چگونه در هنگام رابطه جنسی از سر خود خارج شوید

قهرمان

عکس از Caitlyn Grabenstein (@cult.class)

دانیل هارل ، دکترا ، و سلست هیرشمن ، MA

دانیل هارل ، دکترا ، و سلست هیرشمن ، MA ، درمانگرهای جنسی و سازندگان روش Somatica هستند.

وقتی مردم از ما می پرسند: “چگونه می توانم هنگام رابطه جنسی از سرم خارج شوم؟” منظور ما این است که آنها در گذر از انرژی غالباً غیر جنسی و وظیفه محور زندگی روزمره به چیزی وابسته به عشق شهوانی مشکل دارند. و بله ، بخش مهمی از گذار به رابطه جنسی وارد بدن شما می شود ، اما این تنها نیمی از سرگرمی است. نیمی دیگر درباره کمک به شریک زندگی شما و کمک به شما برای ورود به نظرات خود است.

مرحله 1:
ورود به بدن شما

انتخاب واضح در اینجا تنفس است و این برای برخی از افراد خوب عمل می کند. ده دقیقه وقت بگذارید تا عمیق تا انتهای کف لگن نفس بکشید و اجازه دهید تنفس بدن شما را گسترش دهد.

برای برخی از افراد ، تنفس به اندازه کافی حواس شما را پرت نمی کند و به لیست کارهای خود ادامه می دهند. برای شما مردم – شما می دانید چه کسی هستید – سعی کنید کاری جذاب تر انجام دهید. می توانید در اطراف اتاق یا جلوی آینه موسیقی بگذارید و برقصید. لوسیون معطر مورد علاقه خود را بردارید و آن را روی بدن خود بمالید ، آن را ماساژ داده و با لمس کردن بیدار شوید. بیرون بروید و در جنگل یا اطراف بلوک قدم بزنید – در هوای تازه نفس بکشید و شروع به خیال پردازی در مورد آنچه می خواهید کنید. یا با بازی با برخی از اسباب بازی های جنسی و آوردن آنها به رختخواب با معشوق خود را کمی گرم کنید.

  1. انتخاب سر دبیر

  2. روغن بدن آفرودیزیاک املاک فلامینگو

    املاک فلامینگو
    روغن بدن آفرودیزیاک
    خنده ، 52 دلار

    خرید کن

  3. Le Wand Double Vibe

    لو وند
    دو وایب
    خنده ، 52 دلار

    خرید کن

  4. گرم کننده نبض پالس

    نبض
    گرم کننده نبض
    گوپ ، 199 دلار

    خرید کن

  5. ویبراتور گلوله کنترل از راه دور LELO Lyla 2

    LELO
    ویبراتور گلوله کنترل از راه دور Lyla 2
    گوپ ، 75 دلار

    خرید کن

  6. مجموعه لحظه های طلایی Womanizer

    زن زن
    مجموعه لحظه های طلایی
    گوپ ، 299 دلار

    خرید کن

  7. ویپراتور گره دو طرفه goop Wellness

    goop Wellness
    ویبراتور چوب دو طرفه
    خنده ، 95 دلار

    خرید کن

گام 2:
ورود به سر یکدیگر

اگر می خواهید رابطه جنسی فوق العاده ای داشته باشید ، نمی خواهید کاملاً از سرتان خارج شود ، به خصوص اگر فردی هستید که به همان اندازه جسمی با تحریکات روحی برانگیخته می شود. در واقع ، اگر سر شما درگیر روشن شدن نیست ، احتمالاً لذت را به طور کامل از دست خواهید داد.

برای اینکه بتوانید سر خود را درگیر کنید ، باید آنچه را که واقعاً شما را روشن می کند به اشتراک بگذارید و باید دقیق باشید. هرچه زودتر ، برای این کار بهتر است ، اگرچه هرگز دیر نیست. باز کردن این گفتگو در یک رابطه طولانی مدت می تواند جرقه را به عقب بازگرداند. هنگام ملاقات ، هر چه زودتر این موضوع را مطرح کنید ، رابطه جنسی شما از همان ابتدا گرمتر خواهد بود. یک راه عالی برای باز کردن مکالمه ممکن است این باشد: “برای من ، روشن شدن ذهن بسیار مهم است. دوست دارم آنچه را که دوست دارم در هنگام رابطه جنسی احساس کنم و آنچه مرا به آنجا می رساند با شما در میان بگذارم – و همچنین در مورد آن از شما بشنوم. “

چه بخواهید احساس کنید مورد ستایش قرار گرفته اید یا تحت سلطه هستید ، باید کلیدهای خواسته خود را به شریک زندگی خود بدهید یا به او کلمات ، لمس ، حرکات و انرژی را که به اوج شهوانی خود می رسانید (یا به او نشان دهید) نشان دهید. بدون این ، رابطه جنسی می تواند تکراری و خسته کننده شود.

به عنوان مثال ، گفتن “من می خواهم احساس امنیت کنم” یا “دیده شده” یا “کنترل شده” کافی نیست. شما همچنین باید به آنها بگویید که چگونه به شما کمک کنند تا این احساس را داشته باشید. ممکن است بگویید:

• “من می خواهم با شما احساس امنیت کنم ، بنابراین ابتدا مرا در آغوش خود بپیچید و مرا در آغوش بگیرید تا بتوانیم ریتم تنفس یکدیگر را در حال حرکت احساس کنیم.”

• “من می خواهم احساس کنم شما را دیده اند ، بنابراین نمی خواهم شما بلافاصله شروع به لمس کردن من کنید. من از شما می خواهم که از من بخواهید در مقابل شما بایستم ، اما کمی دورتر ، و سپس می خواهم همه چیزهایی را که در من می بینید – زیبایی درونی و زیبایی بیرونی من – به من بگویید. ممکن است به من بگویید که می بینید چقدر به افرادی که دوستشان دارم اهمیت می دهم و ممکن است به من بگویید که چشمانم پر از گرما و خرد است. “

• “من می خواهم احساس کنم تحت کنترل شما هستم. من می خواهم شما برای من متنی بفرستید که دقیقاً بگوید برای آماده شدن برای قرار امشب خود باید چکار کنم. سپس می خواهم به من فرمان دهی که کارهایی را با خودم و با تو انجام دهم. “

هنگامی که خواسته خود را به اشتراک گذاشتید ، مهم است که ببینید آیا چیزی که شریک شما نیز می خواهد وجود دارد یا خیر. به این ترتیب می توانید تجربه ای را ایجاد کنید که از نظر جسمی و روانی برای هر دوی شما تحریک کننده است.

امیدواریم وقتی از بدن و سر خود لذت می برید ، از رابطه جنسی شگفت انگیزی لذت ببرید.


دانیل هارل ، دکتری ، درمانگر جنسی و مربی روابط در سانی والی ، کالیفرنیا است. او دارای مدرک دکترا در مطالعات جنسیتی انسان ، MSW در کار اجتماعی بالینی و کارشناسی روانشناسی و مشاوره آموزشی است. او مشتریان خود را در دفتر سیلیکون ولی خود می بیند و متخصصان را در روش Somatica آموزش می دهد.


سلست هیرشمن ، MA ، درمانگر جنسی در سان فرانسیسکو است. او کارشناسی ارشد خود را در زمینه مطالعات جنسی انسانی از دانشگاه ایالتی سان فرانسیسکو دریافت کرد. هیرشمن به عنوان مدیر پروژه در مرکز تحقیقات جنسیت و جنسیت SFSU ، درباره رشد جنسیتی نوجوانان و نقش های اجتماعی که دختران و پسران یاد می گیرند و در طول زندگی خود بازی می کنند ، تحقیق کرد. او تمرین خصوصی خود را در سان فرانسیسکو دارد ، جایی که مشتری می بیند. او در موسسه Somatica تدریس می کند ، جایی که او متخصصان روش Somatica را آموزش می دهد ، که او همکاری کرد.