اگر موهای آسیب دیده یا ضعیفی دارید، از یک حوله برای خشک کردن آن یا از سشوار با حالت بسیار کم استفاده کنید. اگر برای استفاده در منزل سشوار می خرید، سشوار را انتخاب کنید که حداقل 1500 وات داشته باشد. وقتی موهایتان پرپشت است، از سشوار با توان بین 1800 تا 2000 وات استفاده کنید. این سشوارها همان سشوارهایی هستند که در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی استفاده می شوند، بنابراین می توانید مانند سشوارهای سالنی از آنها در منزل استفاده کنید.

پریز برق روی میز آرایش شما ممکن است خیلی دور از میز آرایش شما باشد. طول سیم سشوار معمولا بین 15 تا 2 متر است. سشوارها علاوه بر مناسب بودن برای مصارف خانگی و صنعتی، بر اساس نوع مو نیز قابل دسته بندی هستند. موهایی که به طور طبیعی خشک می شوند زیبا هستند. برای خشک کردن طبیعی این نوع موها، بهتر است از سشوارهایی استفاده کنید که موها را به آرامی و به آرامی خشک می کنند. برای حجم دادن به موهای مجعد، می توانید از یک متمرکز کننده هوا در جلوی سشوار نیز استفاده کنید.

اشاره شده است که هنگام وزش باد، یون های منفی آزاد می شوند که مولکول های آب را تجزیه می کنند. سشوارهایی از این دست برای موهای موج دار مناسب هستند. این سشوارها، مانند سشوارهای مادون قرمز، معمولاً از مواد باکیفیت ساخته می شوند و کارایی بیشتری دارند. در برخی موارد، سشوارها شامل بیش از یک دستگاه هستند. با قرار دادن کمپرسور هوا بین تیغه های برس، برس خشک کن ها همان کاری را انجام می دهند که یک برس معمولی انجام می شود. با استفاده از چنین وسایلی می توانید هنگام شانه زدن موهای خود را خشک کنید.

سشوار چگونه می تواند خوب باشد؟ با داشتن دکمه جداگانه برای تنظیم دما، این کار به راحتی انجام می شود. با یک دکمه باد سرد می توانید بدون توجه به اینکه موهایتان چقدر گرم است، مدل موهای مورد علاقه خود را بزنید. علاوه بر این، سرعت باد سشوارهای حرفه ای قابل تغییر است. سشوارهای جدید از عناصر سرامیکی استفاده می کنند. این عناصر انرژی کمتری مصرف می کنند. علاوه بر این که به سرعت خشک می شود و حالت دهنده را بهبود می بخشد، مو را از داخل به بیرون گرم می کند.

هنگامی که افراد چندین گزینه دمایی در اختیار دارند، می توانند دمای سشوار خود را مطابق میل خود تنظیم کنند و آسیب گرما را کاهش دهند. خشک کردن موهای ضخیم می تواند سخت و زمان بر باشد. موهایی که بسیار ضخیم هستند ممکن است یک ساعت طول بکشد تا کوتاه شود. سشوارهایی که می توانند موهای پرپشت را به سرعت خشک کنند، مهم ترین عاملی هستند که باید در هنگام انتخاب و خرید در نظر بگیرید. گزینه های زیادی برای تسریع روند خشک کردن وجود دارد، اما سشوارهای تیتانیومی اغلب بهترین گزینه یا بهترین سشوار برای موهای پرپشت هستند.

یکی از برندهای پرطرفدار در زمینه لوازم شخصی رمینگتون است که در ادامه در مورد مدل سشوار رمینگتون RE-2020 یکی از بهترین مدل های این برند صحبت خواهیم کرد. ما در کیانا کالا کیفیت عالی و قیمت مناسب ارائه می دهیم. سشوارهای رمینگتون دارای یک موتور AC قدرتمند و فناوری ویژگی هستند که یون تولید می کند و هوای گرم و سرد تولید می کند.خشک کن ها انواع مختلفی دارند و می توان از آنها برای مصارف خانگی استفاده کرد، مانند عنصر سرامیکی که هوای گرم و سرد تولید می کند. این سشوار علاوه بر اینکه یکی از پرفروش ترین مدل های سشوار است، یکی از پرطرفدارترین طرح ها نیز می باشد.

آنها حالت های از پیش تعریف شده ای را برای این محصولات ایجاد می کنند که برای کاربردهای مختلف آماده هستند. فقط برای خشک کردن موهای خود، می توانید حالتی را انتخاب کنید که سرعت دمیدن سریعتر و حرارت کمتری ایجاد کند. موهای شما در این فرآیند به هیچ وجه آسیب نمی بینند. هنگام سشوار کشی می توانید از بین سه حالت متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. در واقع، متمرکز کننده در واقع از همان پلاستیک ساخته شده است که سر سشوار را می پوشاند. این بخش اجازه می دهد تا بادهای سرد یا گرم به صورت متمرکز به سمت شما هدایت شوند.

سشوار برسی ارزان دلیل این فناوری، این سشوارها برای افرادی که موهای پرپشت و مجعد دارند یا می خواهند موهایشان براق و صاف باشد، مناسب است. وقتی موهای نازک یا صافی دارید، سشوار لیتیوم یونی ممکن است ایده آل نباشد. یک سشوار استاندارد یونی از یون های منفی برای سرعت بخشیدن به خشک شدن مو استفاده می کند.سشوار تورمالین از همان فناوری استفاده می کند، اما آن را یک قدم جلوتر می برد. سنگ تورمالین در داخل سشوارهای تورمالین استفاده می شود زیرا یون های منفی بیشتری در هوای تولید شده ایجاد می کند.

در گروه سشوارهای حرفه ای است که دارای موتور AC و توان 2100 وات می باشد. سشوارها دارای موتورهایی هستند که به طور مداوم برای مدت زمان طولانی تری کار می کنند. خانم هایی با موهای بلند یا آرایشگرها این ویژگی را بسیار مفید خواهند دید. همچنین باد سرد تولید می کند که به حفظ حالت موهای شما و افزایش نرمی و درخشندگی آن کمک می کند. از طریق تولید یون‌های منفی در این محصول، مولکول‌های آب به سرعت تجزیه می‌شوند و باعث می‌شوند موها سریع‌تر خشک شوند.