یک فرایند 6 قسمتی برای مدیریت تعارض در روابط شما

https://www.youtube.com/watch؟v=3kJB0XleGNM

با همکاری دوستان ما در پورشه

خواب دیدن یعنی تصور دنیایی مملو از امکانات. تحقق یک رویا به معنای تبدیل آن ایده ها – بزرگ یا کوچک – به واقعیت است. ما با پورشه همکاری کردیم تا سری Drive را ایجاد کنیم: سه ​​کارگاه اندازه کوچک که ابزارهای مختلف برای حرکت در رویاهای ما و چالش ها و فرصت های پیش روی آنها را پوشش می دهد.

دکتر سارا ناصرزاده ، روانشناس اجتماعی مستقر در لس آنجلس ، به ارتباطات و چگونگی ایجاد روابط معنادار علاقه مند است. در تمرینات خود ، او هم زوج ها را می بیند و هم افراد را. او به مردم کمک می کند تا از طریق تحقق روابط ، زندگی مورد نظر خود را پرورش دهند-روابطی که به ما کمک می کند رشد کنیم ، خودآگاه تر شویم و حس دلسوزی ما نسبت به یکدیگر تقویت شود. البته ناصرزاده می داند که تعارض و اختلاف اجزای اجتناب ناپذیر زندگی و هر رابطه ای است. یادگیری نحوه هدایت و مدیریت تعارضات و تنش های عاطفی برای رشد ما بسیار مهم است – بدون این قطعه ، ما نمی توانیم رویاها یا خواسته های خود را به طور کامل برآورده کنیم.

و این موضوع این کارگاه ده دقیقه ای ویدئویی در سری جدید درایو ما با پورشه است (آیا می دانستید که ما یک جناس را دوست داریم؟). همیشه آسان نیست (و برای برخی از ما هرگز آسان نیست) وقتی در تنگنای مشاجره شدید ، خود را تنظیم کنید. مینی کارگاه ناصرزاده یک درس محکم در مورد چگونگی رسیدگی به درگیری ها به نحو مطلوب است ، بنابراین هر دو طرف با درک بهتری از یکدیگر و خود از طرف دیگر بیرون می آیند. این در مورد تشخیص درست یا غلط بودن افراد نیست. پیشنهادات او کاربردی است و می توانید آنها را در موقعیت ها و انواع مختلف روابط – عاشقانه یا غیر آن – به کار بگیرید.

وقتی ویدیو را تماشا می کنید ، می بینید که ناصرزاده حضور فوق العاده و فریبنده ای روی صفحه دارد. اما ما همچنین بسیار هیجان زده هستیم که او به طور حضوری در اجلاس بعدی ما در goop Health ، در 7 نوامبر ، به ما ملحق خواهد شد. ما در حال همکاری با پورشه برای یک روز کامل گفتگوها و کارگاه های آموزشی برای کشف راه های بیشتر از پتانسیل خود استفاده کرده و رویاهای مختلف را بسازیم.

یادداشت های کارگاه

درگیری های روزمره می تواند شما را بیش از ضربه های بزرگ خسته کند.

خستگی مادی ، که ناصرزاده در کارگاه توضیح می دهد ، پدیده ای در فیزیک است که می تواند توضیح دهد که چرا مدیریت تعارض – حتی مسائل کوچک – اهمیت دارد. “اینطور فکر کنید: شما می توانید یک شیشه را با یک ضربه چکش بشکنید ، مانند یک خیانت آشکار در یک رابطه ، یا می توانید یک لیوان را در مدت زمان معینی ، آن دلخوری های کوچک روزمره ، و یک روز ، با کوچکترین لمس ، خرد می شود. ” “این همان تعداد روابط است که خراب می شود. بنابراین مدیریت آن تعاملات منفی به ظاهر کوچک بسیار مهم است [in order] برای جلوگیری یا ترمیم ترک ها قبل از اینکه دیر شود. “

دو نوع تعارض وجود دارد.

ناصرزاده می گوید: هدف در زندگی اجتناب از درگیری نیست. این روش یاد می گیرد که چگونه غرایز ناخودآگاه و اولیه پرواز یا جنگ و انواع درگیری های پیچیده و آگاهانه را با هم ادغام کنیم. یادگیری نحوه به هم پیوستن این دو نوع تضاد و مدیریت آنها به شیوه ای سالم به ما کمک می کند تا انعطاف پذیری و ارتباطات عمیق تری ایجاد کنیم.

“بدن ما دارای سیستمی است که به ما اطلاع می دهد که در هر لحظه ایمن هستیم یا نه. اصطلاح فنی آن “تصورات عصبی” است – شیوه ای که سیستم عصبی ما نشانه های محیط را درک می کند “، ناصرزاده می گوید. در سطح ناخودآگاه تعارض ، بدن ما سعی می کند با پاسخ به پرخاشگری ، فاصله گرفتن ، فرافکنی ، شرمساری ، جدا شدن ، سرزنش کردن ، تسلیم شدن یا لذت بیش از حد ما را در امان نگه دارد.

نوع دوم تضاد آگاهانه است و بر اساس ساختارهای فرهنگی اجتماعی نقش ها و پویایی قدرت در هر رابطه ای است که شما در آن هستید ، می گوید: “این یک فرایند شناختی پیچیده تر است که منجر به تعامل پاسخگوتر می شود.” در حالی که انواع ناخودآگاه تعارض و مدیریت تعارض بیشتر مربوط به حفظ خود است ، ناصرزاده توضیح می دهد که هدف اصلی انواع آگاهانه تعارض ، حل تنش رابطه ای و در نهایت ایجاد ارتباطات عمیق تر و معنادارتر است.

سبک مدیریت تعارض خود را بشناسید.

به گفته ناصرزاده ، سه نوع مدیریت درگیری وجود دارد: تور و شمشیر ، اسب نر و لاک پشت. در انواع تور و شمشیر ، یک نفر می خواهد به صورت نزدیک به هم نزدیک شود و درگیری را حل کند ، در حالی که نوع شمشیر می خواهد تنها بماند و می تواند حالت دفاعی پیدا کند. اسب نر با قدرت ، اشتیاق و تنش به تعارض می پردازد تا در نهایت بسوزد و چرخه را دوباره تکرار کند. لاک پشت ها ترجیح می دهند به پوسته خود عقب نشینی کنند ، وانمود کنند که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است و امیدوارند که این اختلاف به خودی خود حل شود. ناصرزاده می گوید: “یک لحظه وقت بگذارید و فکر کنید که کدام یک بیشتر مورد توجه شما قرار می گیرد.” “این به شما کمک می کند. چرا؟ اگر از نوع خالص و شمشیری هستید و در قسمت شمشیر هستید ، واقعاً به فضا احتیاج دارید. ” درک شیوه مدیریت تعارض-و شریک زندگی شما-می تواند به شما در پاسخگویی و برقراری ارتباط موثر در زمان واقعی کمک کند.

پاسخگو باشید نه واکنشی.

تماشا کنید که چگونه اتفاقاتی را که رخ داده است تنظیم می کنید. ناصرزاده می گوید که زبان (نزاع ، دعوا ، دعوا ، دعوا ، نزاع ، مشاجره ، اختلاف نظر و غیره) ما از موضوعات زیادی استفاده می کنیم زیرا انتظارات راجع به این روند و آنچه که قرار است مورد بحث قرار گیرد را در بر می گیرد. او توضیح می دهد: “اگر من بگویم من فقط یک دعوای بزرگ داشتم ، این بدان معناست که حتی اگر ما آن را حل کنیم ، باید یک برنده در اینجا وجود داشته باشد.”

فراموش نکنید که بدن و ذهن شما هر دو باید از یک حادثه حرکت کنند. اطمینان حاصل کنید که بدن شما احساس امنیت می کند. در یک رابطه صمیمی ، نکته اصلی این است که نزدیک باشید ، اما این لزوما به این معنی نیست که شما فوراً نیاز دارید که طرف مقابل را به گونه ای در آغوش بگیرید یا محکم کنید که حرکت بدن او را محدود کند. ناصرزاده می گوید: “به تدریج بدن و سیستم عصبی خود را دوباره با هم معرفی کنید.” سعی کنید در کنار هم یا پشت به پشت بنشینید و فقط نفس بکشید ، و سپس از موقعیت پیش بروید.

POV:
وقتی ما روند را دنبال می کنیم

  1. goop Beauty “THE MARTINI” EMOTIONAL DETOX BATH SOAK

    goop Beauty
    خیس خیس حمام “THE MARTINI” EMOTIONAL DETOX
    خنده ، 35 دلار

    خرید کن

  2. روغن ضروری اسن پناهگاه اندیشه

    پناهگاه اندیشه
    روغن ضروری خود دوست داشتن
    خنده ، 35 دلار

    خرید کن


  3. کارت های قطب نمای داخلی کارت های عشق درون قطب نمای داخلی

    کارت های قطب نمای داخلی
    کارت های عشق درون قطب نما
    گوپ ، 55 دلار

    خرید کن



سارا ناصرزاده ، دکتری ، نویسنده ، پزشک بالینی و روانشناس اجتماعی اهل لس آنجلس است که در زمینه جنسی ، روابط و مهارت بین فرهنگی تخصص دارد. ناصرزاده سرپرست معتبر و عضو ارشد معتبر کالج درمانگران جنسی و روابط (COSRT) در انگلستان و مشاور معتبر جنسی و ارائه دهنده آموزش تأیید شده از طریق انجمن آمریکایی آموزش دهندگان جنسی ، مشاوران و درمانگران (AASECT) است.