دلار

    خرید کن

  3. رویکرد دیگر این است که آن را برای چند روز بر روی دستگاه گوارش خود قرار دهید. کیت رژیم غذایی ProLon با ارائه پنج روز غذا برای یک برنامه تقلید روزه داری این کار را آسان می کند. منوهای اصلی یا سوپ V2 را انتخاب کنید تا با زیتون ، کراکر کلم و کره بادام سرو کنید.

    L-Nutra (ProLon) PROLON

    L-Nutra (ProLon)
    رژیم غذایی پرولون
    گوپ ، 249 دلار

    خرید کن


این مقاله فقط برای اهداف اطلاع رسانی است. این دارو جایگزینی برای مشاوره ، تشخیص یا درمان پزشکی حرفه ای نیست و هرگز نباید مورد استفاده قرار گیرد و هرگز نباید از توصیه های پزشکی خاص استفاده کرد. در حدی که این مقاله توصیه های پزشکان یا پزشکان را شامل می شود ، نظرات بیان شده نظرات متخصص ذکر شده است و لزوماً نمایانگر دیدگاه های گوپ نیست.


*این اظهارات توسط سازمان غذا و دارو ارزیابی نشده است. این محصولات برای تشخیص ، درمان ، درمان یا جلوگیری از هر گونه بیماری در نظر گرفته نشده است.


LP299V® علامت تجاری ثبت شده Probi AB است.


امیدواریم از کتاب توصیه شده در اینجا لذت ببرید. هدف ما این است که فقط چیزهایی را که دوست داریم و فکر می کنیم شما نیز دوست دارید پیشنهاد دهیم. ما همچنین شفافیت را دوست داریم ، بنابراین ، افشای کامل: اگر از طریق پیوندهای خارجی این صفحه خرید کنید ، ممکن است سهم فروش یا سایر غرامت ها را جمع آوری کنیم.