کرم ضد چروک و لایه بردار مای؛ مشخصات خرید کرم جوان کننده مای

چون اگر در بار اولِ استفاده، پنج دقیقه روی پوستتان بماند، احتمالاً دچار التهاب، سوختگی و قرمزی پوست بعد از کرم لایه بردار میشوید. برای مثال، در اولین بار از استفاده، بگذارید یک دقیقه روی پوستتان بماند، دفعه بعد، دو دقیقه، و به همین ترتیب در طول چندهفته مصرف آن را به چهار الی پنج دقیقه افزایش دهید. میتوانید یک قطره یا کمی از کرم AHA را روی بازو یا گردنتان بریزید و ببینید آیا واکنش منفی از خود نشان میدهد یا خیر. علاوه بر اینها، کرم ضد چروک مای واکنشهای التهابی را در پوست های خشک و تحریک شده کاهش میدهد.

آن ها می توانند برای از بین بردن سلول های مرده پوست، جوش های سرسیاه و آکنه استفاده شوند. یکی از بهترین درمان ها برای از بین بردن جای جوش ها و برطرف کردن اسکارها، استفاده از محلول ها و کرم های لایه بردار هستش که در اینجا، روش انتخاب بهترین نوع اونا رو براتون بازگو می کنیم و در آخر هم، چند کرم لایه بردار مناسب رو بهتون معرفی می کنیم، پس با ما همراه باشین. برای مراقبت از پوستتان نیاز به یک کرم لایه بردار دارید ، کرم لایه بردار رطوبت رسان و ضد چروک است و سلول های مرده پوست را از بین می برد و پوست شما را جوان تر و شاداب تر خواهد کرد .

اگر اینطور بود، میفهمید که یک کرم لایه بردار AHA برای صورتتان مناسب نیست و بهتر است به فکر استفاده از سایر محصولات کرم لایه بردار ترتینوئین لایه بردار بیفتید. ویژگیهای ضدالتهابی کرمهای لایهبردار AHA موجب میشود تا خون در پوست شما بهتر جریان پیدا کند و سلولهایتان بتوانند مواد مغذی موردنیازشان را بهتر تامین کنند و رنگپریدگی و تیرگی پوست صورتتان اصلاح شود. علاوه بر مزایای فوق، کرمهای AHA میتوانند باعث جذب بهتر محصولات فعلی در برنامه مراقبت از پوست شوند. بهمین خاطر برای کاهش ریسک التهاب، بهتر است استفاده از کرم لایه بردار AHA را به صورت یک روز در میان آغاز کنید و پس از اینکه پوستتان به این شرایط عادت کرد، مصرف روزانه از آن را در برنامه خود قرار دهید.

برای اینکه با عوارض کرم لایه بردار AHA روبرو نشوید، بهتر است در ترکیبات این نوع کرمها به دنبال سطح کمتری از گلایکولیک اسید باشید. نوع فیزیکی آن ها در واقع اسکرابی هستند که با دانه های فیزیکی موجب خراشیده شدن پوست و از بین رفتن سطح روی آن می شوند.