چگونه لینکدین کسب و کار این 3 کارآفرین را متحول کرده است؟

مردم اغلب لینکدین را مکانی برای رشد شغلی شخصی می‌دانند، اما می‌تواند منبعی باورنکردنی برای رشد شرکت شما باشد. به خصوص اگر صاحب کسب و کار کوچکی هستید که برند شخصی شما ارتباط نزدیکی با ماموریت شرکت شما دارد، لینکدین نباید به عنوان بخشی از استراتژی رسانه های اجتماعی شما نادیده گرفته شود.

من با چند بنیانگذار صحبت کردم تا درباره اینکه لینکدین چگونه تجارت آنها را متحول کرده است بیشتر بدانم. برای شنیدن داستان‌های آن‌ها، دیدن نتایج آن‌ها و یادگیری استراتژی‌هایی که می‌توانید از امروز شروع کنید، به ادامه مطلب بروید.

توجه سریع: قبل از شروع با این استراتژی‌ها، توصیه می‌کنم نمایه LinkedIn خود را بررسی کنید تا از دقیق و قانع‌کننده بودن آن مطمئن شوید. این کار زمان زیادی نمی برد و می تواند راه زیادی را طی کند!

ایجاد رهبری فکری

در حالی که سایر کانال‌های اجتماعی معمولاً برای ایجاد برند شرکت شما در نظر گرفته شده‌اند، لینکدین فرصتی منحصربه‌فرد برای شما فراهم می‌کند تا دنبال‌کنندگان شخصی خود را افزایش دهید – که به نوبه خود می‌تواند از شناسایی برند شما حمایت کند. این امر به ویژه زمانی صادق است که رهبری فکری فردی شما با مأموریت شرکت شما همسو باشد.

زمانی که شرل دورسی پلتفرم اخبار دیجیتال و بینش را راه اندازی کرد پریزاو می‌دانست که می‌خواهد آن را به‌عنوان صدای پیشرو در اقتصاد نوآوری سیاه‌پوستان ببینند – و می‌خواست صدایش نیز در ترکیب باشد. او هفته‌ای چند بار برای به اشتراک گذاشتن کارهایی که انجام می‌داد و درس‌هایی که یاد می‌گرفت به لینکدین مراجعه کرد.

شرل دورسی، بنیانگذار و مدیرعامل The Plug

نتایج شوکه کننده بود: «فقط چند ماه بعد، نوع نامزدی من دیوانه کننده بود. و تنها چند ماه پس از آن، من به عنوان صدای برتر لینکدین در فناوری انتخاب شدم.

این به رسمیت شناختن به دورسی و شرکت او کمک کرده است تا اهرم‌های بیشتری در ارتباط با روابط عمومی و فرصت‌های سخنرانی در میان باشد. کمی اعتبار خیابانی در آن وجود دارد. فکر می‌کنم مردم با نمایه من برخورد می‌کنند و می‌بینند که من یک صدای برتر لینکدین هستم، بنابراین باید قانونمند باشم.»

او همچنان استراتژی لینکدین خود را دوچندان کرده است – افزودن مکالمات زنده لینکدین به این ترکیب – زیرا متوجه شده است که چگونه نشان دادن اشتیاق خود در نهایت برند شرکتش را نیز تقویت می کند. او می‌گوید: «این راهی برای مردم بود که من را ببینند، کار را ببینند، اصالت را ببینند، و سپس تصمیم بگیرند که می‌خواهند با این برند بر اساس مطالبی که من در لینکدین پست کرده‌ام یا به اشتراک گذاشته‌ام، تعامل داشته باشند. .

ارتباط با رهبران صنعت که در غیر این صورت ممکن است هرگز ملاقات نکرده باشند

رسانه های اجتماعی برای برقراری ارتباط با افراد جدید، صرف نظر از اینکه در کجا مستقر هستند، عالی هستند. اما بسیاری از کارآفرینان معتقدند که لینکدین در این زمینه بسیار ارزشمند بوده است. در دنیای پسا کووید که کنفرانس‌ها و گردهمایی‌ها کمتر رایج هستند، لینکدین یک پلتفرم قدرتمند برای یافتن همتایان است تا به‌عنوان تابلوهای صدادار، مربیان برای یادگیری و حتی مشتریان آینده از راه دور خدمت کنند.

شینا راسل، موسس و مدیرعامل Made With Local، از این واقعیت که شرکت او در شهر نسبتا دورافتاده هالیفاکس در نوا اسکوشیا، کانادا فعالیت می‌کند، خوشش می‌آید. با این حال، او به اشتراک می‌گذارد: «در شرایط خاص، نبودن در جایی که عمل است، می‌تواند احساس انزوا کند.»

شینا راسل، بنیانگذار و مدیرعامل Made with Local

راسل به لطف استراتژی به اشتراک گذاشتن برخی اقدامات پشت صحنه و بازتاب زندگی خود به عنوان یک کارآفرین CPG (کالاهای بسته بندی شده مصرفی) در لینکدین، شبکه خود را بسیار فراتر از آنچه در محلی ممکن است توسعه داده است. او می‌گوید: «با لینکدین، من شخصاً با بنیان‌گذاران بزرگ CPG و افرادی که برندهایی را اداره می‌کنند که واقعاً آنها را تحسین می‌کنم مرتبط هستم.

فراتر از کمک به راسل و تیمش که احساس ارتباط بیشتری داشته باشند و به آنها فرصتی برای یادگیری از بهترین‌های کسب‌وکار بدهند، راسل انتظار دارد که این ارتباطات گسترده با توجه به اینکه Made With Local قصد دارد در ایالات متحده و فراتر از آن گسترش یابد، ارزشمند باشد.

او می‌گوید: «این یک راه واقعاً عالی برای ما است که بتوانیم نامی برای خودمان در جامعه بین‌المللی CPG و مواد غذایی و نوشیدنی‌های طبیعی بسازیم که وقتی زمان آن فرا رسد که در نهایت فروش را در آن بازارها شروع کنیم، به ما کمک خواهد کرد.» تا آن زمان، امیدوارم در فیدهای بسیاری از بنیانگذاران CPG و افراد دیگر از ایالات متحده ظاهر شده باشم، بنابراین آنها تا حدودی با این برند آشنا خواهند شد.

ملاقات با مشتریان

بسیاری از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی یک انحراف سرگرم‌کننده به نظر می‌رسند، اما آیا در واقع به کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کنند تا درآمد کسب کنند؟ پاسخ لینکدین – به خصوص برای شرکت‌هایی که در B2B یا صنایع مرتبط با شغل هستند – کاملاً بله است. طبق گفته موسسه بازاریابی محتوا، لینکدین بهترین کانال پولی و ارگانیک برای مشاغل B2B است.

لاتشا برد، مدیرعامل آژانس توسعه استعدادهای پرفکتا، این موضوع را از نزدیک دیده است. در سال 2015، قبل از تأسیس شرکتش و در حالی که هنوز مشغول کار تمام وقت بود، شروع به استفاده از LinkedIn Profinder (که اکنون بازار خدمات لینکدین نامیده می شود) را برای تبلیغ خدمات مربیگری شغلی خود و یافتن مشتریان اولیه خود آغاز کرد. او می‌گوید: «این اساساً میزان درآمدی را که برای کسب‌وکارم به‌دست می‌آوردم سه برابر کرد و در حدود شش ماه توانستم شرکت‌های آمریکایی را ترک کنم».

لاتشا برد، مدیرعامل پرفکت

حتی امروز که Perfeqta خود را در سایر پلتفرم‌ها تثبیت کرده است، لینکدین همچنان یک محرک قدرتمند برای مشتریان است. برد می‌گوید: «یکی از مشتریان فعلی من – یک استارت‌آپ فناوری که چارچوبی برای جذب استعداد ایجاد کرده بودیم و برایش نقشه‌برداری تنوع و گنجاندن انجام دادیم – من را در لینکدین پیدا کرد و با او تماس گرفت.

اگرچه هر اتصال جدید منجر به فروش فوری نمی شود، اما قرار دادن خود در لینکدین می تواند راهی قدرتمند برای ایجاد خط لوله ای از مشتریان بالقوه باشد. برد می‌گوید: «بعد از آخرین لایو لینکدین من، شخصی که در یک شرکت واقعاً بزرگ در زمینه استخدام افراد مختلف کار می‌کند، تماس گرفت تا راهنمای استخدام فراگیر را که ذکر کردم بپرسد. لینکدین لایو از آن زمان تاکنون تقریبا 30000 بار دیده شده است.

بهترین بخش این است که همه این صاحبان کسب و کار موافقند که لینکدین نسبت به بسیاری از پلتفرم های اجتماعی دیگر نیاز به مدیریت و تولید محتوا دارد. به طور مداوم چند بار در هفته پست کنید، با افراد دنیای خود درگیر شوید و در به اشتراک گذاری واقعی داستان خود دریغ نکنید. با اون سه قدم، شما به خوبی در راه ایجاد یک استراتژی قوی لینکدین هستید و کسب و کار خود را با انواع روش‌های جدید و باورنکردنی رشد می‌دهید.