کارین هوبارد معاون مالی بافر است

خوشحال می شوم آن را به اشتراک بگذارم کارین هابارد اخیراً به سمت معاون مالی بافر ارتقا یافته است. ?

کارین بیش از پنج سال است که در تیم بافر است و در زمان حضور خود در این تیم ، هم به عنوان رهبر تیم مالی ما و هم به عنوان عضو تیم اجرایی ما ، سهم بزرگی داشته است. او در بازپرداخت سرمایه گذاران VC به ارزش 3.3 میلیون دلار ، ما را در ناهنجاری های ناشی از تأثیرات همه گیری همه گیر و همچنین کمک های خیریه سالانه بوفر کمک کرد. او همچنین چندین پروژه را هدایت کرده است که شفافیت بافر را در زمینه جبران خسارت افزایش می دهد ، از جمله چندین نسخه از فرمول حقوق ما.

فراتر از تیم مالی ، کارین بر قانون و رعایت تمرکز Buffer از طریق تغییرات صنعت و گسترش Buffer نظارت کرده است. او همچنان یک رهبر قوی برای تیم مالی است و اخیراً روی رویکرد ما در قبال نقدینگی و حقوق صاحبان سهام کار کرده است.

من از هر کاری که کارین برای بافر و تیم ما انجام می دهد بسیار سپاسگزارم. آینده مالی بافر از امنیت بیشتری برخوردار است و ما در نتیجه کار سخت کارین ، یک تجارت پایدارتر داریم. او یک حضور قابل اعتماد و آرامش بخش است که بر او تکیه می کند تا به طور مرتب به روزرسانی های متفکرانه در مورد وضعیت مالی بوفر را به تیم و سرمایه گذاران ما ارائه دهد. جدیدترین گزارش را می توانید اینجا ببینید.