نیروی جلوبرندگی پیشرانه خودرو از شیوه یک جعبه دنده اتوماتیک شش دنده تیپ ترونیک به چرخ های جلو منتقل شده و به نسبت دادن آمار و ارقام منتشر شده، اساسی وجود حجم اکثر نسبت به دیگر اتومبیل هم وطن مصرف سوخت کمتری دارد. گونه دنده پیشفرض خودروها تماما بی آلایش است و ظاهر زیبایی ندارد؛ البته در بازار خودرو، جور دنده های زیبا و جذابی وجود دارند که اصلی استفاده از آنها می توانید فضای داخلی خودروی خودتان را هماهنگ و یکپارچه کنید. البته به خوبی پیشرفت صنعت تیونینگ و اسپرت کردن خودرو، شما می توانید این ظواهر را به طور کامل تغییر تحول بدهید و ظواهر جدیدی به خودروی خودتان ببخشید. به عامل کمتر هزینه های ساخت هیوندای در به کار گیری از پلاستیک طاقت فرسا کم نگذاشته، ولی لااقل دارای طراحی الگوهای چشم نواز ظاهر آن را مراقبت کرده است. و به بیان دیگر مجاب نمودن همسر و فرزندان به خرید یک کوپه ماشین اسپرت زنانه اسپرتی است. داشبورد و طراحی داخل کابین سراتو کوپه آن طور که از یک ماشین اسپرتی انتظار می رود نیست و سادگی و خطوط ملایم و یکنواخت آن بیشتر به یک هاچ بک بی آلایش می ماند تا یک کوپه برنا پسند. همچون گونه های سدان و هاچ بک، سیستم تعلیق کوپه سراتو نیز در جلو از جور مک فرسون و در عقب اساسی تکیه بر مکانیسم میله پیچشی است. همچون بقیه خودروهای کره ای، کوپه سراتو نیز به لیست بلندبالایی از امکانات رفاهی از جمله گرم کن صندلی جلو و پشت سری های فعال در زمان وقوع تصادف، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه اصلی دریچه هایی در قسمت عقب و آغاز اتوماتیک مجهز است. با همین حالا سیستم تعلیق سراتو در حد قابل قبولی ارتعاشات سطح جاده را جذب کرده و از این لحاظ کیفیت سواری این کوپه کره ای را به یکی از مزیت های آن تبدیل نموده است. برای آن هایی که به امید یک رانندگی هیجان انگیز به سبک “سریع و خشن” به سراغ کوپه سراتو می روند، اولین چیزی که سبب ساز دلسردی شان خواهد شد دستور پذیری آن است که علی رغم وجود سیستم فلکس استر کیا به جهت تنظیم وضعیت فرمان در سه وضعیت آرام، ساده و اسپرت، بازهم واکنش پذیری مناسبی به فرمان دهی راننده از خود نشان نمی دهد. درصورتیکه شما همین نوشته را تحسین می کنید، مایلید دیتاها بیشتری در مورد ماشین اسپرت شده بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.