چگونه انواع مختلف ارگاسم را تجربه کنیم

باغ گل

پندا ندایی

Penda N’diaye نویسنده و بنیانگذار Pro Hoe است ، سازمانی که بر استعمارزدایی جنسی و لذت تمرکز کرده است. می توانید صدای او را در گوش کنید Pro Hoe پادکست بگیرید و س Qال و پاسخ قبلی را با او در حال خواندن بخوانید. در اینجا ، او در مورد شش نوع مختلف ارگاسم گزارش می دهد.

ارگاسم به اندازه افرادی که به آن مبتلا هستند متفاوت است. آنها می توانند از نظر شدت ، فرکانس و حس متفاوت باشند. ارگاسم های ترکیبی و ارگاسم های پرانرژی وجود دارد ، و برای برخی از ما ، سرازیر شدن وجود دارد.

البته ، ارگاسم همه و همه و همه تجربه های جنسی نیست. رابطه جنسی زمانی سرگرم کننده تر است که بتوانید بدون انتظار یا فشار زیاد برای دستیابی به یک نقطه عطف جنسی خاص درگیر شوید. زمانی را اختصاص دهید تا آنچه را که برای شما خوب است کشف کنید و به سمت لذت بردن از بدن خود باز بمانید.

ارگاسم های پرانرژی

ارگاسم پرانرژی از اندام تناسلی شما فراتر می رود و ممکن است جالب ترین شکل ارگاسم باشد. این حس شبیه چیه؟ اوج وجد ، طبیعی بالا.

بر خلاف ارگاسم های متمرکز بر دستگاه تناسلی که وقتی عضلات شما در حالی که برانگیخته شده اند منقبض شده و سپس از طریق انزال رها می شوند ، اتفاق می افتد ، ارگاسم های پر انرژی می چرخند و در سراسر بدن شما ایجاد می شوند.

ژولیت آلن ، متخصص جنسی می گوید: “هنگامی که با یک معشوق به اشتراک گذاشته می شود ، می توان یک ارگاسم پرانرژی را بین دو نفر در حال حرکت احساس کرد ، مانند امواج در اقیانوس ، در حال چرخش و سرازیر شدن و حرکت با هم.” “برای این که این نوع ارگاسم اتفاق بیفتد ، هیچ گونه اندام تناسلی و بدن نیازی به تماس فیزیکی ندارند. در واقع ، بیشتر اوقات ، زمانی اتفاق می افتد که [people are] لباس کامل.”

اگر تازه با ارگاسم پرانرژی آشنا شده اید ، هنگام تحریک بر روی تجمع انرژی در اندام تناسلی خود تمرکز کنید. سپس ، آلن می گوید: “نفس بکشید و انرژی را که از چاکراها به سمت تاج شما حرکت می کند تصور کنید. نفس خود را بیرون دهید ، و تصور کنید که در هر سلول بدن شما پخش می شود. و تکرار کن. »

ارگاسم های ترکیبی

هرچه نقاط لذت بیشتری را کشف کنید ، لذت بیشتری را تجربه خواهید کرد. ارگاسم ترکیبی زمانی اتفاق می افتد که ترکیبی از احساسات مختلف منجر به اوج رضایت بخش می شود.

شادین فرانسیس ، درمانگر مجوز ازدواج و خانواده و درمانگر جنسی معتبر می گوید وقتی اکثر مردم به ارگاسم های ترکیبی فکر می کنند ، به فکر تحریک کلیتوریس به صورت داخلی و خارجی در همان زمان هستند. او می گوید: “اما از آنجا که بدن ما یک سیستم به هم پیوسته از حواس و مناطق erogenous است که می تواند منجر به ارگاسم شود ، همه نقاط لذت شما مهم است.”

برای تجربه ارگاسم ترکیبی ، ابتدا با یک منطقه ارگونزم شروع کنید که به طور مداوم شما را به ارگاسم می رساند – مانند کلیتوریس – و سپس همزمان با افزایش تحریک خود ، لمس ، فشار ، مکش یا اسباب بازی ها را در ناحیه دیگری – مانند نوک سینه ها – ترکیب کنید. برای آزمایش احساسات متعدد ، از ابزارهایی مانند یک دیلدوی دو طرفه برای نفوذ مقعد و واژن یا یکی برای تحریک واژن و کلیتورال استفاده کنید. اگر دوست دارید به تدریج کاوش کنید ؛ ممکن است با درگیر شدن مسیرهای عصبی بیشتر ، لذت بیش از حد شدید یا احساسی به نظر برسد.

ارگاسم های متعدد

یک ارگاسم برای برخی از ما کافی است. و برای دیگران ، ارگاسم های متعدد می تواند گواهی بر رابطه جنسی عالی باشد. در هر صورت ، به طور کلی مفید است که اعداد را صفر نکنید.

کمیل لوئیس ، درمانگر جنسی می گوید: “دستیابی به هدف و رابطه جنسی هدفمند ، برخی از راه هایی است که می توان اطمینان حاصل کرد که ارگاسم به نحوی که ما دوست داریم اتفاق نمی افتد یا اتفاق نمی افتد.” “سعی کنید آن را بسیار کندتر انجام دهید و بر زمان حال تمرکز بیشتری داشته باشید.”

کلید ارگاسم های متعدد این است که هنگام احساس لذت ، وضعیت عاطفی ، روحی و جسمی خود را حفظ کنید. شما زمینه را برای ظهور ارگاسم های همزمان آماده می کنید. (آیا این مانند مدرسه به نظر می رسد؟ هنگامی که در حال کار هستید ، از خودتان برای کار سخت ذهنی تشکر خواهید کرد.)

روش های حسی گرا می تواند به شما کمک کند تا با خود و شرکای خود ارتباط برقرار کنید. سعی کنید تماس چشمی برقرار کنید ، تنفس خود را به طور موزون و هماهنگ انجام دهید ، یا محرومیت حسی را آزمایش کنید ، مانند چشمان بسته یا دستبند. با بازی انفرادی ، افزودن ویبراتور به مخلوط پس از یک ارگاسم به شما این امکان را می دهد که بر بهبودی خود – و همچنین هنگامی که برای کارهای بیشتری دور می شوید – کنترل کنید. لوئیس می گوید: “هنگامی که یک ارگاسم را تجربه کردید ، به خودتان زمان دهید تا وارد بدن خود شوید ، موقعیت ها را حرکت دهید و اکتشاف را ادامه دهید.”

ارگاسم Squirter

روان گردان شامل انزال واژن یک مایع چسبناک است که می تواند از چند قطره تا یک آبشار قوی متغیر باشد.

جس اوریلی ، دکترای میزبان ، می گوید: “بسیاری از مردم در پاسخ به تحریک ناحیه G در امتداد دیواره فوقانی واژن دچار ارگاسم می شوند.” رابطه جنسی با دکتر جس پادکستبه فشار بر اسفنج مجرای ادراری همراه با احساس کاهش فشار اغلب منجر به انفجار مایع می شود. “

این که آیا دمیدن شما فقط یک دریبل است یا به اندازه ای که می تواند شما را متعجب کند که بدن شما این کار را انجام داده است: شما معمولی هستید ، عالی هستید.

ارگاسم پروستات

هرچه تمایل بیشتری برای کشف مناطق erogenous خود داشته باشید ، احتمال تشدید ارگاسم نیز بیشتر می شود – طبیعتاً این امر در مورد افراد مبتلا به پروستات نیز صدق می کند. ارگاسم پروستات از تحریک آلت تناسلی قوی تر و قوی تر توصیف می شود. در حین تحریک پروستات ، بافت های عضلانی و غده ای نقطه G مردان پیشابراه را احاطه کرده و قبل از ارگاسم قوی متورم می شوند.

یک تصور غلط رایج این است که پروستات شما در داخل راست روده شما قرار دارد ، اما در واقع ، ناحیه حساس در کنار راست روده شما ، درست فراتر از کانال مقعد قرار دارد.

اوریلی می گوید: “پروستات تا حدی مخروطی شکل است و در حفره لگن بین مثانه و کف لگن قرار دارد.” “به دلیل مایع کمی قلیایی ، به حمل و حمایت اسپرم کمک می کند و همچنین منبع لذت جنسی غیرقابل انکار است.”

با استفاده از انگشتان ، اسباب بازی یا آلت تناسلی می توانید پروستات را به صورت داخلی و خارجی تحریک کنید. قبل از شروع ، روان کننده برای رطوبت و راحتی طولانی مدت ضروری است. اگر در حال کاوش داخلی هستید ، از انگشتان یا آلت تناسلی برای بازی با حرکات عمقی و دایره ای استفاده کنید. برای یافتن پروستات ، چند سانت داخل کانال مقعد بروید و چیزی به اندازه یک گردو احساس کنید. با استفاده از انگشتان خود با حرکت “بیا اینجا” به سمت ناف به تدریج سرعت را افزایش دهید.

با یک اسباب بازی یا بازی انفرادی ، موقعیتی راحت پیدا کنید و با فشار دادن به پرده – ناحیه پوست بین توپ ها و مقعد – با ارتعاشات و فشارهای مختلف ، بر تحریک خارجی تمرکز کنید.

ارگاسم های فانتزی

آیا فقط با قدرت مغز می توان به ارگاسم رسید؟ به گفته دکتر بری کومیساروک ، عصب شناس ، و تیمش در دانشگاه روتگرز ، این اتفاق نادر اما ممکن است. با استفاده از فناوری MRI – که برای محققان جنسی اولیه در دسترس نیست – آنها واکنش مغز را در هنگام ارگاسم فانتزی مشاهده کرده اند.

تیم کومیساروک با زنانی کار کرد که می گفتند می توانند به ارگاسم فانتزی دچار شوند-ارگاسم تنها از طریق تصاویر خود انگیخته-و دریافتند که ارگاسم های فانتزی همان تغییرات احساسی و جسمی را در ارگاسم ناشی از تحریک دستگاه تناسلی ایجاد می کنند. هر دو نوع ارگاسم افزایش مشابهی در فشار خون و ضربان قلب نشان دادند.

سعی کنید به داستانهای صوتی سکسی که باعث ایجاد روحیه می شود و تخیل را از دیپسی برمی انگیزد ، گوش دهید ، رمانهای اروتیک بخوانید ، یا تصاویری از خاطرات لذت بخش گذشته را برای کشف ارگاسم های فانتزی تداعی کنید.