چگونه ما عادت خود را برای پس دادن در بافر ایجاد کرده و تکامل داده ایم

در سال 2020 ، حمایت از مشاغل کوچک و سازمان های غیر انتفاعی برای ما بیش از هر زمان دیگری اهمیت داشت.

تعداد زیادی از سازمانها خدمات اساسی را به جوامع خود ارائه می دهند ، و ما بسیار خوش شانس هستیم که می توانیم از آنها پشتیبانی کنیم در حالی که به حمایت از مشتریان خود ادامه می دهیم. ما همیشه می خواهیم هر سال پس بدهیم – بسته به سود ما ممکن است مبلغ تغییر کند ، اما همیشه پس می دهیم. این عادتی است که ارزش ساختن و ادامه دادن را دارد.

ما دوست داریم سازمان هایی را که در سال 2020 از آنها حمایت کردیم و کارهای مهمی که آنها انجام می دهند ، و نحوه حمایت از آنها را برجسته کنیم.

تحولی در پس دادن و انتخاب علل شاخص

در سال 2017 ، ما متعهد شدیم که 20 درصد از سود خود را هر سال به سازمان های خیریه اهدا کنیم و هر سال ، این غیر انتفاعی را به روش های مختلف انتخاب کرده ایم.

اولین سال در سال 2017 ، ما از تیم خود دعوت کردیم تا هر سازمانی را که می خواهند معرفی کنند و هفتی را که بیشترین رای را کسب کردند انتخاب کردیم. این یک اعلان بسیار باز بود! در سال 2018 ، ما جستجوی خود را کمی متمرکز کردیم ، همچنان نامزدهای تیمی را در نظر گرفتیم اما در نهایت یک سازمان را برای نمایندگی از هر یک از شش ارزش شرکت انتخاب کردیم.

در سال 2019 ، ما سهم خود را در زمین قرار دادیم و تصمیم گرفتیم تلاش خود را بر یک ذینفع اصلی Buffer – محیط زیست متمرکز کنیم. ما برای محاسبه ردپای کربن خود کار کردیم و پروژه هایی را برای تأمین مالی پیدا کردیم که از انتشار کربن به همان میزان جلوگیری ، حذف یا کاهش دهد. سپس ، ما از تیم خود خواسته ایم تا به سازمان های مورد علاقه خود که انرژی پاک تولید می کنند ، کربن را از جو حذف می کنند ، از منابع پایدار انرژی پشتیبانی می کنند یا در سلامت سیاره ما کمک می کنند ، بگویند و در نهایت پنج مورد از آنها را برای حمایت انتخاب کردیم.

با ورود به سال 2020 ، اقدامات اقلیمی هنوز دلیل اصلی ما بود که متعهد به حمایت از آن بودیم ، اما آشکار شد که حوزه دیگری وجود دارد که کارهای قابل توجهی باید انجام شود. مبارزه با بی عدالتی نژادی و پیگیری فعالانه ضد نژادپرستی برای شرکت ما در اولویت قرار گرفت و ما برنامه های متعددی را برای حمایت از فعالان BIPOC و همچنین سازمانهای تحت مالکیت سیاهپوستان یا POC که در کارهای ضد نژادپرستی فعالیت می کردند ، تأسیس کردیم.

وقتی شروع به بررسی کمک های خیریه خود در سال 2020 کردیم ، تصمیم گرفتیم که می خواهیم سهم قابل توجهی در سازمان های مقابله با یکی از این دو علت اصلی-اقدام اقلیمی و ضد نژادپرستی-داشته باشیم و این با چشم انداز ما همخوانی قوی داشت: دنیایی با بیشتر مشاغل کوچک که در عین حال خوب کار می کنند.

فرایند انتخاب

همانطور که همیشه انجام می دادیم ، ما از تیم خود دعوت کردیم تا درباره سازمانهایی که از آنها الهام گرفته است به ما بگوید. در اینجا آنچه راجع به هر علتی به اشتراک گذاشتیم و اینکه چرا برای چشم انداز بافر مهم بود:

“بدون یک سیاره قابل سکونت و ثباتی که فراهم می کند ، هیچ کسب و کار کوچکی از جمله Buffer قادر به پیشرفت نخواهد بود. همزمان ، چالش آب و هوا نیز فرصت های فوق العاده ای برای نوآوری و کارآفرینی ایجاد می کند ، بنابراین استارتاپ ها و مشاغل کوچک بیشتر! انجام وظیفه ما در ایجاد یک محیط پایدار و سالم که مشاغل کوچک می توانند در درازمدت به موفقیت برسند بسیار مهم است. “

نژادپرستی سیستمیک نه تنها بی عدالتی نیست ، بلکه برای تجارت نیز مضر است. تحقیقات “تخمین می زند که اگر شکاف های نژادی برطرف شده بود ، تولید کل اقتصاد از سال 2000 16 تریلیون دلار بیشتر بود.” وقتی صحبت از دنیایی با مشاغل کوچک بیشتر می شود ، ما همچنین می خواهیم تنوع بیشتری در آن مشاغل مشاهده کنیم. با مشارکت خود در آینده ای عادلانه تر و عادلانه تر ، ما می توانیم دنیایی را ایجاد کنیم که در آن افراد بیشتری از گروه های کم نماینده بتوانند مشاغل کوچک را راه اندازی کنند و وسایلی برای حمایت از مشاغل کوچک در جوامع خود داشته باشند. “

از طریق این دستورات ، ما نامزدهای تیمی را جمع آوری کردیم و در مورد برخی از سازمان های شگفت انگیز آشنا شدیم. پس از رأی گیری گروهی ، با چهار سازمان توافق کردیم که هر کدام 12،152.25 دلار دریافت کنند-تقسیم مساوی 48،609 دلار آمریکا ، که 20 درصد سهم سود ما از سال 2020 بود.

موسسات خیریه 2020 ما و کارهایی که آنها انجام می دهند

ما دو سازمان را انتخاب کردیم تا تمرکز خود را بر ضد نژادپرستی نشان دهند و دو سازمان نماینده اقدامات اقلیمی. ما مفتخریم که از این سازمان ها که واقعاً در جهت جهانی عادلانه و پایدار تلاش می کنند ، حمایت می کنیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد کار آنها به ادامه مطلب بروید!

GiveDirectly
وقتی روی سطح جهانی بزرگنمایی می کنیم ، نابرابری بزرگی بین افرادی که در کشورهای توسعه یافته متولد شده و زندگی می کنند در مقابل کشورهای در حال توسعه وجود دارد. تفاوت در ثروت و دسترسی به فرصت ها همچنان گسترده است. در حال حاضر ، شواهد محکمی وجود دارد که نشان می دهد اعطای کمک های نقدی بدون قید و شرط به افرادی که در فقر زندگی می کنند ، یکی از موثرترین روش ها برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی آنها است.

GiveDirectly کمک های نقدی می دهد که به افراد امکان می دهد در پروژه ها ، مشاغل و مواردی که بیشترین تأثیر را برای آنها دارد سرمایه گذاری کنند ، به جای اینکه به سازمان ها برای انتخاب آنها اعتماد کنند. از وب سایت آنها: “ما معتقدیم افرادی که در فقر زندگی می کنند شایستگی این را دارند که خودشان بهترین راه را برای بهبود زندگی خود انتخاب کنند – پول نقد این انتخاب را امکان پذیر می کند.”

ما از حمایت از GiveDirectly به عنوان راهی برای تحریک بیشتر مشاغل کوچک – به ویژه توسط افرادی از گروه های کم نماینده – در راه اندازی در سراسر جهان بسیار هیجان زده ایم.

دیجیتال تقسیم نشده
شکی نیست که صحنه های فناوری و راه اندازی ایالات متحده از دیرباز از جهات مختلف – به ویژه نژاد و جنسیت – یکسان بوده است. وقتی می شنویم در مورد سازمان هایی که از گروه های کم نماینده حمایت می کنند و آنها را بلند می کنند تا مانند سایر بنیانگذاران بلند شوند ، واقعاً هیجان زده می شویم و Digitalundivided این کار را انجام می دهد.

در Digitalundivided ، آنها برنامه های آموزشی ، برنامه های پیش از شتابدهی و کمک هزینه ای را برای کمک به بنیانگذاران زن سیاه و لاتینکس برای کسب منابع و مشورت مورد نیاز برای توسعه مشاغل خود اجرا می کنند. علاوه بر این ، ما بسیار هیجان زده بودیم که ببینیم آنها در مورد بنیانگذاران زنان سیاه و سفید در ایالات متحده تحقیقاتی انجام می دهند و از تحقیقات خود به عنوان یک کاتالیزور برای تغییر و عمل استفاده می کنند. از وب سایت آنها: “در Digitalundivided ، ما از تحقیقات اصلی و اختصاصی برای توسعه یک اکوسیستم داده محور استفاده می کنیم که دانش فعلی را درباره کارآفرینی در جوامع نوظهور گسترش می دهد.”

مأموریت آنها این است که خوب عمل کنند در حالی که خوب عمل می کنند – حمایت از زنان سیاه پوست و لاتینکس در سفرهای کارآفرینی ، همه در حالی که رشد اقتصادی در جوامع خود را افزایش می دهند.

زمین سرد
درختان یک نیروگاه برای سیاره ما هستند که دائماً کربن را از جو خارج می کنند – بنابراین جنگل زدایی سهم بزرگی در بحران آب و هوا دارد. زمین سرد مستقیماً با جوامع جنگل های بارانی همکاری می کند تا جنگل زدایی را متوقف کند. آنها این کار را با ملاقات و آموختن از جوامع جنگل های بارانی در سراسر جهان انجام می دهند ، که بسیاری از آنها جوامع بومی هستند که روابط صمیمی و خرد فوق العاده ای در مورد جنگل های محلی خود دارند.

Cool Earth با این جوامع همکاری می کند تا راه حل های منحصر به فرد برای هر مکان را ایجاد کند. در بسیاری از موارد ، آنها از جوامع محلی برای ایجاد درآمد پایدار حمایت می کنند تا بتوانند بدون ایجاد آسیب به جنگل های بارانی خود پایدار باشند. از وب سایت آنها: “Cool Earth از دانش محلی و بومی برای توسعه روشهای خلاقانه برای مقابله با تهدیدات جنگل پشتیبانی می کند ، در حالی که جوامع را قوی تر و مقاوم تر می کند.”

زمین سرد در حالی که به جوامع بومی قدرت می دهد و از آنها حمایت می کند ، اقلیم ملموسی را انجام می دهد و این رویکردی است که ما مفتخریم از آن حمایت کنیم.

VertueLab
Cleantech یک صنعت رو به رشد از شرکتهایی است که برای حمایت از محیط زیست از طریق انرژی پاک ، استفاده پایدار از منابع ، ترسیب کربن و موارد دیگر تلاش می کنند. VertueLab با ارائه بودجه و حمایت کارآفرینانه به استارتاپ های مبتدی در مراحل اولیه که محصولات آنها می توانند تأثیر قابل اندازه گیری در کاهش گازهای گلخانه ای داشته باشند ، برای مقابله با بحران آب و هوا تلاش می کند. آنها همچنین عمداً تنوع ، برابری و مشارکت در صنایع روشنفکری را در اولویت قرار می دهند.

به عبارت دیگر ، VertueLab به طور مستقیم مشاغل کوچکی را پرورش می دهد که تلاش می کنند تغییری در فضای آب و هوایی ایجاد کنند و دنیایی پایدارتر و برابرتر را شکل می دهند. از وب سایت آنها: “[Our mission is] به راه انداختن نوآوری و کارآفرینی که چالش های زیست محیطی را حل کرده و رونق اقتصادی مشترک را برانگیزد. “

VertueLab به طور فعال با چشم اندازی مشابه ما با بحران آب و هوا مبارزه می کند – برای دیدن دنیایی با استارت آپ های بیشتر که کارهای بزرگی را برای کره زمین انجام می دهند و در این زمینه خوب عمل می کنند.

کمکهای اضافی به سازمانهای ضد نژادپرستی

در اواسط سال 2020 ، جدا از کمک های سالانه سهم سود ، ما همچنین متعهد شدیم که 100،000 دلار آمریکا به سازمان های سیاه پوستان و افرادی که برای از بین بردن نژادپرستی کار می کنند ، اهدا کنیم. پس از مشورت با هم تیمی های سیاهپوستمان برای تعیین سازمان هایی که می خواهند پول آنها به آنها برسد ، ما به سه سازمان فوق العاده کمک کردیم:

موسسه مارشا پی جانسون ، که از حقوق بشر افراد تراجنسیتی سیاه محافظت می کند و از آن دفاع می کند.

پروژه مارشال ، یک سازمان خبری غیردولتی و غیرانتفاعی است که به دنبال ایجاد و حفظ احساس فوریت ملی در مورد سیستم عدالت کیفری ایالات متحده است.

Brave Space Alliance ، یک مرکز LGBTQ تحت رهبری سیاهان ، تحت رهبری سیاهان ، برای ایجاد و ارائه خدمات تأیید کننده برای جامعه LGBTQ شیکاگو طراحی شده است.

ما شما را تشویق می کنیم تا در مورد این سازمان ها و کارهای م dailyثر روزانه ای که برای حمایت از جوامع سیاه پوست انجام می دهند بیشتر بخوانید.

آموخته های سال آینده

ما یک تیم هستیم که دوست داریم بدهیم ، اگرچه رویکرد ما تا به حال این بوده که “همه چیز را در راه پیش رو مشخص کنیم”. این تا کنون برای ما مفید بوده است ، اما اکنون که چندین طرح خیریه ایجاد کرده ایم ، مشتاق هستیم که با رویکردی جامع تر به امور خیریه فکر کنیم.

داشتن دو دلیل اصلی ما کمک بزرگی در این زمینه است ، همانطور که ما سالانه 20 درصد از سود خود را اهدا می کنیم. ما متعهد هستیم برنامه های ضد نژادپرستی خود را در داخل و خارج ادامه دهیم و تا آنجا که ممکن است کربن خنثی عمل کنیم.

ما مفتخریم که از این سازمان ها حمایت می کنیم و امیدواریم شما نیز به کارهای آنها توجه کنید. ما حتی بیشتر سازمان های ضد نژادپرستی را که ارزش حمایت از آنها را دارند در اینجا لیست می کنیم. کارهای بسیار بیشتری برای انجام دادن وجود دارد!

عکس توسط اسکات وب در Unsplash