چه ویراستاران گوپ امیدوارند امسال آن را باز کنند

ما لیست‌هایمان را درست می‌کنیم و دوبار آن‌ها را بررسی می‌کنیم، و با همه چیزهایی که به نام هدیه دادن به سبد خرید اضافه می‌شود، در طول مسیر چند نفر برتر فهرست آرزوها را جمع‌آوری کرده‌ایم. در زیر، هشت ویرایشگر آنچه را که بیشتر به آن امیدوار هستند به اشتراک می‌گذارند—بنابراین امیدواریم افراد مناسب این را ببینند.

1

ساندرا اسلوسارچیک

ویرایشگر مد

«تخت، دنج و در عین حال بسیار شیک، این قطعه G. Label در فهرست من قرار دارد. من عاشق آستین های بلندتر و برش جعبه ای هستم. می‌دانم که این ژاکت خاکستری که با همه چیز سازگار است، یکی از لوازم اصلی کمد لباس مادام‌العمر خواهد بود.»

  1. جی. ژاکت یقه بلند یانگ لیبل

    G. برچسب
    ژاکت یقه‌بند بلند یانگ
    گوپ، 595 دلار

    اکنون خرید کنید

2

کیکی کوروشتز

مدیر سلامتی، محتوا

«در مورد شگفتی‌های پتوی سونا HigherDOSE و تشک مادون قرمز زیاد گفته شده است. به عنوان کسی که در یک آپارتمان یک خوابه با فضای کمی برای ذخیره سازی زندگی می کند، من مجذوب نسخه جدید تشک مادون قرمز هستم که به اندازه کافی کوچک است که بتوان داخل یک کیف حمل و نقل قرار داد. مانند نمونه اصلی، با گرمای مادون قرمز دور، میدان های الکترومغناطیسی پالسی و لایه هایی از آمیتیست و تورمالین طراحی شده است. می توانید روی آن روی زمین بنشینید یا دراز بکشید یا آن را روی صندلی میز خود قرار دهید. همه گزینه‌ها بسیار عجیب به نظر می‌رسند.»

  1. تشک مادون قرمز HigherDOSE

    HigherDOSE
    مادون قرمز PEMF Go Mat
    گوپ، 499 دلار

    اکنون خرید کنید

3

آماندا چونگ

سردبیر ارشد

من به تازگی به یک آپارتمان جدید با تعداد زیادی دیوار خالی برای پر کردن نقل مکان کردم، و این برای یکی از آنها عالی خواهد بود. بهترین چیز در مورد آن – علاوه بر صدای چرخان رضایت‌بخشی که هنگام نوشتن یک پیام ایجاد می‌کند – این است که می‌توانید آنچه را که می‌گوید از تلفن یا رایانه خود تغییر دهید. این به نوعی مانند یک تابلوی نئون سفارشی است، اما بدون تعهد.”

  1. نمایشگر پیام رسانی هوشمند Vestaboard

    وستابورد
    نمایشگر پیام رسانی هوشمند
    گوپ، 3075 دلار

    اکنون خرید کنید

4

کارولین گریسولد

ویرایشگر مد

من واقعاً دوست دارم این حلقه سکه روبرتو را به مجموعه جواهرات خود در این فصل تعطیلات اضافه کنم. سبک جواهرات من کلاسیک و مینیمال است. من معمولاً هر روز همان تکه‌ها را می‌پوشم، و خیلی کم پیش می‌آید که آن‌ها را با هم مخلوط کنم. با این حال، احساس می‌کنم چیزی را از دست داده‌ام، و این قطعه با این شرایط مطابقت دارد. طلای در هم تنیده بسیار شیک است و الماس‌های پاوه درخشندگی عالی را به آن اضافه می‌کنند. قرار دادن این در بالای لیست آرزوهای من!»

  1. روبرتو کوین
    حلقه
    روبرتو کوین، 1990 دلار (به زودی)

    اکنون خرید کنید

5

کیت ولفسون

معاون محتوا

من می‌توانم در مورد نرمی این هیبرید روپوش-پف‌کن صحبت کنم، لحاف‌های قابل شستشو با ماشین لباسشویی شسته و رفته، یا ظاهر جعبه‌ای آن چقدر جذاب است، اما حقیقت این است که من واقعاً، واقعاً آن را می‌خواهم. مامان؟ سام؟ GP چه کسی آن را برای من می گیرد؟»

  1. OFFHOURS کت خانگی

    ساعتهای استراحت
    کت خانگی
    گوپ، 295 دلار

    اکنون خرید کنید

6

کیتلین اومالی

مدیر غذا

«سلام، من دوست وسواس جنایت واقعی شما هستم. آن فرقه ای که اخیراً در مورد آن خوانده اید؟ من قبلاً به پادکست گوش دادم و هر دو سریال doc را تماشا کردم. حتی به خود زحمت پیشنهاد یک رویه بریتانیایی را هم نداشته باشید – من همه آنها را دیده‌ام و در حال حاضر راهم را به زیرنویس‌های نوردیک باز می‌کنم – لعنت به زیرنویس‌ها. کاری که من هنوز انجام نداده ام، فارغ التحصیل شدن برای حل جنایات به تنهایی است، زیرا در نهایت من فقط یک آشپز هستم و این ترسناک به نظر می رسد! هولمز عزیز راهی امن برای بازی شرلوک از خانه ارائه می‌کند، با نامه‌هایی که هر هفته با سرنخ‌هایی از اسرار سبک ویکتوریایی ارسال می‌شود. این کار بسیار هوشمندانه انجام شده است و توجه به جزئیات بر هر کارآگاه آماتوری پیروز خواهد شد.”

  1. هلمز عزیز
    جعبه اشتراک ماهانه حل معما
    هلمز عزیز، 60 دلار برای سه ماه

    اکنون خرید کنید

7

برایانا پیترز

ویرایشگر زیبایی

من هر روز صبح بیرون می روم و یک اسپرسو یخ زده می خرم، اما اکنون که در حال بازسازی آپارتمانم هستم، رویای ارتقاء به این دستگاه اسپرسوساز خودکار شیک و شیک را در سر می پرورانم. خوشمزه ترین قهوه تازه آسیاب شده ای را که تا به حال خورده اید درست می کند و شیر جو دوسر را مانند خامه غلیظ کف می کند. من هیجان زده هستم که عادت فنجان پلاستیکی یکبار مصرف خود را با درست کردن قهوه در خانه کنار بگذارم و در آشپزخانه جدیدم زیبا به نظر می رسد. (یکی لطفا آن را برای من بگیرد.)”

  1. دستگاه اسپرسوساز Terra Kaffe TK-01

    ترا کافه
    اسپرسوساز TK-01
    گوپ، 825 دلار

    اکنون خرید کنید

8

سامانتا سایاوونگسا

مدیر ارشد برنامه نویسی

هیچ چیز خاص تر از یک هدیه شخصی نیست، و شما نمی توانید با طالع بینی اشتباه کنید. این گردنبند جاودانه به اندازه کافی ساده است که من آن را هر روز می پوشم – من عاشق زنجیر گیره کاغذ هستم. به علاوه، من هرگز در مورد اینکه نشانه من هستم ساکت نخواهم شد، بنابراین این همان بیانیه ای است که به آن نیاز دارم.”

  1. روبرتو کوین
    آویز زودیاک
    سکه روبرتو، 4300 دلار

    اکنون خرید کنید