پیستون موتور چیست ؟

در واقع اهمیت پر‌نور شدن موتور، نیرویی به پیستون وارد می شود که باعث می شود به رخ خطی بالا و پایین برود. در هنگام زیر آمدن، در اثر فشار گاز های ناشی از احتراق، نیرویی که از انفجار هوا و سوخت ناشی می شود را به دیگر بخش های موتور انتقال می دهد. بخش بالایی آن هم به رخ های گوناگون ساخته می شود. 3- پیستون های اتوترمیک : درین پیستون ها از فولاد و فلز سبک به کار گیری می‌شود که فولاد برای انبساط کاهش در علیه گرما و فلز سبک به جهت سبک نگه داشتن وزن پیستون به کار گیری می‌شود . درصورتیکه روانکار درست و استاندارد و مطلوب موتور را به کار گیری کنید، از فشار آوردن بیهوده به موتور و نگهداشتن آن در دورهای بالا به جهت مدت طولانی بپرهیزید، از دنده معکوسهای ناگهانی که سبب ساز ایجاد تنش شدید در اجزا میشود بپرهیزید و سیستم خنککاری (فن و رادیاتور و کولانت و ترموستات و واترپمپ ) را بهصورت تر و تمیز در دست گرفتن کنید، مطمئن باشید که اجزای داخلی موتور و بهخصوص پیستون و شاتون و رینگ پیستون و گژنپین عمری بسیار طولانی خواهند داشت. پیستون یک عدد از اهمیت ترین اجزای موتور احتراق داخلی بوده و براین اساس خرابی پیستون اتومبیل می تواند کل کارایی سیستم را مختل کند. پیستون قطعه ای است استوانه ای صورت که در داخل سیلندر به بالا و تحت حرکت می کند و روند مختلف کارموتور را تولید می کند. توضیحات ابلاغ شده درباره اجزا و کارایی پیستون ابلاغ کننده اساسی روانکاری و روغنکاری مطلوب این قطعه دارد. این پیستون برشی تا نیمه بدنه خویش دارد و وزنههای تعادل میللنگ از باطن همین شیارها عبور میکنند. اگر برایتان سوال است که تا چه میزان دما در اثر کارکرد همین قطعه تولید می شود، می بایست بگوییم که نیرویی که در حرکت انبساطی به کف پیستون وارد می شود، تا 1800 نیوتون توان دارد. در اين حالت كه رينگ داراي پلة خارجي میباشد ، پلة خارجي بايد به سمت پايين بوده تا نظیر رينگ نوع c فعالیت كرده و اين گونه رينگ نيز در دومين جارينگي ، رينگ هاي كمپرسي آیتم به کارگیری مي گيرد . در برخي موارد بر روي يكي از سطوح رينگ كلمه TOP حك شده میباشد ، كه در اين شکل قسمتي كه كلمه TOP برروي آن قرار گرفته ، بايد به سمت بالا باشد . به طور کلی تهیه مقدار سوخت، زمانبندی تزریق آن در محفظه احتراق و زمانبندی جرقه زنی شمع تاثیر متعددی در پیشگیری از این اختلال دارد. ولی اهمیت طولانی تر کردن یه خرده سیلیکون به آلومینیوم، این انبساط در اثر حرارت به میزان چشمگیری کمتر می یابد. بیشتر نمودن سیلیکون به آلومینیوم، از طرفی سبب ترد و شکننده شدن پیستون شده و در همین صورت، خطر شکسته شدن و خرابی پیستون خودرو هنگام پرس کردن گژنپین وجود دارد. اگر دوست دارید همین نوشتار را داشته باشید و مایل به اخذ دیتاها بسیار اکثر در گزینه piston 0.25 لطفا به تماشا از وب تارنما ما.