ویژگی وکیل مهاجرت خوب چیست؟

ویژگی وکیل مهاجرت خوب چیست؟

یک وکیل خوب در حوزه مهاجرت باید دارای ویژگی‎‌های منحصربفردی باشد. برخی از مهمترین ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

·         دارای دفتر حقوقی در هر شهری که باشد؛ برخی از آن‌ها حتی چندین شعبه در سراسر کشور دارند تا کمک حال متقضیان در جای جای ایران باشند.

·         داشتن مدرک حقوقی معتبر؛ منظور از مدرک حقوقی معتبر اخذ آن از دانشگاه‌های معتبر ایران و جهان است.

·         پروانه وکالت دادگستری

·         پروانه موسسه حقوقی

·         داشتن ارتباط بین المللی

·         مجوز انجام حقوق بین المللی

·         بروز بودن و آشنایی با جدیدترین اصلاحات قوانین کشورها

·         دریافت هزینه معقول

·         دریافت هزینه معقول

·         داشتن مهارتها و تجربیات مناسب برای کمک به شما

·         تسلط به زبان کشور مقصد و آشنایی کامل با فرهنگ و آداب و رسوم آن کشور

·         دارای دیسیپلین مناسب

چطور می توان مطمئن شد، شخصی مشاور یا وکیل قانونی مهاجرت به کاناداست (استعلام مشاور یا وکیل مهاجرت کانادا):

یک راه بسیار ساده برای استعلام یک مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت کانادا این است که به لینکی که در ادامه مطلب عنوان شده مراجعه کنید و با وارد کردن اسم و فامیل، شماره پروانه یا نام شرکت وکیل مورد نظر، تاییدیه اداره مهاجرت کانادا را دریافت کنید.

اگر اسم شخص در لیست ICCRC (شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا) نباشد؛ فرد مورد نظر، وکیل یا مشاور رسمی مورد تایید کانادا نیست و ممکن است فقط در کشور خودش وکیل دادگستری باشد یا مدیر یک شرکت یا موسسه حقوقی که خود را وکیل رسمی مهاجرت کانادا معرفی می کند یا ادعا دارد که همکار یک مشاور یا وکیل رسمی ICCRC در کاناداست (اگر هر گونه قراردادی را با ایشان امضا کنید، قرارداد شما در کانادا هیچ اعتباری ندارد)!

 

اما چطور می‌توان بهترین وکیل مهاجرت را انتخاب کرد؟ بهترین وکیل برای مهاجرت چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ در شرایطی که به اندازه کافی برای بدست آوردن فرصت‌های پیش روی خود هیجان زده یا نگران هستید، شاید اتخاذ تصمیمات به موقع و درست کار دشواری به نظر برسد. شرایطی را تصور کنید که از خانواده خود دور افتاده‌اید یا اسپانسر مالی شما ممکن است در اثر تأخیر تأیید شدن ویزای شما در نیمه‌های راه این امتیاز را از شما سلب کند. این شرایط و شرایط نگران کننده مشابه می‌توانند به اندازه‌ای استرتس‌زا باشند که حتی شما را در طول شب بیدار نگه دارند! این دقیقاَ همان وضعیتی است که انتخاب یک وکیل خوب می‌تواند بسیار مهم و تأثیرگذار باشد.

مزایای استفاده از وکیل مهاجرت

 

پروسه شروع تا پایان مهاجرت شما به کشور مقصد بسیار سریع تر و البته کاملاقانونی طی می‌شود.به شما کلیه اطلاعات لازم را در خصوص کارهایی که قبل از سفر باید انجام دهید گفته می شود.امنیت و آرامش ذهنی بیشتری دارید ومی‌توانید بدون استرس به کارهای خود بپردازید.هزینه ها کاهش پیدا می ‌کند چون مسیر قانونی است.شما را از سردرگمی خارج کرده و مشکلاتی که ناشی از انجام آن‌ها توسط فردی غیرمتخصص انجام شود را به‌شدت کاهش می دهد.باتوجه‌به اینکه روش ‌های گوناگونی برای مهاجرت وجود دارند، وکیل مهاجرت باتوجه‌به شرایط کنونی شما و مناسبات بین‌المللی بهترین گزینه را پیشنهاد می‌کند.وکیل مهاجرت می‌تواند به‌راحتی شما را با وضعیت فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، رفاهی، کار و تحصیل کشور مقصد آشنا کند تا با دیدی کاملا باز اقدام کنید.برای برخی از کشورها عدم کمک‌گیری از وکیل مهاجرت را برای فرد مهاجر جرم تلقی می کنند و مسئولیت هرگونه خطا و کلاهبرداری را به‌هیچ‌وجه تقبل نمی ‌کنند.وکیل مهاجرت از بهترین زمان به‌منظورِ اقدام برای انواع مهاجرت و تایم سفارت و غیره به خوبی اطلاع دارد.درصورتی‌که مشکلی در کشور مبدأ دارید جهت دریافت راهنمایی های لازم مانند درمان در کشور خارجی و اخذ مهاجرت متناسب با آن، مراجعه به وکیل مهاجرت بهترین گزینه است.

تأثیرات مثبت و مزایایی که مهاجرت به ارمغان می‌آورد شامل موارد زیر می‌شود:

 

بیکاری کاهش می‌یابد و افراد فرصت‌های شغلی بهتری پیدا می‌کنند.

مهاجرت به بهبود کیفیت زندگی افراد کمک می‌کند.

این امر به بهبود زندگی اجتماعی افراد در هنگام یادگیری فرهنگ، آداب‌ورسوم و زبان‌های جدید کمک کرده و درنتیجه در بهبود روابط بین مردم مؤثر است.

مهاجرت کارگران ماهر منجر به رشد اقتصادی بیشتر منطقه مقصد می‌شود.

کودکان فرصت‌های بهتری برای تحصیلات عالی پیدا می‌کنند.

تراکم جمعیت و همچنین میزان زادوولد کاهش می‌یابد.

برای ارتباط با وکیل مهاجرت صلح میزان اینجا را کلیک کنید.