چگونه می توان ریشه های خود را در خانه ثابت کرد – رنگ مو برای ریشه

چگونه ریشه های خود را برطرف کنید

اگر موهای خود را رنگ کنید – در سالن یا خانه – ریشه می گیرید. برخی از مردم آنها را دوست دارند و حتی بر آنها تأکید می کنند: بسیاری از شیک ترین تغییرات در ombré اساساً ریشه های رشد کرده هستند. اگر ریشه ها را دوست ندارید ، پاک شدن آنها بدون درد است – همانطور که کم رنگ شدن موها نیز جزئی از آن است.

اگر به یک متخصص رنگ مراجعه می کنید ، ابتدا از آنها توصیه های سایه (و نام تجاری) را درخواست کنید. برخی از سالن ها برای هر مشتری کیت های مخصوص رفع ریشه ایجاد می کنند. دیگران محصولات بدون نسخه را توصیه می کنند. ماری رابینسون از سالن ماری رابینسون نیویورک تأکید می کند: “شما از نظر سایه و میزان استفاده مجدد از رنگ ، راهنمایی حرفه ای می خواهید.”

ثابت فقط ریشه ها

دست زدن به ریشه ها نباید به دلایل مختلف باعث رنگ آمیزی مجدد تمام موهای شما شود. ریشه های شما سایه متفاوتی با بقیه موهای شما دارد ، جیمز کوربت ، کارگردان رنگ Clairol از استودیوی James Corbett نیویورک اشاره می کند. “شما فکر می کنید می خواهید همه چیز با هم مطابقت داشته باشد ، اما از آنجا که رنگ اصلی ریشه ها با قسمت رنگ شده موهای شما یکسان نیست ، آنها با هم مطابقت ندارند. رنگ آمیزی کل سر ، اولین اشتباهی است که زنان هنگام رنگ کردن موهای خود در خانه مرتکب می شوند. “

رنگ روی رنگ نیز ظاهر و بافت موهای شما را مات و یکدست می کند. تریسی کانینگهام ، رنگ شناس مشهور Redken خاطرنشان می کند که ریشه های بیش از حد رنگ شده می توانند باعث تیره شدن سایه های تیره از آنچه تصور می شود شود: “او اساساً رنگ را روی رنگ لایه بندی کرده است.” “اگر شما بلوند هستید ، رنگ آمیزی بیش از حد باعث شکستگی می شود.” فقط کافی است ریشه ها را برطرف کرده و بقیه را تا آنجا که می توانید بگذارید.

از ژان بپرسید: سه نفر در خانه
معجزه های ریشه ای

تمیز ، فوق العاده م effectiveثر ، اما (بسیار موقتی): سایه چشم برای مو. Color Wow فشرده هایی شبیه به پالت سایه چشم مجلل ایجاد می کند و نوعی پودر شگفت انگیز را پخش می کند که به موهای شما می چسبد ، کاملا طبیعی به نظر می رسد و فقط هنگام شستن آنها بیرون می آید. پودر را با یک برس صاف می کنید – هم نامرئی است و هم کاملاً مثر است. هر کس باید در موارد اضطراری سایه خود را داشته باشد ، اما ما یک ویرایشگر را می شناسیم که همیشه از آن استفاده می کند. همانطور که در گذشته ، او هرگز ریشه های خود را با رنگ واقعی لمس نمی کند. او می گوید: “قطعاً آسیب کمتری دارد و به معنای واقعی کلمه دو دقیقه طول می کشد.”

تمیز و ماندگار است
هفت شامپو: رنگ ژل موقت

کریستف رابین ، رنگ شناس معروف فرانسوی ، در جعبه ای رنگ آمیزی کرده است که به طور نامحسوس مخلوط می شود ، به همان اندازه طبیعی به نظر می رسد که اگر در سالن پاریس پرواز می کردید ، به شما می داد و قبل از محو شدن ، هفت شامپو دوام می آورد. همچنین بیشتر شبیه یک درمان مو است (و عمل می کند) تا رنگ مو. از همه بهتر ، بدون PPD (ترکیبی که در فرمول های رنگ مو دائمی و نیمه دائمی یافت می شود که با خارش سر و واکنش های تهدید کننده زندگی مرتبط است) ، رزورسینول (یکی دیگر از مواد شیمیایی رنگ مو معمولی) ، آمونیاک (خورنده) ، پراکسید ، اکسیدان ها ، سیلیکون ها و سدیم لورل سولفات.

  1. ژل رنگ موقت Christophe Robin در بلوند طلایی

    کریستف روبین
    ژل رنگ موقت بلوند طلایی
    خنده ، 35 دلار

    خرید کن

  2. ژل رنگ موقت Christophe Robin در شاه بلوط روشن

    کریستف روبین
    ژل رنگ موقت در شاه بلوط روشن
    خنده ، 35 دلار

    خرید کن

  3. ژل رنگ موقت Christophe Robin در بلوند تیره

    کریستف روبین
    ژل رنگ موقت در بلوند تیره
    خنده ، 35 دلار

    خرید کن

  4. ژل رنگ موقت Christophe Robin در شاه بلوط تیره

    کریستف روبین
    ژل رنگ موقت در شاه بلوط تیره
    خنده ، 35 دلار

    خرید کن

موهای خود را بشویید ، ژل را بمالید ، چهل دقیقه صبر کنید و آن را آبکشی کنید. این محصول در چهار رنگ از بلوند طلایی تا شاه بلوط تیره وجود دارد و همراه با دستکش ، اپلیکاتور مسواک مانند و دستورالعمل ریشه و رنگ کامل می باشد. ژل فوق العاده ضخیم است ، بنابراین هیچ چیز نمی چکد. من چهل دقیقه جلسه رنگ آمیزی را صرف انجام کار کرده ام ، در حمام غرق شده “The Martini” با ماسک درخشندگی ترمیم کننده از Tammy Fender روی صورتم ، انجام پدیکور و حتی پختن شام.

این بیشتر شبیه یک درمان زیبایی است تا رنگ مو ، زیرا نوعی است. من همچنین برای محافظت از برجسته هایم کمی نرم کننده روی انتهایم می گذارم ، هرچند در موهایی که به تازگی آنها را رنگ کرده ام.

  1. goop Beauty “The Martini” Emotional Detox Bath Soak

    goop Beauty
    حمام سم زدایی احساسی “The Martini” خیس کنید
    خنده ، 35 دلار

    خرید کن

  2. ماسک مو امگا 9 ناموفق

    ناموفق
    امگا 9
    ماسک مو

    خنده ، 42 دلار

    خرید کن

  3. ماسک درخشندگی ترمیم کننده تامی فندر

    تامی فندر
    مقوی
    ماسک درخشندگی

    خنده ، 195 دلار

    خرید کن

  4. لاک ناخن Cote x goop (G10)

    Cote x goop
    لاک ناخن
    (G10)

    خنده ، 18 دلار

    خرید کن

تمیز نیست ، اما تا ریشه های شما رشد می کند: رنگ دائمی. سالها پیش ، ماری رابینسون مرا با خانه ، مستقیماً از جعبه Root Touch-Up از Clairol وصل کرد و این زندگی من را کاملاً تغییر داد. ده دقیقه طول می کشد ، دائمی است و تقریباً با هر نوع رنگ موی موجود ترکیب می شود.

ظاهراً سهولت و قابلیت ترکیب فوق العاده به این دلیل است که رنگ با موهای کمی کم رنگ طراحی شده است ، اما من هنوز به طور کامل معجزه ای که ادامه دارد را درک نکرده ام. آیا این کشف باعث شد من بخواهم از ماری جدا شوم و مدام موهای خودم را رنگ کنم؟ اینطور نشد: اولین باری که او موهای من را رنگ کرد ، اتفاقا اولین ملاقات چند ساعته داشتم. به نحوی ، در تاریخ ، موضوع رنگ مو مطرح شد. “آیا می دانید مردم چقدر هزینه می کنند تا موهای خود را به ظاهر طبیعی خود نشان دهند؟” تاریخ از من پرسید هرگز به ماری نرو

رنگ مناسب را انتخاب کنید

کانینگهام می گوید: “سایه های لمسی ریشه را بخصوص در اطراف صورت روشن تر کنید.” همیشه در اطراف خط موهای خود رنگ روشن تری بزنید. در غیر این صورت ظاهر آن بسیار تیره به نظر می رسد زیرا موهای اطراف صورت شما شبیه موهای صورت هستند و رنگ آنها متفاوت جذب می شود. “

رابینسون خاطرنشان می کند: انتخاب رنگ موی شما بطور جدی بر میزان لمس آن تأثیر می گذارد: “اگر شما مادر شلوغی هستید و کار می کنید ، داشتن رنگ موهای کم رنگ بیشتر از حد ایده آل است.” رنگ قرمز که به سرعت محو می شود ، یکی دیگر از گزینه های بسیار شلوغ است.

درمان محو شدن (معروف به تحریک کننده است
قرمز/
نارنجی / مسی)

همه رنگ موهای دائمی محو می شوند و درخشندگی اولیه خود را از دست می دهند. هر زمان که موها را رنگ می کنید – حتی رنگ تیره – این فرایند شامل برخی از سفید کننده های اولیه است تا رنگ داخل ساقه مو شود. همانطور که رنگ به آرامی از مو خارج می شود ، آنچه باقی می ماند روشن تر از سایه اصلی شما است. رابینسون توضیح می دهد: “رنگ های تیره تر مانند مشکی رنگ بنفش محو می شوند ، قهوه ای تیره مایل به قرمز ، قهوه ای نارنجی و بلوندها از نارنجی به رنگ طلایی در می آیند-برنجی.”

رفع محو شماره 1: شروع با
رنگهای خانواده “آش”

متوجه خواهید شد که بیشتر رنگ موهای جعبه ای “خاکستر” ، “گرم” یا “طلایی” است. گرم و طلایی قرمز بیشتری در خود دارند. اگر قرمز یا نارنجی شما را آزار می دهد ، با خاکستر شروع کنید. بدون تردید همه رنگ آمیزان از این جمله اخیر ناراحت خواهند شد ، اما تنها افرادی که با آنها ملاقات کرده ایم و قرمز بیشتری در موهای خود می خواهند در این مورد کاملاً واضح هستند ، در حالی که اکثر افرادی که قرمز نمی خواهند نمی دانند که “خاکستر” است (به طور کلی) پادزهر اگر متخصص رنگ آمیزی دارید که به شما توصیه می کند ، گوش دهید. اما اگر در راهرو رنگ مو در داروخانه ایستاده اید و نمی خواهید قرمز رنگ شود ، با خاکستر شروع کنید.

Fade Fix No. 2: Glosses

سالن ها محو شدن را با براق ها درمان می کنند-در اصل رنگ نیمه دائمی است که به طور موقت تن را تنظیم می کند (از بین رفتن اثر محو شدن رنگ) و افزایش درخشندگی. کانینگهام می گوید وقتی رنگ کم رنگ می شود ، مشتریان را با Redken’s Shades EQ Gloss (برای دیدن آرایشگاه ها به سایت مراجعه کنید) ، زمان بین رنگ آمیزی موها را طولانی کرده و تا آنجا که ممکن است موها را سالم نگه می دارد. براق معمولاً بین دوازده تا بیست شامپو بستگی دارد ، بسته به موهای شما و نحوه برخورد با آن. Corbett که از Clairol Natural Instincts (حدود 7 دلار در داروخانه ها) خوشش می آید می گوید می توانید جلوه ای مشابه را با رنگ نیمه دائمی در خانه ایجاد کنید ، اما صرف نظر از مارکی که استفاده می کنید این توصیه را می کند: “سایه ای را انتخاب کنید که در سمت روشن تر از ظاهر مناسب باشد. برای اولین بار. اگر با آن سایه به اندازه کافی تصحیح صدا نمی کنید ، دفعه بعد که این کار را انجام می دهید یک سایه تیره تر کنید. “

رفع محو شماره 3:
از استخر و آفتاب خودداری کنید

“بدترین!” می گوید کوربت. “به خصوص ترکیب این دو. اگر قصد دارید در استخر یا وان آب گرم باشید ، موهای خود را خیس کنید ، سپس قبل از رفتن به استخر ، آب را با نرم کننده یا سرم مو در آب ببندید. به موهای خود مانند یک اسفنج فکر کنید: می خواهید قبل از وارد شدن به هر چیزی که دارای کلر است – کلر سفید کننده است – آن را با آب ساده پر کنید ، بنابراین کلر را آنقدر جذب نمی کند. واقعاً ارزش هر مرحله بیشتر را دارد. “

رفع محو شماره 4:
قبل از شامپو کردن فکر کنید

شستن موها – مخصوصاً با مواد شوینده (اکثر شامپوهای کفگیر با مواد شوینده ، معروف به SLS) – نوارها را از بین می برد و رنگ آنها را کم رنگ می کند. کمتر به شستن آن فکر کنید ، از فرمول های بدون SLS استفاده کنید (ما فقط شامپوهای بدون SLS را در حبوبات می فروشیم) و از نرم کننده های زیادی برای نرم شدن و درخشندگی استفاده کنید. رابینسون می گوید که می توانید رنگ را با شامپو نیز در نظر بگیرید: “به طور کلی ، برای اصلاح شستشو ، شامپوهایی با رنگ بنفش با نارنجی ، زرد ، آبی یا بنفش مقابله می کند و شامپوهای سبز با رنگ قرمز و نارنجی مقابله می کنند.” بنفش برای سایه های بلوند ، سبز بیشتر برای رنگ های قهوه ای مناسب است.

قانون همه رنگ موها:
هرگز. متوقف کردن. شرطی سازی

در زیر ، بهترین نرم کننده های کاملاً تمیز و کاملاً آبرسان که می شناسیم.

  1. نرم کننده مرطوب کننده ناموفق بود

    ناموفق
    نرم کننده مرطوب کننده
    خنده ، 36 دلار

    خرید کن

  2. تهویه مطبوع گیاه Sangre de Fruta of Earthly Delights

    خون میوه
    تهویه مطبوع گیاه شناسی باغ لذتهای زمینی
    خنده ، 52 دلار

    خرید کن

  3. نرم کننده حجیم راهوا

    ناموفق
    نرم کننده حجم دهنده
    خنده ، 36 دلار

    خرید کن

  4. نرم کننده تغذیه کیمیاگر بزرگ

    کیمیاگر بزرگ
    نرم کننده تغذیه کننده
    خنده ، 49 دلار

    خرید کن

  5. نرم کننده کرم مرطوب کننده Innersense

    بی حس
    نرم کننده کرم آبرسان
    خنده ، 30 دلار

    خرید کن

  6. Sangre de Fruta سر تهویه مطبوع گیاه شناسی

    خون میوه
    سر تهویه مطبوع گیاه شناسی
    خنده ، 52 دلار

    خرید کن